Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>K=УI<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Бойко Г.  
Дослідження тривожності спортсменів-інвалідів: теоретичний аналіз проблеми [Електронний ресурс] / Г. Бойко // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 4. - С. 97-103. - Бібліогр.: 16 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2007/

Розглянуто проблему тривожності як психічного стану і особистісної характеристики спортсменів-інвалідів, визначено зв'язок тривожності з "Я-концепцією" особи. Проаналізовано дію захисних психологічних механізмів, направлених на збереження цілісності "Я-образу" у спортсмена за умов невдалого виступу. Виявлено причини, які провокують підвищення тривожності спортсменів-інвалідів.

Рассмотрена проблема тревожности как психического состояния и личностной характеристики спортсменов-инвалидов, определена связь тревожности с "Я-концепцией" личности. Проанализировано действие защитных психологических механизмов, направленных на сохранение целостности "Я-образа" спортсмена в условиях неудачного выступления; выявлены причины, которые провоцируют повышение тревожности спортсменов-инвалидов.

The problem of anxiety as a mental condition and personality description of disabled athletes has been considered; the connection between anxiety and УI-conceptionФ has been defi nedТ; the operation of the protective mental mechanisms directed at maintenance of the integrity of an athleteТs УI-imageФ under condition of poor performance has been analyzed; the causes which provoke the rise of anxiety in disabled athletes have been revealed.


Ключ. слова: тривожність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.147

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пономарьова В. К. 
Аналіз та модифікація тренінгових методик для дослідження соціально-психологічних особливостей розвитку Я-концепції школярів / В. К. Пономарьова // Наука і освіта. - 2008. - № 7. - С. 134-137. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано створення методик дослідження соціально-психологічних особливостей розвитку Я-концепції. Проаналізовано проблему конфлікту між різними образами "Я". Розглянуто існуючі методики та можливість їх модифікації для дослідження особливостей такого конфлікту та динаміки Я-концепції у шкільному віці. Розглянуто етапи створення програми тренінгів.

Обосновано создание методик исследования социально-психологических особенностей развития Я-концепции. Проанализирована проблема конфликта между разными образами "Я". Рассмотрены существующие методики и возможность их модификации для исследования особенностей такого конфликта и динамики Я-концепции в школьном возрасте. Рассмотрены этапы создания программы тренингов.

It is substantiates development of methods of investigating social and psychological features of formation of УI-conceptФ. It analyses the problem of conflict between different I-concepts; analyses some actual methods and the ways of their modification for researching peculiarities of such conflict and dynamics of I-concept at school age; considers stages of building up programs of training


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сергеева А. В. 
Проблема становления интегральной идентичности личности профессионала / А. В. Сергеева // Наука і освіта. - 2009. - № 6. - С. 38-44. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Теоретически и эмпирически исследовано становление интегральной идентичности личности психологов. Концептуализировано понятие "идентичности", "интегральной и профессиональной идентичности", "становление идентичности". Проведено эмпирическое исследование динамических аспектов идентичности в контексте профессионального становления психолога. Выявлено, что у студентов-психологов в процессе профессионального становления в вузе достижим выраженный-пассивный и выраженный-открытый уровень идентичности, что характеризует студента как субъекта, ориентированного на дальнейший процесс самоактуализации и саморазвития.

Теоретично й емпірично досліджено становлення інтегральної ідентичності особистості психологів. Концептуалізовано поняття "ідентичності", "інтегральної та професійної ідентичності", "становлення ідентичності". Проведено емпіричне дослідження динамічних аспектів ідентичності в контексті професійного становлення психолога. Виявлено, що у студентів-психологів у процесі професійного становлення у вузі досяжний виражено-пасивний і виражено-відкритий рівень ідентичності, що характеризує студента як суб'єкта, орієнтованого на подальший процес самоактуалізації та саморозвитку.

Theoretically and empirically investigated the formation of an integrated personal identity of psychologists. Conceptualized the notion of УidentityФ, Уintegral and professional identityФ, Уformation of identityФ. A empirical study of dynamic aspects of identity in the context of professional development psychologist. It was found that identity as an integral feature of personality (УI-identityФ) ensures the formation of a reflexive representation of himself as a specialist, be formed adequate image I, which are actualized humanity, reflexivity, creativity, and other personal property of the radical. Found that psychology students in the process of professional development at the university achievable expression passive and open expression level of identity that characterizes the student as a subject-based continuing process of self-actualization and self-development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 п + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пріданнікова О. М. 
Характеристика прагнення розумово відсталих підлітків покращити власну поведінку / О. М. Пріданнікова // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2008. - Вип. 1. - С. 16-23. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено проблему впровадження самовиховання у виховний процес допоміжної школи. Здійснено аналіз співвідношення між "я-реальним" та "я-ідеальним" розумово відсталих підлітків. Визначено рівні наявності прагнення покращувати власну поведінку: високий, середній, низький. Основні результати дослідження відображені на схемах. З'ясовано, що однією з передумов до самовиховання є наявність прагнення покращити власну поведінку, усвідомлення підлітком невідповідності власного "я" ідеальному образу і готовність змінюватися.

Освещена проблема внедрения самовоспитания в воспитательный процесс вспомогательной школы. Проанализировано соотношение между "я-реальным" и "я-идеальным" умственно отсталых подростков. Определены уровни наличия стремления улучшать собственное поведение: высокий, средний, низкий. Основные результаты исследования отображены на схемах. Выяснено, что одной из предпосылок к самовоспитанию есть наличие стремления улучшить собственное поведение, осознание подростком несоответствия собственного "я" идеальному образу и готовность изменяться.

The article is dealt with the problem of the self-education into the educational process of the auxiliary school; the actuality of the problem is determined, the short analysis of the scientific investigations concerning the question of correlations between УI-realФ and УI-ideal' of the mentally-retarded teenagers is done and the pupils who decided to improve their behavior are found.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ч435.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського