2. |
Асадчих О. В. Сучасний стан навчання усного японського мовлення на початковому етапі у вищій школі / О. В. Асадчих // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23. - С. 160-167. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Розкрито особливості оволодіння студентами японською мовою як другою іноземною на початковому етапі вивчення (відсутність міжмовного переносу, ієрогліфічна система писемності), що робить особливо важливим відбір навчального матеріалу. Зазначено, що студенти з високими внутрішніми мотивами ставляться до вивчення мови більш свідомо та долають труднощі початкового періоду. Розглянуто вікові та соціально-психологічні особливості студенства, які впливають на успішність вивчення японської мови. Розкрито зміст поняття "початковий етап у вивченні мови". Виділено найважливіші завдання, які стоять перед викладачем під час навчання японської мови (підтримка мотивації студентів, зв'язок навчального матеріалу з майбутньою професійною діяльністю, створення культурно-мовного середовища, реалізація комунікативного компонента). Розкрито суть структурно-комунікативного підходу в навчанні в поєднанні з аналітико-інтегративним, подано основні знання та навички, якими мають оволодіти студенти. Акцентовано на недоліку навчальних посібників з японської мови в Україні - брак комунікативних вправ. Розглянуто переваги та недоліки аудіально-лінгвального методу вивчення мови. Раскрыты особенности овладения студентами японским языком как вторым иностранным на начальном этапе изучения (отсутствие межъязыкового переноса, иероглифическая система письменности), что делает особенно важным отбор учебного материала. Указано, что студенты с высокими внутренними мотивами относятся к изучению языка более сознательно и преодолевают трудности начального периода. Рассмотрены возрастные и социально-психологические особенности студенчества, которые влияют на успешность изучения японскогоязыка. Раскрыто содержание понятия "начальный этап в изучении языка". Выделены важнейшие задачи, стоящие перед преподавателем во время обучения японскому языку (поддержка мотивации студентов, связь учебного материала с будущей профессиональной деятельностью, создание культурно-языковой среды, реализация коммуникативного компонента). Раскрыта суть структурно-коммуникативного подхода в обучении в сочетании с аналитико-интегративным, представлены основные знания и навыки, которыми должны овладеть студенты. Акцентировано на недостатке учебных пособий по японскому языку в Украине - отсутствие коммуникативных упражнений. Рассмотрены преимущества и недостатки аудиально-лингвального метода изучения языка. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш175.42-913.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ
|