Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (21)Автореферати дисертацій (19)Книжкові видання та компакт-диски (46)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОГРАМІСТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 182
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Білодід М. Ю. 
Інформатика: Курс лекцій : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.: В 3 ч. Ч. 2, т. 1. Програмування в середовищі Turbo Pascal; Основні засади (т. 1) / М. Ю. Білодід, Г. П. Іллін, Ю. М. Росінський. - Житомир, 2002. - 564 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розкрито основні засади програмування алгоритмічною мовою Turbo Pascal. Розглянуто можливості версії Turbo Pascal 5.5, а також базові конструкції, описано графічні засоби. Наведено відомості щодо версій Turbo Pascal 6.0 та 7.0. Викладено основні засади об'єктно-орієнтованого програмування, які є основою засвоєння принципів Turbo Vision, системи, яка допомагає програмісту будувати складні багатовіконні програми на сучасному рівні. Значну увагу приділено програмуванню окремих методів обчислень, які використовуються під час виконання лабораторних робіт, зокрема, на алгоритмічній мові Delphy.

Раскрыты основы программирования на алгоритмическом языке Turbo Pascal. Рассмотрены возможности версии Turbo Pascal, а также ее базовые конструкции алгоритмического языка Turbo Pascal, описаны ее графические средства. Приведены сведения по версиям Turbo Pascal 6.0 и 7.0. Изложены основы объектно-ориентированного программирования, которые являются базовыми для освоения принципов Turbo Vision, системы, позволяющей программисту строить сложные многооконные программы на современном уровне. Значительное внимание уделено программированию отдельных методов вычислений, используемых во время выполнения лабораторных работ, в частности на алгоритмическом языке Delphy.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970я73-2 + З973-018.2Turbo Pascalя73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В346132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вісник Черкаського університету / ред.: А. І. Кузьмінський. - Черкаси, 2007. - 160 с. - (Пед. науки; Вип. 111). - укp.

Висвітлено прийоми підвищення пізнавальної активності студентів у процесі вивчення лінійної алгебри. Розглянуто питання вдосконалення системи завдань з основ програмування в контексті підвищення практичної значущості результатів навчання інженерів-програмістів. Проаналізовано особливості розвитку візуального мислення учнів у процесі навчання геометрії, вивчення математики учнями шкіл суспільно-гуманітарного напрямку за умов особистісно-орієнтованого навчання. Визначено взаємозв'язок теоретичного і емпіричного методів під час навчання фізики.

Освещены приемы повышения познавательной активности студентов в процессе изучения линейной алгебры. Рассмотрены вопросы усовершенствования системы заданий по основам программирования в контексте повышения практической значимости результатов обучения инженеров-программистов. Проанализированы особенности развития визуального мышления учеников в процессе обучения геометрии, изучения математики учениками школ общественно-гуманитарного направления в условиях личностно-ориентированного обучения. Определена взаимосвязь теоретического и эмпирического методов в период обучения физике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Власова О. Є. 
Кадрове діловодство: від штатного розкладу до посадових інструкцій (коментарі та зразки) / О. Є. Власова. - Х. : Страйд, 2007. - 272 c. - укp.

Розкрито методику створення основних внутрішніх нормативних документів на підприємстві, що регламентують управління персоналом, зокрема, "Правил внутрішнього розпорядку" та "Філософії підприємства". Наведено посадові інструкції фінансового директора підприємства, головного бухгалтера, бухгалтера-касира, фахівців з планово-економічної роботи, продажу та реклами, співробітників юридичної служби, водія-експедитора, маркетолога, інженера-програміста, регіонального торговельного представника. Надано зразки внутрішніх нормативних документів, що регламентують права й обов'язки основних категорій співробітників, властивих для всіх підприємств незалежно від їх організаційно-правової форми та сфери діяльності.

Раскрыта методика создания основных внутрених нормативных документов на предприятии, регламентирующих управление персоналом, в частности, "Правил внутреннего распорядка" и "Философии предприятия". Приведены служебные инструкции финансового директора предприятия, главного бухгалтера, бухгалтера-кассира, специалистов по планово-экономической работе, продаже и рекламе, сотрудников юридической службы, водителя-экспедитора, маркетолога, инженера-программиста, регионального торгового представителя. Поданы образцы внутренних нормативных документов, регламентирующих права и обязанности основных категорий сотрудников, свойственных для всех предприятий независимо от их организационно-правовой формы и сферы деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)20-146.60 + У9(4УКР)240-212.86

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чертов О. Р. 
Математичний аналіз : Для програмістів. Ч. 1 / О. Р. Чертов. - К. : Вид. дім "Промені", 2005. - 279 c. - укp.

Розглянуто питання математичного аналізу. Розкрито суть понять множини, аксіоми вибору, відношення, класу, еквівалентності, мажоранти, міноранти, композиції, послідовності, натуральних, цілих, раціональних та ірраціональних чисел, повноти множини дійсних чисел, гіпотези континуума, неперервних функцій, границь функції та послідовності, алгоритму. Охарактеризовано принцип математичної індукції, наведено парадокс Банаха - Тарського.

Рассмотрены вопросы математического анализа. Раскрыта сущность понятий множества, аксиомы выбора, отношения, класса, эквивалентности, мажоранта, миноранта, композиции, последовательности, натуральных, целых, рациональных и иррациональных чисел, полноты множества действительных чисел, гипотезы континуума, непрерывных функций, границ функции и последовательности, алгоритма. Охарактеризован принцип математической индукции, приведен парадокс Банаха - Тарского.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Німецька мова і література в європейському контексті : матеріали XIV Міжнар. наук.-практ. конф. Асоц. укр. германістів, 26 - 27 жовт. 2007 р., Донецьк / ред.: О. В. Чоботарь; Донец. нац. ун-т, Асоц. укр. германістів, Гете-ін-т {Київ}, Укр.-австр. бюро кооп. в науці, освіті та культурі. - Донецьк, 2007. - 197 c. - нім.

Розглянуто питання з методики викладання німецької мови як іноземної, лінгвокраїно-, літературо-, перекладознавства і дискурсології, контрастивної лінгвістики та історії німецької мови, дослідження лексики, граматики, стилю. Описано проектну технологію формування та розвитку комунікативної компетенції учнів початкових класів на уроках іноземної мови. Викладено концепцію навчання німецької мови як другої іноземної за навчально-методичним комплексом "Viel Spab". Проаналізовано педагогічні умови навчання іноземних мов інженерів-програмістів на основі мультимедійних програм. Вивчено вплив психологічних факторів на методичні засади формування соціокультурної компетенції у перекладачів. Визначено основні шляхи сучасного термінотворення у німецькій мові.

Рассмотрены вопросы по методике преподавания немецкого языка как иностранного, лингвострано-, литературо-, переводоведения и дискурсологии, контрастивной лингвистики и истории немецкого языка, исследования лексики, грамматики, стиля. Описана проектная технология формирования и развития коммуникативной компетенции учеников начальных классов на уроках иностранного языка. Представлена концепция обучения немецкому языку как второму иностранному по учебно-методическому комплексу "Vial Spab". Проанализированы педагогические условия обучения иностранных языков инженеров-программистов на основе мультимедийных программ. Изучено влияние психологических факторов на методические основы формирования социокультурной компетенции у переводчиков. Определены основные пути современного терминообразования в немецком языке.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24 я431 + Ш5(4НІМ)-3я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690071 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Борисов Е. С. 
Полуавтоматическая система декомпозиции последовательных программ для параллельных вычислителей с распределенной памятью / Е. С. Борисов // Кибернетика и систем. анализ. - 2004. - 40, № 3. - С. 139-150. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Зазначено, що паралельному обчислювачу необхідні паралельні програми, які важко переносити на інші паралельні архітектури та які потребують від програміста спеціальної підготовки. Запропоновано систему розпаралелювання, яка допомагає розв'язати цю проблему.


Ключ. слова: параллельное программирование, MPI, распараллеливатель
Індекс рубрикатора НБУВ: З970.21-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Рувинская В. М. 
Средства построения звукового интерфейса для незрячих пользователей ПК / В. М. Рувинская, А. С. Пригожев // Пробл. программирования. - 2003. - № 4. - С. 100-106. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто основні переваги та недоліки найбільш розповсюджених засобів доступу незрячих до ПК. Запропоновано структуру та функції слухового середовища програмування, за допомогою якого вони зможуть розробляти програми разом із зрячими програмістами.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.810.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Завадський І. О. 
Квантовий комп'ютер: проблеми і перспективи / І. О. Завадський // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Комп'ют. науки. - 2005. - Т. 36. - С. 87-91. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета праці - ознайомити з основами теорії та практики квантових обчислень науковців і програмістів, які не є фахівцями в даній галузі. Розглянуто сучасні досягнення і проблеми на шляху до створення квантового комп'ютера.


Ключ. слова: квантовий комп'ютер, інформація, біт, кубіт
Індекс рубрикатора НБУВ: З973.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Комп.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бондаренко М. А. 
Програмне забезпечення класу "Учбова група" для оцінки якості знань за кредитно-модульною системою навчання / М. А. Бондаренко, В. А. Жилін // Системи оброб. інформації. - 2008. - Вип. 6. - С. 175-180. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Під час проектування підсистем моніторингу часто виникають однотипні задачі із обробки вхідних даних. У ході роботи групи програмістів буває складним узгодити всі типи даних, які використано в проекті. Цю проблему вирішено засобами об'єктно-орієнтованого програмування. Розроблено новий клас TGroup ("Учбова група"). Проведене тестування показало правильність роботи його властивостей і методів та можливість використання у прикладних додатках.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чірва І. В. 
Методика навчання майбутніх інженерів-програмістів англійського діалогічного мовлення з використанням комп'ютерних програм : автореф. дис... канд. пед. наук / І. В. Чірва; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано доцільність застосування комп'ютерної програми, а також описано особливості її функціонування у навчанні англійського діалогічного мовлення майбутніх інженерів-програмістів. Розроблено систему комп'ютерних вправ для формування в них вмінь англійського діалогічного мовлення. Створено комп'ютерну навчальну програму з англійської мови "Speak up English" для диференційованого навчання майбутніх інженерів-програмістів англійського діалогічного мовлення та модель організації диференційованого навчання даних студентів з використанням комп'ютерних програм. Експериментально визначено доцільність використання комп'ютерної програми для їх навчання англійського діалогічного мовлення. Наведено практичні рекомендації щодо реалізації процесу даного диференційованого навчання майбутніх інженерів-програмістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гришко Л. В. 
Методична система навчання основ програмування майбутніх інженерів-програмістів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. В. Гришко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Запропоновано науково обгрунтовану методичну систему навчання основ програмування майбутніх інженерів-програмістів, яка грунтується на впровадженні в навчальний процес новітніх педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій. Уточнено цілі навчання та зміст навчання з основ програмування. Визначено методи, засоби та форми організації навчання з уахуванням сучасних вимог до підготовки фахівців у галузі інформаційно-комунікаційних технологій і комп'ютерних наук. На підставі результатів проведеного педагогічного експерименту доведено ефективність розробленої методичної системи навчання основ програмування студентів комп'ютерних спеціальностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З973р(4УКР)3-3

Шифр НБУВ: РА366627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сейдаметова З. С. 
Методична система рівневої підготовки майбутніх інженерів-програмістів за спеціальністю "Інформатика" : автореф. дис... д-ра пед. наук / З. С. Сейдаметова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 40 c. - укp.

Обгрунтовано та розроблено методичну систему підготовки інженерів-програмістів за спеціальністю "Інформатика". Визначено теоретичні підходи до структуризації, змісту дисциплін, які є засадничими та забезпечують навчання студентів даній спеціальності. Запропоновано професійний тюнінг студентів спеціальності "Інформатика", що здійснюється у рамках курсового проектування, виробничої практики та виконання підсумкових кваліфікаційних робіт. Проведено експериментальне впровадження побудованої методичної системи до навчального процесу та доведено високу ефективність запропонованої методичної системи. Показано можливість підготовки майбутніх інженерів-програмістів, які мають необхідні когнітивні та практичні навички.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354797 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Абу-Даввас Вахееб Абдел-Вахаб 
Моделювання діалогового процесу при розробці персоналізованих комп'ютерних навчаючих систем : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Абу-Даввас Вахееб Абдел-Вахаб; Ін-т пробл. моделювання в енергетиці НАН України. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена питанням моделювання навчаючих і діагностуючих діалогових процесів і розробці комп'ютерних діалогових систем індивідуального навчання. На основі аналізу архітектури, дедуктивних і діалогових властивостей сучасних систем комунікації знань, а також класичних "неком'ютерних" методів навчання, розроблений ряд математичних моделей навчаючих і діагностуючих діалогових процесів. Запропоновано архітектуру діалогового персоналізованого тьютора і даталогічні моделі його основних компонентів, що базуються на розроблених моделях і орієнтовані на технологію "програмування без програміста".


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.81-016 + Ч311.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304764 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Луханін М. І. 
Моделювання залізничних транспортних коридорів на базі поширених мереж Петрі : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / М. І. Луханін; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2003. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284с11

Шифр НБУВ: РА325370 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Булахова Я. В. 
Педагогічні умови навчання іноземних мов майбутніх інженерів-програмістів засобами мультимедійних програм : Автореф. дис... канд. пед. наук / Я. В. Булахова; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Визначено процесуальні та змістові педагогічні умови навчання іноземної мови студентів технічного університету, які враховують взаємозв'язок між соціальним замовленням стосовно підготовки інженерних кадрів, суперечностями у вищій вітчизняній школі та специфікою викладання іноземної мови у технічному університеті. Розкрито суть поняття "іншомовна професійна підготовка" майбутніх інженерів з використанням мультимедійних програм. Удосконалено зміст дисципліни "Іноземна мова" для вищих технічних навчальних закладів як системної складової їх професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Падалко Н. Й. 
Формування професійних знань в майбутніх програмістів у процесі вивчення математичних дисциплін : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Й. Падалко; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2008. - 20 c. - укp.

Проведено теретико-експериментальне дослідження проблеми формування професійних знань майбутніх програмістів у процесі вивчення математичних дисциплін. Проаналізовано категорійно-понятійний апарат дослідження, розглянуто наукові підходи до формування професійних знань у педагогічній теорії. Обгрунтовано доцільність застосування сучасних розділів математичних знань у структурі професійної підготовки програмістів. Визначено фактори, критерії, показники сформованості професійних знань майбутніх програмістів, розроблено їх модель, описано структуру. Запропоновано технологічний підхід до формування професійних знань майбутніх програмістів. Наведено характеристику цільового, мотиваційного, змістового, операційно-процесуального, оцінно-результативного структурних компонентів моделі професійної підготовки майбутніх програмістів у процесі вивчення дисциплін математичного циклу. Експериментально підтверджено ефективність розробленої моделі та технології формування професійних знань майбутніх програмістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Романишина О. Я. 
Формування інформаційної культури студентів коледжів технічного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. Я. Романишина; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2007. - 20 c. - укp.

Розроблено технологію формування інформаційної культури студентів коледжів технічного профілю (техніків-програмістів). Компонентами моделі даної технології є: мета, завдання, методи та засоби навчання, принципи, уміння, необхідні студентам для формування інформаційної культури, педагогічні умови, етапи даного формування, компоненти, критерії, показники, рівні сформованості даної культури. Визначено педагогічні умови, які забезпечують її дієвість. До них віднесено: створення інформаційного середовища; використання інформаційних технологій з метою збору, обробки, зберігання та використання інформації; активізацію самостійної пізнавальної діяльності студентів; володіння технологіями створення програмних продуктів. Особливостями формування інформаційної культури є вміння: орієнтуватись в інформаційному середовищі (організація, збирання й обробка інформації комп'ютерними засобами; створення, збереження та управління базами даних, організація доступу до них); створювати якісно нову інформацію (створення web-сайтів, володіння прийомами програмування та технологіями створення програмних продуктів); сприяти інформаційній взаємодії (діагностика працездатності комп'ютерної техніки, програмного забезпечення та локальних мереж, їх модернізація, керування ними).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Тищенко С. І. 
Інтегрування змісту математичних і спеціальних дисциплін у професійній підготовці молодших спеціалістів з програмування : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. І. Тищенко; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему застосування інегративного підходу до вивчення математики та спеціальних дисциплін у процесі професійної підготовки молодших спеціалістів з програмування. На підставі визначення компонентів змісту математичної та професійної підготовки та обгрунтування їх взаємодії визначено педагогічні умови та розроблено методику інтегрування змісту математичних і спеціальних дисциплін у процесі професійної підготовки молодших спеціалістів з програмування. Доведено, що інтеграція математичних і спеціальних дисциплін є ефективною за умов коригування професійно спрямованих знань з математики, використання математичного компонента у вивченні спеціальних дисциплін, застосування інтеграційного підходу до організації самостійної роботи студентів. Доведено позитивний вплив нової методики інтегрування змісту математичних і спеціальних дисциплін у професійній підготовці молодших спеціалістів з програмування на успішність і творчий розвиток майбутніх техніків-програмістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Актуальні проблеми сучасної освіти у світлі вимог Болонського процесу : матеріали міжнар. наук. конф., 21 - 23 верес. 2009 р., Севастополь / ред.: А. П. Фалалеєв; Севастоп. нац. техн. ун-т. - Севастополь, 2009. - 215 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання розвитку сучасної освіти у контексті вимог Болонського процесу. Визначено мету та завдання впровадження кредитно-модульної системи навчання у ВНЗ. Розкрито психолого-педагогічні аспекти удосконалення вищої освіти. Досліджено проблеми формування та розвитку девіктимізаційних навичок психологічної безпеки у майбутніх фахівців. Проаналізовано психолого-педагогічні особливості навчання іноземних студентів в українському ВНЗ. Наведено рекомендації щодо застосування арт-терапевтичних методів під час проведення аудиторних занять зі студентами-психологами. Висвітлено перспективи розвитку психологічної компетентності студентів технічного ВНЗ. Досліджено актуальні проблеми професійної освіти, культурології та лінгвокультурології. Визначено місце та роль сучасних теорій навчання у підготовці майбутніх програмістів. Запропоновано методику оцінювання професійних якостей студентів як складових конкурентоспроможної особистості майбутнього менеджера. Розкрито пізнавальну функцію культури у сучасній освіті. Розглянуто теоретичні засади гендерної освіти та виховання, показано значення мезофакторів соціалізації як чинників забезпеченя ментального здоров'я нації у сучасному світі.

Рассмотрены актуальные вопросы развития современного образования в контексте требований Болонского процесса. Определены цель и задачи внедрения кредитно-модульной системы обучения в ВУЗ. Раскрыты психолого-педагогические аспекты усовершенствования высшего образования. Исследованы проблемы формировани и разития девиктимизационных навыков психологической безопасности у будущих специалистов. Проанализированы психолого-педагогические особенности обучения иностранных студентов в украинском ВУЗ. Даны рекомендации по применению арт-терапевтических методов в процесе проведения аудиторных занятий со студентами-психологами. Освещены перспективы развития психологической компетентности студентов технического ВУЗ. Исследованы актуальные проблемы профессионального образования, культурологии и лингвокультурологии. Определены место и роль современных теорий обучения в подготовке будущих программистов. Разработана методика оценивания профессиональных качеств студентов как составляющих конкурентоспособной личности будущего менеджера. Раскрыта познавательная функция культуры в современном образовании. Рассмотрены теоретические основы гендерного образования и воспитания, показано значение мезофакторов социализации как факторов обеспечения ментального здоровья нации в современном мире.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Осадчий В. В. 
Вступ до спеціальності програміста : навч. посіб. / В. В. Осадчий, К. П. Осадча, І. М. Сердюк. - Мелітополь : Вид. будинок ММД, 2011. - 291 c. - Бібліогр.: 62 назв - укp.

Розглянуто основи теорії програмування. Розкрито сутність і класифікацію програмного забезпечення. Охарактеризовано види та типи сучасних мов програмування, системи управління базами даних, основні етапи життєвого циклу створення та супроводження програмних продуктів. Наведено інформацію про екстремальне програмування. Описано види тестування програмного забезпечення та надано поради щодо складання технічного завдання. Увагу приділено питанням правового захисту комп'ютерної інформації, стандартизації та ліцензування програмних продуктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745212 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського