Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>K=ПОКУПЕЦ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Криворучко Я. Ю. 
Концепція цінності у маркетингу / Я. Ю. Криворучко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 594. - С. 100-106. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Здійснено порівняння понять "цінність", "вартість" і "корисність" у контексті ланцюгів, систем та мереж підприємств та визначено причини такого різноманіття термінів. Подано найбільш типові складові цінностей та визначено атрибути цінності, розглянуто основні напрямки аналізу цінності: цінність з точки зору покупця, цінність з точки зору продавця та цінність, спільно сформована двома сторонами у зв'язках продавець - покупець.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Іващук Н. Л. 
Фактори впливу на ціни бар'єрних опціонів / Н. Л. Іващук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 409-413. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто сутність бар'єрних екзотичних опціонів та їх різновиди, залежно від взаємного розташування бар'єра та ціни базового активу, а також від його типу, а саме входу чи виходу, купівлі чи продажу. Визначено фактори, які можуть мати вплив на рішення емітентів щодо формування рівня ціни бар'єрних похідних інструментів. Розглянуто як впливають визначені фактори на розмір премії, яку платить покупець різних видів цих деривативів їх емітенту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.292

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Неуров І. В. 
Форми співпраці "постачальник - покупець" / І. В. Неуров // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 628. - С. 232-238. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто еволюцію функції закупівель і роль цієї функції в управлінні промисловим підприємством. Досліджено сучасні тренди розвитку логістики закупівель на промисловому підприємстві, яке інтегроване у ланцюг поставок. Досліджено чинники, які впливають на закупівлі в ланцюгу поставок. Розглянуто можливі форми співпраці з постачальником у сфері закупівлі; оцінено їх сильні та слабкі сторони.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шинкаренко В. Г. 
Етимологія понять "споживач", "покупець" і "клієнт" та їх використання на автотранспортних підприємствах / В. Г. Шинкаренко, І. М. Ананко // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 120-129. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Підприємству будь-якої галузі важливо розрізняти його споживачів, покупців та клієнтів, адже кожна з цих категорій ставить різні цілі: клієнт має не втрачати інтерес до діяльності підприємства, покупець - бажання купувати, а споживач - необхідність користування послугами. Виділено основні риси понять "споживач", "покупець" та "клієнт", уточнено їх визначення та застосовано до сфери надання автотранспортних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Савич О. П. 
Маркетинг автозапчастин : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. П. Савич; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2012. - 20 c. - укp.

Удосконалено методику оцінювання рівня конкурентоспроможності оптових торговельно-посередницьких підприємств за критерієм мінімізації витрат на маркетинг і логістику, а також оптимізації доходу за утримання необхідного рівня конкурентоспроможності. Запроваджено удосконалену модель управління маркетинговою діяльністю торговельно-посередницьких підприємств на ринку автозапчастин. Обгрунтовано необхідність впровадження запропонованих логістичних засобів і методів збільшення цінності для клієнта в процесі дистрибуції автозапчастин, подальшого розвитку системи комунікаційної взаємодії в мережі "постачальник - покупець", а також сформульовано актуальні пропозиції щодо створення образу підприємства, підвищення його репутації, лояльності до нього споживачів на вітчизняному ринку автозапчастин на основі розробки товарної марки та бренду, який виступає активом підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392123 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вачевський М. 
Суть і мета рекламної діяльності та заходи удосконалення розвитку профтехосвіти / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 26-31. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено аспекти маркетингу у рекламній діяльності. Показано необхідність всебічного вивчення маркетингу у галузях людської діяльності, основні напрями рекламної діяльності маркетингу, а також сучасного розвитку професійно-технічної освіти з підготовки спеціалістів ринкової економіки, які виробляють конкретні матеріальні блага для задоволення потреб споживачів. Відзначено, що маркетинг і реклама - це два поняття, які невід'ємні одне від одного, хоч реклама і виникла задовго до маркетингу. Маркетинг включає рекламні заходи, які повинні орієнтуватися на стратегічні цілі маркетингового планування. Зроблено висновок, що взаємозв'язок всіх ланок маркетингу - це основа єдиної стратегії і тактики рекламної діяльності в системі маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Окландер Т. О. 
Маркетингова діяльність промислового підприємства в умовах зростання ризиків : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Т. О. Окландер; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2014. - 38, [1] c. - укp.

Визначено напрями і школи економічної теорії, які стали підгрунтям теорії маркетингу. Розкрито сутність сучасної концепції маркетингу, встановлено її соціально відповідальний характер, тип і спрямованість. Розроблено періодизацію теорії маркетингу та запропоновано її базовий принцип. Визначено родові ознаки теорії маркетингу, виявлено роль і місце маркетингу в системі економічних наук. Розроблено послідовність маркетингових дій з формування зв'язків зі споживачем. Визначено сутність ризиків у маркетингу, їх ключові характеристики, запропоновано класифікацію ризиків у маркетингу промислових підприємств. Розроблено послідовність управління ризиками в маркетингу в процесі маркетингового менеджменту. Визначено типи маркетингових систем залежно від домінуючої ролі одного з учасників ланцюга продавець - покупець. Розкрито сутність пертинентності маркетингових комунікацій та розроблено методику оцінювання коефіцієнту пертинентності маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств. Досліджено сутність маркетингу інновацій та умови впливу на зростання інноваційної активності таких підприємств. Сформовано модель новітніх маркетингових комунікацій і відображено специфіку прогресивних інструментів цифрових маркетингових комунікацій. Визначено специфіку ринку машин та устаткування спеціального призначення, її вплив на особливості маркетингової діяльності машинобудівних підприємств в умовах зростання ризиків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412521 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мельниченко С. 
Методика дослідження якості обслуговування на туристичних підприємствах / С. Мельниченко // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2012. - № 1. - С. 24-33. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито особливості оцінювання якості обслуговування на туристичних підприємствах; сформульовано принципи управління якістю з урахуванням галузевої специфіки; апробовано методику "Таємний покупець" у мережі туристичних офісів на території України; визначено вимоги щодо управління якістю туристичних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Судин А. Ю. 
Формування читача як суб'єкта книжкового ринку: інтеграція зусиль / А. Ю. Судин // Поліграфія і вид. справа. - 2011. - № 1. - С. 44-51. - укp.

Актуалізовано проблему співвідношення понять "читач" і "покупець книги" у ринковому та соціальному контекстах. Запропоновано комплекс заходів, спрямованих на об'єднання зусиль держави та суб'єктів видавничо-книготорговельної діяльності у справі виховання читача книги як потенційного покупця, споживача книжкової продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.132

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вітлінський В. В. 
Моделювання збутової електронної логістичної підсистеми з використанням нечіткої мережі Петрі / В. В. Вітлінський, Г. В. Мельник, В. І. Скіцько // Бізнес Інформ. - 2014. - № 8. - С. 82-87. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Основою роботи Інтернет-магазину є його взаємодія, зокрема, з покупцями, що може розглядатися в межах функціонування збутової електронної логістичної підсистеми. Запропоновано нечітку мережу Петрі для моделювання здійснення купівлі покупцем у межах збутової електронної логістичної підсистеми Інтернет-магазину. Розроблена імітаційна економіко-математична модель дозволяє вирішити низку задач, зокрема: за яких умов покупець залишить сторінку Інтернет-магазину без придбання товару; зарезервує товар чи відкладе оплату; здійснить купівлю товару.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.4 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Внутрішня торгівля України : монографія / А. А. Мазаракі, В. Д. Лагутін, А. Г. Герасименко, І. В. Височин, О. М. Трубей; ред.: А. А. Мазаракі; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. - 863 c. - укp.

Розглянуто економічний зміст відносин "покупець - продавець". Визначено роль внутрішньої торгівлі у розвитку суперечності між виробництвом і споживанням. Приділено увагу платоспроможному попиту домашніх господарств як фактору розвитку торгівлі. Охарактеризовано принципи та функції внутрішньої торгівлі та торговельної діяльності. Вивчено особливості роздрібної й оптової торгівлі в Україні. Досліджено макро- та мікроекономічні проблеми розвитку внутрішньої торгівлі в Україні. Простежено еволюцію інституційно-організаційних форм внутрішньої торгівлі. Обгрунтовано нормативно-правові засади державного регулювання внутрішньої торгівлі. Проаналізовано зміст і форми реалізації відносин конкуренції та монополії на ринках торговельних послуг. Акцентовано на економіці, організації та управлінні внутрішньою торгівлею.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС61541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Савченко Ю. Т. 
Значення стратегії постачання у загальній стратегії розвитку машинобудівних підприємств у ланцюгу поставок / Ю. Т. Савченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 833. - С. 95-102. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Нові технології, тиск витрат, ринкові зміни змушують сучасні підприємства активно займатись логістикою постачання. Одним із основних елементів системи постачання є підприємство-постачальник, тому, формуючи постачання і приймаючи взаємовідносини "постачальник - покупець". Висвітлено стратегічні та тактичні завдання постачання підприємства та ефекти, які призводять до покращання задоволення і цінності клієнтів. Розглянуто цілі машинобудівного підприємства у сфері закупівлі та план дій під час розроблення стратегії постачання. Висвітлено суть взаємовідносин із постачальниками на базі концепції партнерського маркетингу. Основну увагу приділено формуванню партнерських відносин із постачальниками, як елемента загальної стратегії розвитку підприємства в ланцюгу поставок. Визначено види взаємозв'язків і форми співпраці між постачальниками та покупцем на ринку виробництва устаткування мовленнєвого оповіщення людей про пожежу та інші надзвичайні ситуації. Досліджено види ситуацій, які виникають під час закупівель.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-59

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Valach M. 
Socioeconomic functions of agricultural sector in the regions of Slovak Republic = Соціально-економічні функції сільского господарства в регіонах Словацької Республіки / M. Valach, E. Balazova // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 11. - С. 238-247. - Бібліогр.: 247 назв. - англ.

Обгрунтовано важливість сектору сільського господарства та його соціально-економічних функцій для регіонів Словаччини. Незважаючи на незначну частку сільського господарства у створенні економічної вартості та розвитку працевлаштування, воно виконує свою роль в економічній структурі національної економіки, оскільки в результаті відносин "постачальник - покупець" сільське господарство має мультиплікативний ефект на інші галузі. Описано принципово важливий вплив сільського господарства на економічну політику держави, зокрема, щодо забезпечення продуктової безпеки. Продемонстровано, яким чином економічна та соціальна функції сільського господарства сприяють вирівнюванню регіональних дисбалансів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4СЛА)320

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дрок П. В. 
Інформаційний маркетинг в контексті розвитку інформаційних технологій / П. В. Дрок // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2016. - Вип. 31/1. - С. 46-50. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Предмет дослідження - теоретичні та практичні питання формування та реалізації інформаційного маркетингу (ІМ) як інструменту впливу на економічний розвиток країни. Мета дослідження - визначення особливостей реалізації вітчизняного ІМ за сучасних умов розвитку освіти й обгрунтування напрямів її вдосконалення. У роботі застосовано сукупність наукових методів і підходів, у тому числі системний, структурний, порівняльний, факторний, що надало змогу реалізувати концептуальну єдність дослідження. Визначено особливості реалізації вітчизняної інформаційної політики у сфері освіти. Запропоновано пріоритетні напрями вдосконалення ІМ на середньострокову перспективу. Галузь застосування результатів роботи - сфера освіти. Висновки: ІМ встановлює і постійно підтримує не тільки товарний але й інформаційний обмін між потенційними учасниками ринкових відносин. Потреба в ньому тим вища, чим більше виробників однорідної продукції протистоїть нужденним у ній суб'єктам. Як правило, ще до укладання угоди підприємець намагається детально дослідити найменші н'юанси споживчих переваг, а покупець, у свою чергу, - експлуатаційні й економічні характеристики запропонованих товарів. За допомогою каналів комунікаційних мереж маркетингу відомості про стан попиту і пропозиції стають надбанням обох сторін. Акт купівлі-продажу відбувається лише в тому випадку, якщо продуцент і покупець домовляються про взаємовигідні умови контракту. Результат досягнутої угоди - перехід від виробника до споживача права на використання товару в обмін на інший товар або гроші.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч234(4УКР) + У9(4УКР)211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Hendrayati H. 
Customer satisfaction in online business = Задоволеність клієнтів в онлайн-бізнесі / H. Hendrayati, V. Gaffar, M. I. Atrisia // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 10. - С. 38-45. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Мета роботи - зрозуміти, проаналізувати та порівняти задоволеність клієнтів у двох різних секторах онлайн-бізнесу - В2С і С2С. Задоволеність у даному випадку вимірюється за такими параметрами: корисність, легкість використання, розваги, додаткове спілкування з клієнтом, рівень обслуговування та взаємодія продавець-покупець. Результати вказують на те, що більшість респондентів у цілому задоволені процесом покупок онлайн. Найбільшу кількість балів отримав такий параметр як легкість використання в обох досліджених сегментах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Устінов О. 
Програма "Доступні ліки" очима лікаря загальної практики: що змінилося? / О. Устінов // Укр. мед. часоп.. - 2017. - № 5. - С. 88. - укp.

В Україні з 1 квітня 2017 р. почала роботу урядова програма "Доступні ліки". Суть її полягає в тому, що вартість деяких лікарських засобів або різниця між вартістю і тією зниженою ціною, яку сплачує покупець в аптечному закладі, відшкодовується державою аптечному закладу, в якому пацієнт придбає ці ліки за наявності відповідно оформленого рецепту. Таким чином, для споживачів з'являється можливість отримати ліки безоплатно або із суттєвою знижкою, проте за однієї умови - необхідно звернутися до лікаря і отримати рецепт, а не займатися самолікуванням.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15767 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Akinbola O. A. 
The relationship between the organization of personnel training and the level of competitiveness in foreign markets = Взаємозв'язок між організацією навчання кадрів та рівнем конкурентоспроможності на зовнішніх ринках / O. A. Akinbola, N. S. Alaka, S. A. Kowo // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 70-86. - Бібліогр.: 34 назв. - англ.

Потреба кадрів у період глобалізації сформувала попит на висококваліфіковані кадри, адже компанії повинні безперервно адаптуватися до постійно змінюваного зовнішнього бізнес-середовища та ринкової ситуації. Більшість організацій прагнуть виготовляти продукцію якнайкраще, щоб виділяти її у форматі покупець-клієнт. Таким чином, вони можуть отримати конкурентні переваги та підтримку своїх акціонерів, що має важливе значення для розвитку та отримання прибутку. Динаміка ринку змінюється, оскільки міняються вимоги споживачів у результаті викликів, які формують появу нових конкурентів на ринку або агресивність уже існуючих. Організація стає конкурентоспроможною завдяки колективному досвіду, підвищенню кваліфікації кадрів, ефективному управлінню процесами. Навчання в організації є процесом придбання, підтримання та обміну знаннями в організації з метою адаптації до динамічного бізнес-середовища. Багато дослідників вважають, що єдиною стійкою конкурентною перевагою може бути здатність організації навчатись швидше, ніж її конкуренти, підвищуючи кваліфікацію своїх працівників. Таким чином, поглиблення знань постійне збагачення інтелектуального капіталу та розвиток навчальних можливостей кадрів залишаються основою стратегії бізнес-структур. Організації повинні підвищувати кваліфікацію своїх співробітників відповідно до змінюваних потреб замовника внаслідок зміни технологій та оптимального використання обмежених ресурсів, розвивати виробництво, щоб перемогти конкурентів, і це вимагає постійної підтримки культури навчання. Мета роботи - розробка методик обміну знаннями співробітників окремих фірм, розвиток їх навчальних можливостей як основної сстратегії у конкурентній боротьбі. Використано такі загальнонаукові методи дослідження, як аналіз, синтез, анкетування. Інформаційною базою праці стали матеріали опитування працівників окремих компаній та дослідження за окресленою тематикою відомих науковців. Висновки: успіх організацій сьогодні залежить від здатності розуміти потреби ділового середовища. Підприємства усього світу намагаються придбати необхідне обладнання та продукти для допомоги у проведенні ділових операцій та збільшенні продуктивності праці. Результати цього дослідження показали, що існує зв'язок між індивідуальним навчанням та зобов'язаннями працівника. Тому фірми повинні продовжувати займатися організацією навчання, щоб залучати працівників, що сприятиме ефективній діяльності корпорації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)240.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Райтер Н. І. 
Професійні покупці споживчих товарів як елемент конкурентного середовища підприємств оптової торговлі / Н. І. Райтер, А. М. Желєзняк, О. М. Крупа // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2018. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Представлені результати дослідження категорії професійних покупців як складової ринкового середовища оптових ринків. Під час дослідження використані загальні й спеціальні наукові методи, які грунтуються на об'єктивних законах економіки: методи теоретичного узагальнення, прийоми економіко-статистичного методу - під час опитування покупців та обробки даних; абстрактно-логічний - для узагальнення результатів досліджень, формулювання висновків і пропозицій. Розглянуто основні типи покупців на оптових та роздрібних продовольчих ринках. Виділено категорію "професійний покупець". Проаналізовано основні тенденції, пов'язані з реалізацією ефективних заходів взаємодії оптових продавців з покупцями. Досліджено стадії та мотиви прийняття рішень щодо закупівлі споживчих товарів професійними покупцями. Проведено опитування покупців з метою виявлення частоти закупівель, їх вимог щодо якості та асортименту продукції, умов постачання, наявності системи знижок тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ostapchenko K. B. 
Regulatory mechanism model to stimulate companies in the single buyer wholesale market = Модель регуляторного механізму стимулювання компаній на оптовому ринку з єдиним покупцем / K. B. Ostapchenko, O. I. Lisovychenko, Z. Kh. Borukaiev // Електрон. моделювання. - 2019. - 41, № 6. - С. 37-48. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Розроблено математичну модель регуляторного механізму аналізу динаміки прибутку виробничих компаній в умовах зміни цін на основні ресурси виробництва на оптовому ринку з єдиним покупцем. Ця модель створена на основі подальшого розвитку застосування математичної моделі Вольтерра "хижак-жертва" і логістичного рівняння Ферхюльста. Знайдено аналітичний розв'язок для окремого випадку моделі, що дозволяє встановити залежності необхідні при прийнятті рішень регулятором ринку по формуванню цін на продукцію і ресурси виробництва. З метою дослідження моделі проведені обчислювальні експерименти, які підтверджують достовірність отриманих результатів моделювання і адекватність реальним процесам взаємодії в економічній системі "виробники-сдиний покупець продукції".


Індекс рубрикатора НБУВ: У.в11

Шифр НБУВ: Ж14163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ратинський В. В. 
Удосконалення маркетингового інструментарію ресурсозабезпечення підприємств / В. В. Ратинський; ред.: О. І. Павликівська; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя, ГО "Акад. соц. упр.". - Тернопіль : Паляниця В.А., 2018. - 300 c. - Бібліогр.: с. 176-196 - укp.

Розглянуто сучасний етап розвитку суб'єктів господарювання, який характеризується суттєвими інноваційними зрушеннями в усіх напрямах національної економіки й управління підприємствами. Зазначено, що якісні, прогресивні й інноваційні ресурси та способи їх використання і залучення закладають основу ефективності кінцевих результатів господарської діяльності, продукції чи послуг і визначають ринковий успіх підприємства. Запропоновано економіко-математичну модель дослідження поведінки покупців в умовах наявності альтернативного вибору на товари-субститути за умови зміни їх вартості (ціни) з урахуванням межі, коли покупець відмовляється від дорожчого товару та переходить на більш дешевий аналог. Удосконалено стратегічно-функціональний підхід до вибору компонентів застосування маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення, який є визначально цілеорієнтованим на тісну співпрацю із суб'єктами інноваційного підприємництва як засобами продукування найбільш прогресивних ресурсів. Установлено, що новітнім напрямом розвитку маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення прогресивних підприємств є їх співпраця із суб'єктами інноваційного підприємництва (наукові парки, бізнес-інкубатори, технологічні парки, венчурні компанії), які формують ресурсну базу різного ступеня інноваційності та передбачають використання специфічного маркетингового інструментарію. Тому найважливішим завданням керівництва підприємства або науково-дослідних організацій, у рамках яких організовують внутрішні венчури, є створення умов їх підтримки, першим елементом яких є фінансове забезпечення ризикованих проектів внутрішньофірмових венчурних підприємців. Рекомендовано методи організації фінансової підтримки високоефективних проектів, створюючи для цього на умовах госпрозрахунку спеціальні інноваційні фонди для фінансування ризикованих проектів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-57-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА829830 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського