Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>K=ПІКТОГРАМА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Денисенко М. В. 
Навчання учнів початкової школи техніки читання англійською мовою : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. В. Денисенко; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2005. - 26 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено методику навчання учнів початкової школи техніки читання англійською мовою з використанням піктограм і кольорової сигналізації - засобів навчання, які забезпечують процес навчання техніки читання з перших уроків англійської мови. Відзначено, що завдяки піктограмам та кольоровій сигналізації мовні абстракції стають для молодших школярів доступними тому, що за їх використання враховуються особливості сприймання та рівень розвитку мислення учнів даної вікової групи і забезпечуються розуміння та запам'ятовування ними правил читання та безпомилкове установлення графемно-фонемних відповідностей. Запропоновано піктограми, а також визначено кольори для кодування графічних символів. Наведено підсистему вправ для навчання учнів початкової школи техніки читання англійською мовою з використанням зазначених способів навчання та без них. З залученням розробленої методики створено два навчальних посібника з англійської мови для учнів початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Матвєєва М. П. 
Формування писемного мовлення як чинник особистісного розвитку учнів з нормальним та недорозвиненим інтелектом / М. П. Матвєєва // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2008. - Вип. 1. - С. 98-106. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Метою дослідження є пошук шляхів цілеспрямованого виховання самосвідомості та довільної саморегуляції учнів через певні види навчальних робіт. Йдеться, зокрема, про написання творів та використання піктограм. З'ясовано, що з психологічної точки зору формування навичок написання творів забезпечує потужний розвиток писемного мовлення. Проаналізовано результати експерименту, проведеного в V - IX класах масових шкіл. Зроблено висновок, що цілеспрямоване формування писемного мовлення сприяє особистісному розвитку школяра, зокрема його здатності до самоусвідомлення та довільної саморегуляції. Автором заплановано розробити спеціальну методику розвитку писемного мовлення розумово відсталих учнів.

Целью публикации есть поиск путей целенаправленного воспитания самосознания и произвольной саморегуляции учеников через определенные виды учебных работ. Речь идет о написании сочинений и использовании пиктограмм. Выяснено, что с психологической точки зрения формирование навыков написания сочинений обеспечивает мощное развитие письменной речи. Проанализированы результаты эксперимента, проведенного в V - IX классах массовых школ. Сделан вывод о том, что целенаправленное формирование письменной речи способствует личностному развитию школьника, в частности его способности к самосознанию и произвольной саморегуляции. Автором запланирована разработка специальной методики развития письменной речи умственно отсталых учеников.

The article is devoted to the problem of forming of writing speech at students with a normal and underdeveloped intellect. Writing speech matters very much not only for forming of communicative functions but also for education of consciousness and volitional adjusting of behavior of students. The method of teaching of writing speech must take into account the psychological mechanisms of this process. One of facilities of increase of efficiency of writing speech is the use of icons use pictogram Ц denotation of words and combination of words by graphic characters.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33 + Ш141.14-917.3 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського