Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (12)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>K=ЛОЯЛЬНІСТЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 146
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гриневич Л.  
"Тест на політичну лояльність": суспільно-політичні настрої населення УСРР в умовах "воєнної тривоги" 1927 року / Л. Гриневич // Пробл. історії України: факти, судження, пошуки: Міжвід. зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 13. - С. 343-355. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)61-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68307 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Гомольська В. В. 
Взаємодія влади, населення і бізнесу в умовах "конкуренції за лояльність" / В. В. Гомольська, Н. І. Гомольська // Соц.-екон. пробл. сучас. періоду України. - 2008. - Вип. 3. - С. 310-315. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Soltysiak W.  
The methods of institutional customer market research = Методы изучения рынка институциональных потребителей / W. Soltysiak // Электрон. моделирование. - 2005. - 27, № 2. - С. 145-151. - Библиогр.: 3 назв. - англ.

Стратегія відмінного обслуговування базується на такому підході до клієнта, за якого лояльність у ставленні до нього є індикатором успіху та рентабельності компанії. В основу формування такої стратегії покладено розробку інформаційної бази даних, яка призначена для моніторингу та дослідження відомостей про потреби клієнтів. Торгівля та організація ринку для інституціональних клієнтів мають свою специфіку, тому важливим є вибір певних методів та методик (тестів, опитувальників, анкет).


Ключ. слова: market research techniques, customer service
Індекс рубрикатора НБУВ: У.ф2

Шифр НБУВ: Ж14163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Слепцов В.  
Правовые и психологические аспекты применения технических средств контроля персонала при реализации политики информационной безопасности / В. Слепцов, В. Журавлев // Прав., нормат. та метрол. забезп. системи захисту інформації в Україні. - 2006. - Вип. 2. - С. 23-27. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто питання правового обгрунтування застосування технічних засобів контролю персоналу на підприємствах України, впливу цього чинника на лояльність співробітників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4Укр)04 + Х819(4Укр)012 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70508 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Князик Ю. М. 
Формування лояльності споживачів як один з напрямків збільшення прибутковості підприємства / Ю. М. Князик, Т. В. Лебідь // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 570. - С. 86-90. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено термінологічні аспекти поняття лояльності споживачів; розглянуто дискусійні аспекти трактування понять "відданість" і "лояльність". Наведено сегменти лояльності та відповідні інвестиційні стратегії. Розглянуто основні види програм лояльності споживачів і визначено найвагоміші фактори, що впливають на формування програм довготривалих відносин з клієнтами. Проаналізовано проблеми оцінки вартості лояльних клієнтів. Розглянуто методи розрахунку рівня лояльності та запропоновано формулу розрахунку "вартості лояльності".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Зімон Г.  
Чи був голодомор 1932 - 1933 р. інструментом "ліквідації" українського націоналізму? / Г. Зімон // Укр. іст. журн. - 2005. - № 2. - С. 118-131. - укp.

Розглянуто проблему походження однієї з найбільших гуманітарних катастроф XX ст. На думку Сталіна, українізація послабила лояльність України щодо радянської централізованої держави й сприяла українському націоналізмові. Цю небезпеку було подолано голодом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)615-209

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27630 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Свежєнцева Ю.  
Лояльність до організації та організаційна поведінка / Ю. Свежєнцева // Соц. психологія. - 2008. - № 3. - С. 103-117. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Представлено типологію працівників органів внутрішніх справ (ОВС) України за ставленням до організації, у якій вони працюють. На базі цієї типології змодельовано кластерну структуру ОВС України за лояльністю до цілей організації. Зроблено висновки щодо організаційної поведінки правоохоронців, організаційних перспектив ОВС країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Долхаш М.  
Роль персонального продажу у корпоративній маркетинговій комунікації / М. Долхаш // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 43-47. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто персональний продаж як важливий елемент комунікації підприємства із клієнтами, оскільки він є методом обслуговування клієнтів, який має великий вплив на рішення про купівлю, збільшуючи лояльність споживача. Успішна діяльність базується на професіоналізмі продавців, їх знанні технік персонального продажу, поведінці та очікуваннях замовника. Висвітлено суть і спектр дій персонального продажу та розглянуто їх на прикладі застосування технік персонального продажу одним із польських мобільних телефонних операторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ПОЛ)421.523.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Залужець І. Р. 
Актуальність персоналізму в маркетингових комунікаціях / І. Р. Залужець, М. В. Кіндій, О. Б. Петрина // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 236-242. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто персоналізований продаж як важливий елемент комунікації підприємства з клієнтами, оскільки він є таким методом обслуговування клієнтів, який має великий вплив на рішення про купівлю, збільшуючи лояльність споживача до виробника. Успішна діяльність у торгівлі грунтується на професіоналізмі продавців, їх знанні технік персонального продажу, а також поведінці та очікуваннях споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Паламаренко М.  
Методологія досліджень діяльності республіканської і демократичної партій в конгресі США / М. Паламаренко // Укр. нац. ідея: реалії та перспективи розв. - 2009. - Вип. 21. - С. 141-145. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Виділено ключові індикатори діяльності Республіканської та Демократичної партій в Конгресі США в сучасний період. Як вихідні положення дослідження взято як класичні теорії, так і нові позитивістські моделі на базі теорій раціонального вибору та неоінституціоналізму. Серед основних індикаторів визначено партійну лояльність конгресменів, ефективність лідерів, ступінь міжпартійної ідеологічної поляризації тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф69(7СПО)41/42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71870 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Романченко О. М. 
Теоретичний аспект маркетингових комунікацій вітчизняних машинобудівних підприємств за кордоном / О. М. Романченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 614-620. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано стан зовнішньоекономічної політики країни загалом і Харківської області зокрема, виділено перспективи її розвитку; обгрунтовано доцільність застосування на машинобудівних підприємствах-експортерах маркетингових комунікацій, націлених на кінцевого споживача-індивіда; запропоновано дворівневу систему маркетингових комунікацій на машинобудівному підприємстві, що експортує продукцію та реалізує споживачам-індивідам за використання послуг закордонних посередників. Запропонована система дозволяє забезпечити лояльність посередників за кордоном та стимулювати продажі продукції підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ХАР)830.585.11-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Іванченко Н. О. 
Механізм управління нематеріальними активами на підприємствах легкої промисловості : автореф. дис... канд. екон. наук / Н. О. Іванченко; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Розроблено й обгрунтовано механізм управління нематеріальними активами (НМА) підприємства за умов ринкової трансформації та розкрито його мету, функції, завдання, принципи побудови. Механізм передбачає вибір системи показників оцінки НМА на підприємстві та їх ідентифікації, узагальнення динаміки, визначення станів (оптимального, прискореного, сповільненого, нестійкого), виявлення проблем розвитку НМА на підприємстві та надання рекомендацій. Визначено НМА як економічну категорію, що враховує знання, досвід, потенційні можливості, зацікавленість і гнучкість працівників та керівництва, а також системи та бази даних, рівень технічного та технологічного оснащення, лояльність клієнтів, наявність патентів і брендів та інші активи, які не відображені у бухгалтерському обліку, однак є важливими факторами ефективного економічного розвитку підприємства. Обгрунтовано, що ефективне управління НМА складається з трьох етапів: кількісної оцінки, моніторингу змін та створення інфраструктури передачі знань. Визначено головні положення управління та розроблено інформаційно-логічну схему НМА. Запропоновано систему їх ідентифікації. Проведено оцінювання динаміки та виявлено особливості розвитку НМА. Розроблено етапи впровадження механізму управління нематеріальними активами на підприємствах легкої промисловості. Наведено рекомендації щодо впровадження механізму на підприємствах за різних станів розвитку НМА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.11-572-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тітаренко А. В. 
Політична лояльність як детермінанта забезпечення політичного порядку та стабільності держави : автореф. дис... канд. політ. наук / А. В. Тітаренко; Одес. нац. юрид. акад. - О., 2007. - 16 c. - укp.

Розкрито природу та зміст терміну "лояльність" й обгрунтовано можливості його використання в політичній науці. Розкрито сутність політичної лояльності як певного типу політичної поведінки, що формується в процесі реалізації владою (державною або політичною) своїх функцій. Встановлено, що політична лояльність є складним та динамічним явищем, що формується в процесі соціалізації особистості відповідно до пануючого в суспільстві світогляду, менталітету, визначених норм політичної поведінки, освіти, культури та традицій. Запропоновано для вивчення лояльної (неагоністичної) політичної поведінки використовувати підходи та методи етології та біополітики. Обгрунтовано доцільність розгляду лояльних відносин як біосоціальної системи взаємодії між організмами. Виявлено залежність між рівнем політичної лояльності та рівнем стабільності політичного порядку в державі. Доведено, що лояльність є якісним показником легітимності державної влади (політичного лідера). Встановлено, що політична лояльність у сучасний період є невід'ємною характеристикою політичного режиму, влади, устрою, форми правління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053 + Ф051 + Ф022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353821 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Новгородський О. М. 
Російська православна церква за кордоном у США. 1922 - 1994 роки - шлях церковних розділень : Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / О. М. Новгородський; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2003. - 19 c. - укp.

Проведено дослідження діяльності Російської православної церкви за кордоном (РПЦЗ) у США та причини її внутрішніх розділень. Вперше проаналізовано статистичні показники, що характеризують масштаби діяльності РПЦЗ. У науковий обіг введено нові документи з церковних фондів, що зберігаються у державних архівах Росії та України. Виявлено причини заснування РПЦЗ, охарактеризовано її структуру, провідні ідеологічні принципи та умови діяльності. Доведено визначальний вплив революції 1917 р. та її наслідків на виникнення кризи в середовищі офіційного православ'я та подальших розколів у церковній організації. Встановлено причини першого розколу в РПЦЗ у Європі та США, зокрема вплив політичних, організаційних та особистісних чинників на поглиблення кризової ситуації. Досліджено подальші церковні поділи в середовищі російського православного зарубіжжя та вплив на актуалізацію даних процесів Декларації 1927 р. про лояльність до радянської влади, а також подій Другої світової війни, що зумовили зростання авторитету СРСР у світі та падіння впливу церковних організацій, які знаходилися в опозиції до радянської системи. Показано непримиренну позицію ієрархів РПЦЗ щодо Московського патріархату та інших східних православних церков. Наведено оцінку діяльності РПЦЗ на сучасному етапі в США та її взаємодії з Православною церквою в Америці. Визначено перспективи подальшого функціонування РПЦЗ як автономної організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э372.240.92(7США) + Т3(7США=9РОС)6-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335823 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Головко М. Л. 
Суспільно-політичні організації та рухи України в період Другої світової війни. 1939 - 1945 рр. : Автореф. дис... д-ра іст. наук : 07.00.01 / М. Л. Головко; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2005. - 45 c. - укp.

Розглянуто фактори, що спричинили деформації суспільної свідомості та психології радянських громадян передвоєнної та воєнної доби, а саме: відсутність демократичних традицій; брак досвіду громадської самодіяльності, корпоративної та індивідуальної відповідальності й ініціативи серед різних верств населення; поєднання та переплетіння феодальних рудиментів з самодержавною формою правління, що підготувало підгрунтя для сталінської моделі суспільства та культу особи. Висвітлено процес розробки нових підходів і політичного інструментарію сталінського режиму стосовно неодержавлених громадських установ, які виявили лояльність до радянської влади. Розкрито особливості технології взаємин структур влади та громадських інституцій за екстраординарних умов війни. Зіставлено суспільно-політичні моделі німецько-румунського окупаційного та сталінського режимів, що дало змогу виявити кардинальні відмінності у їх підходах до обмеження компетенції громадських організацій. Запропоновано тезу, що основним параметром, яким визначалося місце та роль громадянської інституції в роки війни, була належність їх до певного політичного табору та апологетика ними відповідної ідеологічної платформи. Досліджено роль українських громадських установ самостійницької орієнтації у суспільно-політичних процесах не лише в західному, а й в інших регіонах України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)62-48

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334797 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кудлай А. В. 
Управління людським капіталом підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.09.01 / А. В. Кудлай; Харк. держ. екон. ун-т. - Х., 2004. - 20 c. - укp.

Досліджено розвиток теорії управління персоналом, запропоновано удосконалене визначення поняття "людський капітал", встановлено характер і особливості впливу макроекономічних і регіональних факторів на процес формування та розвитку людського капіталу промислових підприємств. Теоретично обгрунтовано й практично реалізовано дійову збалансовану систему оцінювання людського капіталу, що містить критерій - ринкову вартість людського капіталу, узагальнюючі показники рівня його розвитку та використання, а також систему часткових монетарних і немонетарних показників. Визначено вплив збалансованого розвитку людського й речового капіталу на ефективність діяльності підприємства. На базі запропонованих методичних засад побудови системи управління процесом формування та розвитку людського капіталу розроблено організаційно-практичні засади створення механізму її реалізації за конкретних умов функціонування підприємства. Обгрунтовано концептуальний підхід щодо визначення стратегії інвестицій в персонал, основою якого є оцінювання рівнів його розвитку та лояльність до підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329417 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Зелінський А. Л. 
До питання про гіпотетичну лояльність Офелли Киренського / А. Л. Зелінський // Сходознавство. - 2008. - № 44. - С. 28-37. - Бібліогр.: с. 35-37. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(0)323.3-683.3 + Т3(0)321.944 + Т3(0)322.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69560 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Пиріг Р. Я. 
Українська гетьманська держава 1918 року : іст. нариси / Р. Я. Пиріг; НАН України, Ін-т історії України. - К., 2011. - 336 c. - укp.

Висвітлено історію утворення та функціонування однієї з формацій доби Української революції - гетьманату Павла Скоропадського (квітень - грудень 1918 р.). Розкрито форму та сутність даної державно-політичної моделі, її ідеологічну платформу, соціальну базу й особливості проведення економічних реформ. Увагу приділено структурі та функціонуванню державно-управлінських інститутів,системі виконавчих і судових органів гетьманату. Охарактеризовано повстанський і страйковий рух проти гетьманського режиму. Показано ступінь залежності гетьманату від союзників, вплив на державне будівництво російської імперської спадщини, роздвоєну лояльність правлячої еліти. Визначено причини невдачі цього державотворчого проекту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)611-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС52297 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Блохіна О. М. 
Управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. М. Блохіна; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2011. - 19 c. - укp.

Розкрито сутність поняття "клієнтська лояльність" і "клієнська довіра", наведено визначення конкуретних переваг підприємства роздрібної торгівлі, доповнено класифікацію конкуретних переваг, обгрунтовано чотирипроцесну модель управління ними. Удосконалено класифікацію факторів формування конкуретних переваг підприємства роздрібної торгівлі та досліджено їх вплив. Запропоновано систему оцінювання ефективності управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі й обгрунтовано комплексну систему управління цими перевагами. Розроблено методичний підхід до управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі. Доведено доцільність створення центра управління конкурентними перевагами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Буковинська М. П. 
Навчання як елемент соціальної політики організацій харчової промисловості / М. П. Буковинська // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2010. - № 33. - С. 130-132. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність збільшення інвестицій в людський капітал та ефективного застосування знань і умінь персоналу для постійного покращання технологій і економічних результатів. Інвестиції в навчання з одного боку, підвищують якість людського капіталу в стратегічному плані, а з другого, підвищують мотивування і лояльність до організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.7-640

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського