Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)
Пошуковий запит: (<.>K=ЕКОМАРКУВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Непийвода В. П. 
Правове регулювання в галузі лісів: доба утвердження підтримного розвитку : Моногр. / В. П. Непийвода. - К. : Акад. прав. наук України, НДІ приват. права і підприємництва, 2004. - 339 c. - Бібліогр.: 303 назв. - укp.

З урахуванням досвіду Західної Європи, Північної Америки та перехідних країн розглянуто правові аспекти утвердження підтримного лісового господарства, наведено пропозиції щодо вдосконалення українського довкільного законодавства. Розглянуто інститут права власності на лісові землі й ресурси, розкрито роль держави в лісогосподарській галузі, охарактеризовано різні моделі державних лісогосподарських органів та шляхи їх розвитку. Висвітлено напрямки взаємодії публічних та приватних суб'єктів у лісовому секторі - приватизацію, діяльність приватних лісозаготівельних компаній на публічних лісових землях, охоронні обмеження, екомаркування й сертифікацію лісової продукції. Розкрито роль міжнародного довкільного права у становленні підтримного розвитку щодо лісів.

С учетом опыта Западной Европы, Северной Америки и переходных стран рассмотрены правовые аспекты утверждения поддерживающего лесного хозяйства, даны предложения относительно усовершенствования украинского законодательства об окружающей среде. Рассмотрен институт права собственности на лесные земли и ресурсы, раскрыта роль государства в лесохозяйственной отрасли, охарактеризованы разные модели государственных лесохозяйственных органов и пути их развития. Освещены направления взаимодействия публичных и частных субъектов в лесном секторе - приватизация, деятельность частных лесозаготовительных компаний на публичных лесных землях, охранные ограничения, экомаркировка и сертификация лесной продукции. Раскрыта роль международного права об окружающей среде в становлении поддерживающего развития относительно лесов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР)17 + Х916.33 + П3 б(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659400 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Маркетингова товарна політика : підручник / Н. О. Криковцева, Л. Г. Саркісян, О. Ю. Біленький, Н. В. Кортєльова; ред.: Н. О. Криковцева. - К. : Знання, 2012. - 183 c. - Бібліогр.: с. 180-183. - укp.

Висвітлено загальні основи маркетингової товарної політики, теоретичні та практичні аспекти формування та реалізації її складових. Розкрито особливості маркетингової концепції товару, його життєвого циклу, економічну сутність конкурентоспроможності товару з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Увагу приділено питанням сприйняття продукту та торгової марки. Розглянуто загальні концепції планування маркетингу, акцентовано на особливостях планування нової продукції, сутності та елементах маркетингової стратегії підприємства. Викладено питання розробки концепції нового продукту в маркетинговій діяльності підприємства. Подано детальну інформацію щодо екологічних рішень в маркетинговій товарній політиці, розкрито поняття екологічно чистого товару. Подано характеристику основних складових інструментів екологічного маркетингу та їх використання в трансформаційному середовищі, окреслено перспективи екомаркування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Семак Б. Б. 
Роль торгівлі у формуванні вітчизняного ринку екологобезпечних текстильних матеріалів і виробів / Б. Б. Семак // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 9. - С. 76-82. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Конкретизовано функції торгівлі на вітчизняному ринку екологобезпечних текстильних матеріалів і виробів одягового та інтер'єрного призначення (екотекстиль). Сформульовано вимоги до сфери торгівлі екотекстилем. Розглянуто роль сертифікації, екомаркування та контролю якості в організації торгівлі екотекстилем. Розроблено ряд пропозиції щодо вдосконалення міжнародної торгівлі екотекстилем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Галик І. 
Зарубіжний досвід екомаркування товарів / І. Галик, Б. Семак // Товари і ринки. - 2013. - № 1. - С. 159-164. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Обгрунтовано можливість і доцільність використання зарубіжного досвіду екомаркування товарів в Україні. Описано особливості екомаркування в Німеччині, США, Росії, країнах Скандинавії та Європейського Союзу. Показано напрями вдосконалення екомаркування товарів і послуг в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж607.8 + У542.120-803.43 + У9(4УКР)421.20-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Княженко І. І. 
Екологічна стандартизація, сертифікація та маркування в Україні / І. І. Княженко // Вісн. Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 1. - С. 34-38. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Надано теоретичне обгрунтування екологічної стандартизації, сертифікації та маркування в системі національної екологічної політики. Розкрито основні етапи проходження процедури екологічної сертифікації в Україні. Наведено класифікації екологічного маркування та декларування за різними критеріями. Досліджено тенденції та досвід поширення систем екологічної сертифікації та маркування на території країн ЄС. Відображено динаміку кількості виданих ліцензій на право використання екомаркування та динаміку кількості найменувань екомаркованої продукції. Розроблено рекомендації для України у частині розбудови цілісної системи екологічного маркування вітчизняної продукції з урахуванням вимог ЄС.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-82-44 + Ж609.002

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Барна М. Ю. 
Маркетинг і комунікації як фактори екологізації туристичного і готельного бізнесу / М. Ю. Барна, Л. К. Гліненко, Ю. А. Дайновський // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2020. - № 6. - С. 118-124. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Наголошено, що маркетингова і комунікаційна діяльність має доносити до споживачів інформацію про екологічні характеристики окремих пропозицій туристичних і готельних підприємств. Проаналізовано види екологічного туризму, його основні особливості і відмінність від звичайного туризму. Підкреслено, що не всі особливості екотуризму є обов'язковими для кожного конкретного туру, тому їх варто тлумачити саме як особливості або компоненти, але не як принципи чи завдання екотуризму. Охарактеризовано рівень розвитку екологічного туризму. Наведено пріоритетні засоби маркетингових комунікацій, які доцільно застосовувати для пропагування екотуристичних маршрутів і екологічних готелів. Показано роль маркетингових досліджень потенційних і реальних туристів у забезпеченні ефективної діяльності у сфері туризму і гостинності. Охарактеризовано найважливіші чинники, які визначають вибір екотурів клієнтами. Показано, що більшість туристів враховують екологічну політику готелів під час вирішення питання про місце власного мешкання під час туристичної подорожі. Проаналізовано вимоги екологічної сертифікації готелів і маркетингову роль екомаркування. Подано пропозиції, врахування яких надасть змогу підвищити ефективність діяльності екологічно орієнтованого туристичного і готельного бізнесу та окреслено шляхи їх впровадження.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424-211.1 + У9(4УКР)424.353.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського