Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>K=МЕРЧАНДАЙЗИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Лобанов М. І. 
Аграрний маркетинг : навч. посіб. / М. І. Лобанов, Т. А. Маркіна, С. М. Григор'єв, Т. В. Арестенко, С. Я. Вертегел. - Мелітополь, 2007. - 277 c. - Бібліогр.: с. 269-273. - укp.

Розглянуто особливості організації маркетингової діяльності в сільському господарстві. Описано механізми функціонування аграрного ринку та напрями його комплексного вивчення. Розкрито теоретичні та практичні засади системи ціноутворення та державного регулювання цін на сільськогосподарську продукцію. Наведено інформацію про види прямого маркетингу, мерчандайзинг, можливості розвитку зовнішньоекономічної діяльності аграрних товаровиробників.

Рассмотрены особенности организации маркетинговой деятельности в сельском хозяйстве. Описаны механизмы функционирования аграрного рынка и направления его комплексного исследования. Раскрыты теоретические и практические основы системы ценообразования и государственного регулирования цен на сельскохозяйственную продукцию. Приведена информация о видах прямого маркетинга, мерчандайзинге, возможностях развития внешнеэкономической деятельности аграрных товаропроизводителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Афенченко Г. В. 
Маркетингова політика комунікацій : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Ч. 1. Теоретичні основи та приклади застосування комунікаційних технологій / Г. В. Афенченко, О. В. Богоявленський, В. С. Верлока, М. Д. Жердєв, О. Е. Наумова; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2007. - 332 c. - Бібліогр.: с. 324-332. - укp.

Розкрито сутність і стратегії маркетингових комунікацій. Наведено характеристику реклами та засобів її розповсюдження. Визначено особливості формування та реалізації рекламної політики підприємства. Розглянуто можливості використання інформаційних систем і технологій у плануванні рекламних компаній. Наведено основні методи стимулювання продажу товарів. Висвітлено питання організації роботи з громадськістю на підприємстві. Описано інструменти мерчандайзингу, форми прямого маркетингу та персонального продажу. Показано особливості функціонування системи регулювання виставково-ярмаркової діяльності у світі та в Україні. Охарактеризовано синтетичні засоби маркетингових комунікацій, зокрема, визначено основні чинники успішної розробки концепції упаковки, а також функції етикетки, проаналізовано вплив графіки на споживацьке сприйняття. Розкрито значення спонсорської діяльності для підприємства. Розглянуто сучасні способи управління комплексом маркетингових комунікацій. Описано основні етапи розробки стратегії бренда та методи оцінки марочного капіталу. Викладено підходи щодо організації та визначення ефективності маркетингових комунікацій.

Раскрыта сущность и стратегии маркетинговых коммуникаций. Приведена характеристика рекламы и средств ее распространения. Определены особенности формирования и реализации рекламной политики предприятия. Рассмотрены возможности использования информационных систем и технологий в планировании рекламных компаний. Приведены основные методы стимулирования продажи товаров. Освещены вопросы организации работы с общественностью на предприятии. Описаны инструменты марчендайзинга, формы прямого маркетинга и персональной продажи. Показаны особенности функционирования системы регулирования выставочно-ярмарочной деятельности в мире и в Украине. Охарактеризованы синтетические средства макретинговых коммуникаций, в частности, определены основные факторы успешной разработки концепции упаковки, а также функции этикетки. Проанализировано влияние графики на потребительское восприятие. Раскрыто значение спонсорской деятельности для предприятия. Рассмотрены современные средства управления комплексом маркетинговых коммуникаций. Описаны основные этапы разработки стратегии бренда и методы оценки марочного капитала. Изложены подходы к организации и определению эффективности маркетинговых коммуникаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У542.1 я73 + У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350298 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Божкова В. В. 
Мерчандайзинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Божкова, Т. О. Башук. - Суми : Унів. кн., 2007. - 124 c. - Бібліогр.: с. 120-121. - укp.

Розглянуто сутність, актуальність і необхідність впровадження мерчандайзингу. Запропоновано класифікацію торговельних каналів (ТК), визначено рівень сервісу компанії для різних ТК. Проаналізовано особливості організації мерчандайзингової діяльності власними зусиллями компанії та використання аутсорсингових компаній. Охарактеризовано інструменти мерчандайзингу на місцях продажу. Викладено питання підготовки персоналу для виконання стандартів мерчандайзингу. Показано роль фейсингу та SKU на місцях продажу в загальній системі просування товару.

Рассмотрены сущность, актуальность и необходимость мерчайндазинга. Предложена классификация торговых каналов (ТК), определен уровень сервиса компании для разных ТК. Проанализированы особенности организации мерчандайзинговой деятельности собственными усилиями компании и использования аутсорсинговых компаний. Охарактеризованы инструменты подготовки персонала для выполнения стандартов мерчайдайзинга. Показана роль фейсинга и SKU на местах продажи в общей системе продвижения товара.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Савельєв Є. В. 
Новітній маркетинг : навч. посіб. / Є. В. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич, М. Г. Шевчик, В. О. Мартинюк. - К. : Знання, 2008. - 420 c. - (Сер. "Вища освіта XXI ст."). - укp.

Висвітлено новітні підходи щодо маркетингу як науки та навчальної дисципліни, розглянуто основні напрями його розвитку за сучасних умов. Охарактеризовано маркетингові інтегровані системи розподілу, викладено концепцію соціально-етичного маркетингу. Розкрито наукові засади, цілі та види маркетингу знань, визначено зміст поняття брендингу, описано процес створення та розширення бренда. Розглянуто основні принципи та характеристики бенчмаркінгу, показано переваги та недоліки маркетингового аутсорсингу. Обгрунтовано можливості впровадження франчайзингу в Україні. Встановлено основні вимоги щодо планування торговельного залу супермаркету. Описано технології мерчандайзингу, структуру туристичного продукту та методи його продажу. Проаналізовано особливості управління маркетингом у шоу-бізнесі, стратегії та форми ведення маркетингових воєн, запропоновано засоби протидії. Охарактеризовано соціально-культурне середовище міжнародного маркетингу. Розглянуто процес формування національного іміджу продукту на іноземному ринку. Розкрито методологічні засади формування системи глобальної маркетингової діяльності.

Проанализированы новейшие подходы к маркетингу как науке и учебной дисциплине, рассмотрены основные направления его развития в современных условиях. Охарактеризованы интегрированные системы распределения, освещены основные положения концепции социально-этического маркетинга. Освещены научные основы маркетинга знаний, определены его цели и виды. Раскрыта сущность брендинга, описан процесс создания и расширения бренда. Рассмотрены основные принципы и характеристики бенчмаркинга, показаны преимущества и недостатки маркетингвого аутсорсинга. Обоснованы возможности реализации франчайзинга в Украине. Установлены основные требования к планированию торгового зала супермаркета. Описаны технологии мерчандайзинга, структура туристического продукта и методы его продажи. Проанализированы особенности управления маркетингом в шоу-бизнесе, стратегии и формы ведения маркетингвовых воен, рассмотрены способы противодействия. Охарактеризована социально-культурная среда международного маркетинга. Рассмотрен процесс формирования национального имиджа продукта на иностранном рынке. Раскрыты методологические основы формирования системы глобальной маркетинговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У521.11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Перспективи розвитку фармацевтичної науки та практики в Україні : Зб. тез доп. І регіон. наук.-практ. конф. молодих вчен. та студ., 22 берез., 2005 р., м. Луганськ / ред.: В. К. Івченко; Луган. держ. мед. ун-т, "Перспективи розвитку фармацевтичної науки та практики в Україні", регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів (1+ 2005+ Луганськ). - Луганськ : ВАТ "ЛОД", 2005. - 49 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми розвитку фармацевтичної науки та практики в Україні. Розглянуто динаміку попиту та ціни на протизастудні лікарські засоби, вплив медикаментозної корекції на морфогенез органів імунної системи, використання елементів мерчандайзингу під час просування товару через роздрібну мережу, сучасні протитуберкульозні препарати. Досліджено невербальні комунікації як один із засобів спілкування.

Освещены актуальные проблемы развития фармацевтической науки и практики в Украине. Рассмотрены динамика спроса и цены на противопростудные лекарственные средства, влияние медикаментозной коррекции на морфогенез органов иммунной системы, использование элементов мерчандайзинга при продвижения товара через розничную сеть, современные противотуберкулезные препараты. Исследованы невербальные коммуникации как одно из средств общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р28я431

Шифр НБУВ: ВА677049 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Торгівля і ринок України : Темат. зб. наук. пр. Вип. 21, т. 2 / ред.: О. О. Шубін; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 370 с. - укp.

Проаналізовано ефективність впровадження інтерактивних маркетингових комунікацій. Висвітлено концепцію та проблеми впровадження маркетингового контролінгу в діяльність українських підприємств, методологічні особливості дослідження ринку матеріально-технічних ресурсів та конкуренції в АПК України. Наведено оцінки маркетингових характеристик потенційного інвестора, політики просування товарів підприємств-конкурентів. Визначено роль мерчандайзингу в організаційній структурі підприємств. Розглянуто питання стратегічного управління ціновою політикою за умов маркетингової діяльності торговельних підприємств, маркетингового планування конкурентоспроможності підприємств. Викладено методологічні аспекти оцінки ефективності рекламної діяльності комерційних підприємств, методику визначення прибутковості торговельних підприємств, розкрито концептуальні основи антикризового адаптивного управління даними підприємствами.

Проанализирована эффективность внедрения интерактивных маркетинговых коммуникаций. Освещены концепция и проблемы внедрения маркетингового контроллинга в деятельность украинских предприятий, методологические особенности исследования рынка материально-технических ресурсов и конкуренции в АПК Украины. Приведены оценки маркетинговых характеристик потенциального инвестора, политики продвижения товаров предприятий-конкурентов. Определена роль мерчандайзинга в организационной структуре предприятий. Рассмотрены вопросы стратегического управления ценовой политикой в условиях маркетинговой деятельности торговых предприятий, маркетингового планирования конкурентоспособности предприятий. Изложены методологические аспекты оценки эффективности рекламной деятельности коммерческих предприятий, методика определения прибыльности торговых предприятий, раскрыты концептуальные основы антикризисного адаптивного управления данными предприятиями.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.5я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Якимчук А. Ю. 
Планування діяльності підприємств у сфері товарів та послуг : навч. вид. / А. Ю. Якимчук; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2008. - 167 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання планування діяльності підприємств сфери товарів і послуг. Розкрито методологію планування та методику розрахунку основних показників, що характеризують стан і результати діяльності торговельного підприємства. Висвітлено проблеми планування витрат, продаж, фінансів, кадрового забезпечення й оплати праці. Увагу приділено можливостям застосування у плануванні діяльності підприємств таких нових методів, як франчайзинг, мерчандайзинг, ф'ючерсна торгівля, опціони, брендинг.

Рассмотрены теоретические и практические вопросы планирования деятельности предприятий сферы товаров и услуг. Раскрыта методология планирования и методика расчета основных показателей, характеризующих состояние и результаты деятельности торгового предприятия. Освещены проблемы планирования затрат, продаж, финансов, кадрового обеспечения и оплаты труда. Уделено внимание возможностям применения в планировании деятельности предприятий таких новых методов, как франчайзинг, мерчандайзинг, фьючерсная торговля, опционы, брендинг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-23я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дубовик О. В. 
Мерчандайзинг і поведінка споживачів / О. В. Дубовик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 50-55. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано трактування терміна "мерчандайзинг" різними авторами. Запропоновано авторське визначення цього терміна, розкрито його характерні риси. Обгрунтовано необхідність розробки маркетингового комплексу мерчандайзингу як одного із елементів системи маркетинг - мікс підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лисак Г. М. 
Оптимізація ринкової діяльності фармацевтичних підприємств з використанням концепції зв'язків з громадськістю : Автореф. дис... канд. фармац. наук : 15.00.01 / Г. М. Лисак; Нац. фармац. ун-т. - Х., 2004. - 19 c. - укp.

Уперше проведено комплексні дослідження стану Public Relations (PR) як основи ринкової діяльності фармацевтичних підприємств (ФП). Узагальнено та адаптовано до діяльності фармацевтичної галузі України світовий PR-досвід. Обгрунтовано та вперше проведено дослідження маркетингових комунікацій ФП з основними групами споживачів лікарських засобів (ЛЗ). Запропоновано рекомендації щодо підвищення ступеня інтеграції маркетингових комунікацій підприємств фармацевтичної галузі. Уперше розроблено методики оцінки ефективності PR-заходів: експозиційної діяльності, спеціальних подій, іміджу ФП. Створено алгоритм розроблення типової для даної галузі програми соціально-економічного експерименту з мерчандайзингу, визначено його ефективність. Наведено методичні підходи до прогнозування прибутку від фінансування інтегрованих маркетингових комунікацій. Створено комплексну програму оптимізації ринкової діяльності ФП з використанням PR-концепції з метою удосконалення системи медикаментозного забезпечення населення України та підвищення конкурентоспроможності ФП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шимко О. В. 
Організація торгівлі текстильними товарами в умовах ринкової економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук / О. В. Шимко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто теоретичні, методологічні та прикладні питання щодо організації діяльності торговельних підприємств на ринку текстильних товарів на основі концепції маркетингу. Узагальнено основні підходи щодо розуміння сутності, соціально-економічної ролі, особливостей функціонування та тенденцій розвитку торгівлі за умов ринкової економіки. Досліджено сучасний стан і перспективи розвитку споживчого ринку текстильних товарів в Україні та у світі. Проаналізовано стан та ефективність організації торгівлі ними в аспекті забезпечення адекватного торговельного обслуговування. Обгрунтовано напрямки формування конкурентного середовища та забезпечення конкурентоспроможності роздрібних торговельних підприємств на ринку текстильних товарів. Розроблено рекомендації щодо формування асортиментної, цінової, комунікаційної політики торговельних підприємств, мерчандайзингу текстильних товарів. Здійснено сегментацію, розроблено профілі споживачів текстильних товарів. Досліджено особливості попиту на текстильні товари, визначено мотиви їх купівлі. Встановлено вимоги до текстильних товарів і рівня торговельного обслуговування різних сегментів споживачів. Розроблено стратегії позиціювання торговельних підприємств, орієнтованих на продаж текстильних товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52-803

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Макухіна Н. О. 
Управління комерційною діяльністю торговельних підприємств на основі вдосконалення інформаційного забезпечення : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. О. Макухіна; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Л., 2008. - 20 c. - укp.

Проаналізовано сучасну парадигму комерційної діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації. Розглянуто основні засади застосування системного та процесно-орієнтованого підходів до управління комерційною діяльністю кооперативних торговельних підприємств. Розроблено концептуальний підхід до побудови інформаційного забезпечення такого підприємства на базі торговельних структуротвірних процесів, маркетингових досліджень, формування товарних запасів, мерчандайзингу, процесу "реалізація". Проаналізовано методологічну базу та засоби розв'язання задач організації інформаційного забезпечення торговельного підприємства і встановлено механізм формування інформаційних потоків залежно від функціональної належності. Створено інтегроване інформаційне забезпечення системи управління даним підприємством. Визначено загальний підхід до аналізу та моделювання його інформаційних потоків за принципом наскрізної збалансованості. Обгрунтовано склад інтегрованого інформаційного забезпечення, у контексті якого розроблено загальну схему формування інформаційного забезпечення торговельної діяльності. З використанням результатів дослідження розроблено автоматизовані системи управління на торговельних підприємствах системи споживчої кооперації України, а також розвинуто навчально-методичне забезпечення ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4РОС)421.21ф12

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. молодих вчен., асп. та студ., 17 квіт. 2009 р., Дніпропетровськ / Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2009. - 179 c. - укp. - рус.

Висвітлено актуальні проблеми підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Розглянуто стратегічний маркетинг як інструмент управління компаніями за умов економічної кризи. Визначено сутність і принципи розробки маркетингової стратегії. Проаналізовано вплив інфляції на економіку країни. Розкрито проблеми впровадження елементів маркетингової культури в процесі інноваційної діяльності. Досліджено вплив податків на конкурентоспроможність України. Визначено роль маркетингових досліджень у формуванні конкурентоспроможності туристичної агенції. Охарактеризовано український ринок побутових холодильників. Розглянуто платоспроможність аграрних підприємств як фактор прийняття конкурентоспроможних рішень. Увагу приділено питанням маркетингової логістики, мерчандайзингу, інтернет-технологій. Розкрито сучасні тенденції неймінгу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736157 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мельник І. М. 
Мерчандайзинг : навч. посіб. / І. М. Мельник, Ю. М. Хом'як. - К. : Знання, 2009. - 309 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади мерчандайзингу у роздрібній торгівлі. Розкрито особливості організації внутрішнього простору магазину, наведено рекомендації щодо зонування та розподілу площі торговельного залу. Розглянуто технології мерчендайзингу на торговельних підприємствах, спрямовані на стимулювання роздрібного продажу шляхом привернення уваги покупців до товарів за допомогою найвигіднішого розміщення у торговельному залі та на прилавках магазинів. Показано значення реклами як засобу управління поведінкою людей.

Освщены теоретичекие основы марчендайзинга в розничной торговле. Раскрыты особенности организации внутреннего пространства магазина, даны рекомендации по зонированию и распределению площади торгового зала. Рассмотрены технологии марчендайзинга на торговых предприятиях, направленные на стимулирование розничных продаж путем привлечения внимания покупателей к товарам с помощью наиболее выгодного размещения в торговом зале и на прилавках магазинов. Показано значение рекламы как средства управления поведением людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-21 я73 + У9(4УКР)421.20-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Стадницький Ю. І. 
Просторові аспекти ефективності : словник-довідник / Ю. І. Стадницький, О. М. Капітанець; Ун-т економіки і підприємництва. - Хмельниц., 2008. - 193 c. - укp.

Розглянуто терміни, теорії, поняття, феномени з просторових аспектів економіки. Наведено інформацію про видатних вчених в даній сфері, зокрема, А. Вебера, Р. Челлена, А. Хіршмана, Г. Шера, Х. Хаусхофера. Розкрито сутність таких понять, як автаркія, адміністративно-територіальний поділ, анклав, валовий внутрішній продукт, вульгарний географізм, дегломерація, етнічна територія, мерчандайзинг.

Рассмотрены термины, теории, понятия, феномены, касающиеся пространственных аспектов экономики. Дана информация о выдающихся ученых в данной сфере, в частности, А. Вебере, Р. Челлене, А. Хиршмане, Г. Шере, Х. Хаусхофере. Раскрыта сущность таких понятий, как автаркия, административно-территориальное деление, анклав, валовый внутренний продукт, вульгарный географизм, дегломерация, этническая территория, мерчандайзинг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я21 + У040.6 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Тези ХХХV науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету, 25 - 28 трав. 2010 р., Житомир : в 2 т. Т. 2 / ред.: П. П. Мельничук; Житомир. держ. технол. ун-т, Нац. авіац. ун-т, Житомир. військ. ін-т ім. С.П.Корольова, Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир, 2010. - 195 c. - укp.

Наведено результати досліджень інновацій в економіці та трансфертів управлінських технологій, бухгалтерського обліку, аналізу і контролю. Описано функції формування доходу персоналу підприємств, систему показників процесу модернізації на підприємствах. Висвітлено перспективи розвитку мерчандайзингу в Україні, загальні тенденції становлення та розвитку менеджменту якості. Наведено інноваційну концепцію бізнес-моделювання. Проаналізовано особливості створення корпорацій в Україні, роль розвитку підприємництва в забезпеченні зайнятості населення. Визначено основні чинники макроекономічного впливу на ефективність інвестиційної діяльності. Розкрито управлінські аспекти обліку нематеріальних активів, економічну сутність необоротних активів бюджетних установ, роль та значення судово-бухгалтерської експертизи у податкових спорах.

Приведены результаты исследований инноваций в экономике и трансфертов управленческих технологий, бухгалтерского учёта, анализа и контроля. Описаны функции формирования доходов персонала предприятий, система показателей процесса модернизации на предприятиях. Освещены перспективы развития мерчандайзинга в Украине, общие тенденции становления и развития менеджмента качества. Представлена инновационная концепция бизнес-моделирования. Проанализированы особенности создания корпораций в Украине, роль развития предпринимательства в обеспечении занятости населения. Определены основные факторы макроэкономического влияния на эффективность инвестиционной деятельности. Раскрыты управленческие аспекты учёта нематериальных активов, экономическая сущность необоротных активов бюджетных учреждений, роль и значение судебно-бухгалтерской экспертизы в налоговых спорах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я431(4УКР) + Ч21я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: С11028/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Тиждень науки : зб. тез доп. щоріч. наук.-техн. конф. серед студ., викл., науковців, молодих учен. і асп., 13 - 17 квіт. 2009 р., Запоріжжя. Т. 2 / упоряд.: Н. І. Висоцька; Запоріз. нац. техн. ун-т. - Запоріжжя, 2009. - 360 c. - рус.

Предложены методики оценки качества стратегического планирования курортно-рекреационных территорий, определения целевых установок студентов к занятиям оздоровительными видами физической культуры. Проанализированы особенности разработки стратегии развития предприятия в условиях экономической нестабильности, проектирования торгового предприятия на основе мерчандайзинга, формирования конкурентных преимуществ предприятия общественного питания с использованием инструментов марчандайзинга. Раскрыты некоторые аспекты управления земельной реформой в Украине. Внимание уделено маркетингу деловых переговоров, развитию предпринимательства в Украине. Рассмотрена корпоративная культура как фактор повышения эффективности организации. Приведено обоснование целесообразности финансовой состоятельности открытия кофейни в Запорожье. Охарактеризован принцип морфологической трансформации в городском транспортном средстве "Cristal".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351911/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Падухевич О. В. 
Управління збутом продукції промислових підприємств (на прикладі кондитерської галузі) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Падухевич; Одес. держ. екон. ун-т. - О., 2011. - 19 c. - укp.

Розглянуто основні напрями вдосконалення управління збутом продукції підприємств кондитерської галузі, а саме: вибір оптимальної структури каналів збуту, використання методів і засобів електронної комерції, виявлення та створення нових каналів збуту, стимулювання збуту, застосування мерчандайзингу, проведення рекламної кампанії, розширення масштабу території ринку, дотримання високого професійного рівня співробітників підприємства, що за сучасним ринковим станом є важливою умовою одержання високих прибутків, які формуються в сфері обігу. Сформульовано принципи організації збутової діяльності та наведено критерії, якими можуть керуватися менеджери підприємств в процесі вибору торгівельного посередника. Досліджено сучасний стан кондитерської галузі в Україні, визначено лідерів галузі. Наведено чинники, від яких залежить структура служби збуту. На основі аналізу організації збутової діяльності підприємств кондитерської галузі встановлено, що для ефективної роботи виробничо-збутових систем необхідна тісна координація роботи всіх учасників мережі, регламентація правил взаємодії та наукове обгрунтування рішень, що приймаються в управлінні збутом продукції. Підкреслено необхідність проведення раціоналізації системи збуту продукції для покращання кількісних та якісних показників в управлінні підприємством. Для ухвалення обгрунтованих управлінських рішень у виробничо-збутовій діяльності підприємств кондитерської галузі запропоновано використовувати метод системної динаміки. В якості програмної платформи реалізації імітаційної моделі запропоновано використання пакету Ithink.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71-592-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384489 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Дубовик О. В. 
Управління Інтернет-рекламою в підприємствах торгівлі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Дубовик; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Запропоновано засади класифікації інтернет-реклами, які адаптовані до функціонування торговельних підприємств, що сприятиме оптимізації планування комунікаційних заходів у мережі Інтернет. Проведено класифікацію інтернет-магазинів з метою диференційованого підходу до цілеспрямованого впливу на діяльність підприємства зі створення та розповсюдження рекламної інформації. Запропоновано методичні підходи до формування комплексу заходів, інструментів інтернет-реклами, рекламних технологій та інтернет-мерчандайзингу з урахуванням еволюції застосування мережі Інтернет у діяльності торговельних підприємств і цільових сегментів споживачів. Визначено засади структурування маркетингової інформаційної системи торговельного підприємства шляхом виокремлення підсистеми управління інтернет-рекламою, що сприятиме створенню обгрунтованих рекламних кампаній у мережі Інтернет, оцінці результативності управління інтернет-рекламою в підприємствах торгівлі. Розроблено систему оцінювання результативності управління інтернет-реклами, яка передбачає агрегування оцінних (організаційних, економічних, комунікаційних і технічних) компонентів інтернет-реклами, яка допомагатиме формуванню та імплементації інтегрованих маркетингових комунікаційних програм підприємств торгівлі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Формування механізмів управління якістю та підвищення конкурентоспроможності підприємств : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студ., асп. та молод. вчених, 30 берез. 2011 р., Дніпроперторовськ. Т. 2 / Дніпропетр. ун-т економіки та права ім. А. Нобеля. - Д., 2011. - 294 c. - укp. - рус. - англ.

Розглянуто проблеми розвитку галузей національної економіки за умов глобалізації, забезпечення ідентифікації та запобігання фальсифікації продукції, формування асортименту й управління якістю продукції, захисту прав споживачів. Досліджено шляхи підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, розвитку комерційної логістики, мерчандайзингу, електронної комерції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)29 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352942/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Формування механізмів управління якістю та підвищення конкурентоспроможності підприємств : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студ., асп. та молодих вчен., 30 берез. 2011 р., Дніпропетровськ. Т. 1 / ред.: В. А. Павлова; Дніпропетр. ун-т економіки та права ім. А. Нобеля. - Д., 2011. - 303 c. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку галузей національної економіки за умов глобалізації. Розглянуто питання забезпечення ідентифікації та запобігання фальсифікації продукції, формування її асортименту та управління якістю, захисту прав споживачів. Обгрунтовано взаємозв'язок фінансової стійкості та фінансової безпеки підприємств України, визначено шляхи підвищення їх конкурентоспроможності. Увагу приділено розвитку комерційної логістики, мерчандайзингу, електронної комерції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352942/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського