Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>K=КОПІРАЙТИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Булах Т. Д. 
Реклама у видавничій справі : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Т. Д. Булах; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2011. - 223 c. - укp.

Розкрито сутність, значення, цілі, завдання та класифікацію реклами. Розглянуто рекламу видавничої продукції як окремий напрям рекламної діяльності. Увагу приділено правовим аспектам реклами у видавничій справі, розробці рекламної кампанії книги, теоретичним засадам копірайтингу, правилам і методиці написання рекламних текстів. Наведено практичні поради щодо створення рекламних матеріалів різних типів і видів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я73 + У9(4УКР)307.051-803.81 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735902 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бугрим В. В. 
Креатив у рекламі : навч. посіб. з інтерактивом / В. В. Бугрим; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Київ. ун-т, 2012. - 303 c. - Бібліогр.: с. 297-300. - укp.

Висвітлено основи рекламної творчості з урахуванням ринкових реалій та вимог Болонської системи навчання. Розглянуто об'єкти рекламного креативу в системі маркетингових комунікацій, наведено характеристику інтегральних маркетингово-рекламних комплексів (ATL, BTL, TTL), розкрито поняття "креативні брифи". Значну увагу приділено творчим основам рекламування, охарактеризовано сучасний рекламний копірайтинг, своєрідність рекламного тексту, специфіку рекламного зображення. Акцентовано на особливостях креативу мас-медійної реклами, зокрема, телевізійної, радіореклами, реклами у газетах журналах, в Інтернеті, мобільної (SMS) реклами, а також мультимедійної полівимірної реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758464 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Романенко Є. О. 
Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 69-78. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реалізації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій у механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік рілейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети - формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ігунов С. Г. 
Розробка сайту для надання послуг копірайтингу / С. Г. Ігунов, О. Б. Лещенко, Ю. О. Лещенко // Радіоелектрон. і комп'ютер. системи. - 2018. - № 2. - С. 52-66. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Завдання дослідження - розробка інформаційної технології для надання послуг копірайтингу. Тема роботи зумовлена тим що, будь-який Інтернет-ресурс потребує наявності актуального контенту для подальшого розвитку. Важливою складовою для інформаційних та новинних порталів, авторських блогів, Інтернет-магазинів корпоративних та особистих сайтів є тексти. Основна діяльність копірайтера - написання текстів на замовлення, створення контенту для сайтів з вираховуванням переваг аудиторії, та вимог пошукових систем. Наведено огляд динаміки змін популярності, сезонність, зростання та падіння зі сторони користувачів. Розглянуто існуючі найпоширеніші постачальники послуг копірайтингу: біржа статей і сайт Адвего, студія Дениса Каплунова, фріланс. Виявлено переваги та недоліки всіх видів надання послуг. Наведено огляд найбільш потужних і найпопулярніших безкоштовних систем управління вмістом (контентом) (СMS-Content management system) Joomla, WordPress, Drupal. Врахувавши очевидні переваги та недоліки кожної з цих систем, визначено, CMS яка більш за всіх підходить для розв'язання поставлених завдань та є оптимальною для розробки сайту. Для пошуку нечітких дублікатів Web-документів запропоновано використовувати алгоритм шинглів. Розроблено діаграму варіантів використання роботи надання послуг копірайтингу. Для підтримки роботи сайту розроблено модель бази даних. Розглянуто середовище, інструменти розробки і мовні засоби, описано режими роботи сайту. Представлений сайт надає змогу компаніям розв'язувати такі питання, як зменшення витрат на пошук копірайтерів, перевірку їх рівня кваліфікації, витрат часу на організацію процесу, ведення необхідної документації, в тому числі і бухгалтерської. Тексти для замовника створюються швидше, оскільки над ними можуть працювати кілька людей і замовити ряд інших представлених на сайті додаткових послуг. Розроблений сайт для надання послуг копірайтингу розрахований на використання великими та малими компаніями, приватними підприємствами, окремими фізичними особами та власниками Інтернет-ресурсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31 + У9(4УКР)421.0-803.81 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Політичне консультування як феномен масових комунікацій : [монографія] / А. В. Литвин, Є. В. Магда, Л. Є. Смола, Т. В. Фісенко; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т ім. І. Сікорського". - Харків : Факт, 2017. - 199 c. - Бібліогр. 238 назв. - укp.

Розглянуто різні аспекти явища політичного консультування у сучасній Україні. Проаналізовано феномен сучасних соціальних комунікацій у контексті соціально-політичних змін в умовах гібридної агресії, особливості роботи медіафахівців у вітчизняному інформаційному полі. Виділено, зокрема, нетрадиційні методики дослідження контенту - математичне моделювання для аналізу штучних і природних інформаційних хвиль. Розкрито специфіку поширення інформації, створення образів публічних осіб, місце та значення пропаганди в сучасній комунікаційній політиці держави. Приділено окрему увагу інформаційним процесам у соціальних мережах, копірайтингу та консалтингу в медійній сфері. Розглянуто питання щодо спічрайтерства - його історичний контекст в українській медійній дійсності, практичне втілення в сучасному процесі політичного консультування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) + Ф084 + С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА828968 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лексико-граматичні інновації в сучасних слов'янських мовах = Лексико-грамматические инновации в современных славянских языках : матеріали IX Міжнар. наук. конф., 12 - 13 квіт. 2019 р., Дніпро / ред.: Т. С. Пристайко; уклад.: О. К. Куварова; Держ. наук. установа "Ін-т модернізації змісту освіти", Дніпр. нац. ун-т ім. О. Гончара, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна, Західночес. ун-т, Ун-т ім. А. Міцкевича. - Дніпро : Ліра, 2019. - 231 c. - укp. - рус. - англ.

Наведено матеріали доповідей лінгвістів України, Франції, Чехії, Тайваня, присвячені опису тенденцій і перспектив розвитку інноваційних процесів у сучасних слов'янських мовах, явищ неологізації, що характеризують різні рівні сучасних слов'янських мов у різних комунікативних сферах. Досліджено лексико-граматичні інновації в аспектах сучасних наукових парадигм. Розглянуто мовні та мовленнєві інновації як об'єкти прикладної лінгвістики, лінгводидактики, теорії та практики перекладу. Проаналізовано образно-експресивні навантаження авторських неологізмів-композитів у поезії Л. Костенко. Висвітлено деякі проблеми перекладу безеквівалентної лексики японської мови на прикладі явища ономатопеї. Розкрито функціональну специфіку новоутворень в українськомовних інтернетних текстах. Охарактеризовано текстові категорії копірайтингу. Проведено структурно-семантичний аналіз назв поля після вирощування сільськогосподарської культури у говірках Центральної України. Увагу приділено інноваційним процесам у семантиці українських термінів архітектури, англійським і українським сучасним фразеологічним одиницям з компонентом "гроші", кодовій множинності у контексті інноваційних процесів у медійному дискурсі. Розкрито стилістичну роль оказіональних сполучень слів у романі Ю. Андруховича "Дванадцять обручів".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Літорович О. 
Аналіз ринку фріланса в Україні / О. Літорович // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - 4, № 1. - С. 43-53. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Досліджено основні тенденції розвитку ринку фрілансерів в Україні та в світі. Зокрема охарактеризовано веб-ресурси фрілансерів: Freelancehunt, Freelance, Weblancer та Kabanchik. Визначено основні позиції замовлень на веб-ресурсах, такі як програмування, копірайтинг, дизайн та переклад текстів. Проаналізовано ринок фрілансерів і виявлено постійне зростання чисельності фрілансерів як в Україні, так і у всьому світі, що має позитивні наслідки, оскільки в державі зменшується рівень безробіття. Однак серед проблем залишається недосконалість законодавчої бази, що призводить до відсутності реєстрації та в подальшому - до несплати податків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4Укр)2 + У9(4Укр)390-17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Медведовський Д. Г. 
Ера цифрових технологій: фінансовий копірайтинг / Д. Г. Медведовський // Бізнес Інформ. - 2020. - № 5. - С. 112-117. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

У XXI ст. цифрові фінанси є провідною галуззю у світовій економіці. З розвитком криптовалют та їх можливою імплементацією в майбутню світову економіку доцільно вивчити питання, пов'язане з фінансовим копірайтингом у цифрових фінансах, адже саме фінансові копірайтери створюють і надають інформацію світовій спільноті. Оскільки криптовалюта є різновидом цифрової валюти, вважаємо своєчасним дослідити це питання, адже цифрова економіка, перш за все, пов'язана з пошуковими системами. Семантичні технології є головною сферою пошукових систем: за допомогою цих технологій відбувається пошук необхідної інформації. Запити, які надсилаються, обробляються пошуковими системами. Усі урядові, а також приватні фінансові організації, які пов'язані з криптовалютами, мають свою вебсторінку в Інтернеті. Індексація вебсторінок за допомогою пошукових систем відбувається на основі ключових слів. Саме ці ключові слова є частиною семантичного ядра, яке відіграє суттєву роль у контенті. Вважаємо необхідним проаналізувати діяльність фінансових копірайтерів, а також надати їм рекомендації щодо створення контенту для пошукових систем. Це надасть змогу покращити роботу алгоритмів, а пошукові системи зможуть ретельніше індексувати вебсторінки. Своєю чергою, копірайтерам це допоможе розібратися, як необхідно створювати фінансовий контент в еру цифрових фінансів. На жаль, це питання до сьогодні залишається недостатньо вивченим. Розглянуто сучасну інноваційну технологію, яку, на нашу думку, можна застосовувати у фінансовій сфері. Це суттєво покращить роботу фінансових інституцій, а також налагодить тайм-менеджмент у багатьох корпораціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.72 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Цапок О. М. 
Різновиди сучасного копірайтингу / О. М. Цапок // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 3. - С. 115-120. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

У ході дослідження використано метод порівняльного аналізу наукових і довідкових джерел для з'ясування змісту поняття копірайтинг і специфіки його диференціації, описовий метод - для комплексної характеристики різновидів копірайтингу, узагальнення. Крім цього, застосовано загальнонаукові методи спостереження, аналізу, синтезу, дедукції та індукції. Диференціація копірайтингу на певні різновиди безпосередньо залежить від того, який зміст вкладають у це поняття. Якщо в основу класифікації копірайтингу покласти традиційне розуміння цього поняття як написання текстів, які продають, то на сьогодні можна чітко виокремити два основні його різновиди: рекламний копірайтинг та PR-копірайтинг, або іміджевий. Перший тип копірайтингу полягає в написанні рекламних текстів, а другий - у формуванні позитивного ставлення аудиторії до особи, компанії, бренду тощо. Своєю чергою, у рекламному копірайтингу можна виділити неймінг та технічний копірайтинг, а в PR-копірайтингу - ньюзмейкінг, ньюзджекінг, івент-копірайтинг. З розвитком Інтернету розвинулося поняття веб-райтингу, яке, крім традиційного розуміння копірайтингу, передбачає написання будь-яких різнотематичних публікацій для привернення уваги аудиторії та підвищення рейтингу сайту. У зв'язку із цим виділився напрям SEO-копірайтингу, спрямований на створення текстів, оптимізованих під пошукові запити користувачів. Останнім часом цей різновид трансформувався в більш досконалий напрям LSI-копірайтингу, у межах якого створюють актуальні, оригінальні та якісні публікації, релевантні інформаційним запитам аудиторії. Здійснено спробу диференціювати різновиди копірайтингу відповідно до сучасного розуміння цього поняття. Новим є виділення й комплексний аналіз кожного виду копірайтингу залежно від його змісту. Результати дослідження можуть бути використані в практичній діяльності копірайтерів і рекламників, під час викладання дисципліни "Копірайтинг" для студентів спеціальності "Реклама та PR у медіагалузі", а також у ході написання наукових робіт про копірайтинг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського