Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Автореферати дисертацій (19)Книжкові видання та компакт-диски (27)
Пошуковий запит: (<.>K=ГОВОРІННЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 131
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Панова Л. С. 
Методика навчання іноземної мови в школі : Навч.-метод. посіб. для студ. ф-ту інозем. мов / Л. С. Панова; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 1999. - 108 c. - укp.

Розглядаються теоретичні основи навчання іноземної мови в середній школі, проблеми формування іншомовних мовленнєвих навичок, зокрема, навичок вимови, граматичних та лексичних навичок. Висвітлюються питання навчання видів мовленнєвої діяльності, у т.ч. навчання аудіювання, говоріння, читання, письма. Аналізуються навчально-виховні функції контролю у навчанні іноземної мови, його види й форми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дроздова І. П. 
Система навчання української мови у вищих технічних закладах східного регіону України / І. П. Дроздова // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 60-68. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано сучасну мовленнєву ситуацію на Сході України. Запропоновано певну систему навчання української мови студентів вищих технічних навчальних закладів за умов російськомовного оточення та паралельного викладання української та російської мов у школі. Завдання, які вирішує запропонована система навчання, можна розподілити за різними видами мовної діяльності: говорінням, аудіюванням, читанням тощо. У процесі навчання української мови студентів технічних спеціальностей на основі запропонованої методичної системи створено послідовність формування україномовної компетенції з урахуванням професійної специфіки майбутнього спеціаліста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шапран Л. Ю. 
Англійська мова : підруч. / Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця, Г. А. Чередніченко, О. П. Авраменко. - К. : ІНКОС, 2007. - 716 c. - Бібліогр.: с. 715-716. - англ.

Наведено відомості з граматики, фонетики та лексики англійської мови, розроблено навчальні завдання, спрямовані на розвиток умінь читання, говоріння та письма. Визначено особливості англійської вимови й орфографії, викладено правила читання, описано будову речення, охарактеризовано числівники, особові та присвійні займенники, розглянуто відмінки іменників, зокрема, присвійний відмінок. Запропоновано оригінальні тексти для читання, проблемні завдання для обговорення, вправи для розвитку писемного мовлення та навчальні ігри.

Приведены сведения по грамматике, фонетике и лексике английского языка, разработаны учебные задания, направленные на развитие умений чтения, проговаривания и письма. Определены особенности английского произношения и орфографии, изложены правила чтения, описано строение предложения, охарактеризованы числительные, личные и притяжательные местоимения, рассмотрены падежи существительных, в частности, притяжательный падеж. В данное издание включены оригинальные тексты для чтения, проблемные задания для обсуждения, упражнения для развития письменной речи и учебные игры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-923.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС45032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сучасні інноваційні технології у викладанні іноземних мов : Матеріали Всеукр. наук.-метод. семінару, 8 груд. 2004 р. / ред.: Г. С. Скуратівська, Л. В. Фоканова; Нац. акад. держ. податк. служби України. Центр гуманіт. освіти. Каф. інозем. мов, "Сучасні інноваційні технології у викладанні іноземних мов", Всеукраїнський науково-методичний семінар (2004). - Ірпінь, 2005. - 131 c. - укp.

Висвітлено досвід впровадження сучасних інноваційних технологій у викладанні іноземних мов у відомчих вищих закладах освіти. Обгрунтовано доцільність використання нових інформаційних технологій для підвищення ефективності навчального процесу. Показано можливості використання комп'ютера для розвитку уміння аудіювання, читання, говоріння та письмових навичок. Визначено ефективність технології групового навчання англійської мови з використанням мультимедійного навчально-екзаменаційного комп'ютерного класу. Розроблено моделі процесу читання англійською мовою професійно-спрямованих текстів для студентів-економістів на базі використання комп'ютерних матеріалів автоматизованого навчального курсу "English for Economists" (reading aspect). Запропоновано системи оцінювання знань студентів відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Розглянуто перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Україні, а також основних положень Сорбонської (1998) та Болонської (1999) декларацій, які проголосили створення єдиного Європейського освітнього простору.

Освещен опыт использования современных инновационных технологий в процессе преподавания иностранных языков в ведомственных высших учебных заведениях. Обоснована целесообразность внедрения новых информационных технологий для повышения эффективности учебного процесса. Показаны возможности использования компьютера для развития умения аудирования, чтения, говорения и письменных навыков. Определена эффективность технологии группового обучения английскому языку с использованием мультимедийного учебно-экзаменационного компьютерного класса. Разработаны модели процесса чтения на английском языке профессионально-направленных текстов для студентов-экономистов на базе использования компьютерных материалов автоматизированного учебного курса "English for Economists" (reading aspect). Предложены системы оценивания знаний студентов в соответствии с Общеевропейскими рекомендациями по языковому образованию. Рассмотрены перспективы внедрения кредитно-модульной системы обучения в Украине, а также основных положений Сорбонской (1998) и Болонской (1999) деклараций, провозглашающих создание единого европейского образовательного пространства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Беспалова Ю. В. 
Лінгвостилістичний потенціал лексики мовленнєвої дії у художньому тексті (на матеріалі творів О.І.Купріна та В.В.Вересаєва) : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.02 / Ю. В. Беспалова; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2002. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-315.5 + Ш5(4РОС)5-4 Купрін,О.І. 534 + Ш5(4РОC)6-4 Вересаєв,В.В. 534

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320453 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бубнова Д. В. 
Методика навчання ділового спілкування англійською мовою студентів старших курсів вищих технічних навчальних закладів : автореф. дис... канд. пед. наук / Д. В. Бубнова; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2007. - 24 c. - укp.

Розроблено й апробовано ефективну методику навчання студентів старших курсів вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ) усного ділового спілкування (ДС) англійською мовою (на прикладі спеціальності "атомна енергетика"). Визначено сутність поняття усного ділового спілкування інженерів-ядерників англійською мовою. Розглянуто мовленнєву діяльність в усному ДС англійською мовою та необхідні для його здійснення вміння аудіювання і говоріння. Запропоновано систему лінгвометодичних принципів навчання ДС англійською мовою у технічному ВНЗ. Визначено зміст ДС інженерів-ядерників: сфери спілкування, макроситуації та типові комунікативні ситуації. Розроблено систему критеріїв оцінки діалогічного ДС студентів спеціальності "атомна енергетика". Теоретично обгрунтовано та практично перевірено комплекс вправ для навчання майбутніх інженерів-ядерників усного ДС англійською мовою, показано пріоритетну роль аудіювання у даному процесі. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої методики навчання студентів старших курсів ВТНЗ ДС англійською мовою, наведено методичні рекомендації щодо організації та підвищення ефективності навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Корнєва З. М. 
Методика навчання майбутніх економістів англійського ділового мовлення на основі технології занурення : Автореф. дис... канд. пед. наук / З. М. Корнєва; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2006. - 22 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та практично розроблено методику визначення мети, професійно-орієнтованих комунікативних іншомовних умінь економіста у його професійній діяльності. Конкретизовано зміст навчання студентів - майбутніх економістів англійського ділового мовлення на базі технології занурення. Розроблено триваріантну модель навчального процесу на основі цієї технології, що може бути реалізована за умов кредитно-модульної системи підготовки фахівців. Відібрано, класифіковано та методично організовано навчальний матеріал. Теоретично обгрунтовано та практично розроблено комплекси вправ для навчання читання, говоріння, аудіювання та письма. Ефективність запропонованої методики перевірено та підтверджено під час експериментального навчання. Сформульовано методичні рекомендації щодо використання методики помірного занурення у навчанні студентів - майбутніх економістів - англійського ділового мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345906 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дегтярьова Ю. В. 
Методика навчання студентів вищих немовних навчальних закладів читання англійською мовою для ділового спілкування : Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю. В. Дегтярьова; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2006. - 22 c. - укp.

Розроблено курс інтегрованого навчання майбутніх фахівців немовного профілю англійського ділового мовлення як цілісного інтегрованого та взаємопов'язаного комплексу методик формування навичок і вмінь говоріння, читання, аудіювання та письма з пріоритетом читання. Конкретизовано мету навчання читання для ділового спілкування. Проаналізовано вплив використання відеофонограм на формування вміння читання. Розроблено систему вправ для навчання ділового спілкування з пріоритетом читання. Створено дві моделі навчання читання англійською мовою для ділового спілкування у взаємозв'язку з іншими видами мовленнєвої діяльності. Здійснено експериментальну перевірку ефективності запропонованої методики навчання ділового спілкування з пріоритетом читання й обгрунтовано доцільність її застосування у ВНЗ України для фахової підготовки студентів, що володіють іноземною мовою на рівні не нижче B1 за загальноєвропейською шкалою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Савченко О. О. 
Оптимізація розвитку слухового сприймання у дітей з порушенням слуху : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. О. Савченко; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2004. - 21 c. - укp.

Розкрито роль слухового сприймання у формуванні пізнавальної та мовленнєвої діяльності дітей з порушенням слуху. Проаналізовано існуючий підхід до розвитку слухового сприймання у спеціальних школах для цих дітей. Визначено, що основною причиною його малої ефективності є недостатня наукова обгрунтованість змісту та технологій розвитку й використання залишків слуху, врахування філогенетичних й онтогенетичних закономірностей формування механізму слухання й говоріння в дітей. На підставі аналізу цих даних та визначення теоретичних засад науково обгрунтовано, розроблено та апробовано акустико-лінгвістичний підхід, що здійснюється на початковому етапі навчання дітей з порушенням слуху, який передбачає оволодіння механізмом слухового сприймання образів слухових одиниць мовлення з одночасним і послідовним формуванням артикуляційних образів фонем як еквівалентних до слухових. Розглянуто механізм слухового сприймання як здатність людини диференційовано сприймати акустичні ознаки, їх функціональні зв'язки, властиві немовленнєвим звуковим подразникам та одиницям мовлення різних рівнів. Зазначено, що акустико-лінгвістичний підхід реалізує "прямий шлях" розвитку й використання наявних у дитини залишків слуху з обов'язковим забезпеченням комфортного звукопідсилення. Визначено зміст, технології, засоби впровадження акустико-лінгвістичного підходу до практики оптимізації слухового сприйняття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Горіна Ж. Д. 
Розвиток українського розмовного мовлення студентів національних груп нефілологічних факультетів вищих навчальних закладів південного регіону України : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ж. Д. Горіна; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2001. - 20 c. - укp.

Розроблено експериментальну програму для початкового навчання української мови. Запропоновано методику організації системи вправ, спрямованих на формування навичок і вмінь аудіювання, говоріння та запобігання інтерферуючому впливу російської мови. Визначено критерії, показники, рівні розвитку розмовно-монологічного та розмовно-діалогічного мовлення. Виявлено закономірності, тенденції, психолого-педагогічні умови розвитку мовлення студентів різних національних груп.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913.33

Шифр НБУВ: РА313518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Піщікова К. В. 
Стратегії домінування в аргументативному дискурсі: гендерний аналіз (на матеріалі англійської мови) : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.04 / К. В. Піщікова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2003. - 19 c. - укp.

Досліджено гендерні закономірності конфліктної формалізованої мовленнєвої взаємодії, що спрямована на встановлення комунікантами контролю над інтеракцією та виключає можливість досягнення компромісу, з використанням інструментарію та принципів дослідження теорії акомодації, а саме техніки міжсуб'єктного контролю. Зазначено, що стратегії домінування в конфліктній мовленнєвій взаємодії складаються з мовленнєвих тактик, які класифіковано за принципом "сильної", або експлікованої, та "слабкої", або імплікованої; визначено формальні та змістовні тактичні мовленнєві ходи. Визначено, що гендерне диференційоване використання стратегій і тактик домінування, виявлене під час аналізу, полягає у більшій стабільності та впевненості мовленнєвої поведінки юнаків і більшій маневреності мовленнєвої поведінки дівчат. Встановлено, що юнаки ширше використовують формальні тактичні мовленнєві ходи, спрямовані на утримання ініціативи говоріння незалежно від статі опонента. Дівчата більше використовують змістові тактичні мовленнєві ходи, проте в змішаних парах комунікантів вони також широко використовують формальні та тактичні мовленнєві ходи, спрямовані на перехоплення ініціативи. Виявлені закономірності пояснюються впливом соціальних гендерних стереотипних і позиційних рольових приписів публічної дискусії та конфліктом між ними.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Молокович О. О. 
Тестовий контроль рівня володіння говорінням англійською мовою як другою іноземною у студентів ІІ курсу мовного факультету : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. О. Молокович; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Вирішено проблему тестового контролю рівня володіння мовленням у студентів ІІ курсу філологічного вищого закладу освіти, які вивчають англійську мову як другу іноземну. Теоретично обгрунтовано методику організації та проведення тестового контролю рівня володіння мовленням, визначено його специфіку. Уточнено ступінь психологічної готовності студентів ІІ курсу мовного факультету до виконання тестових завдань з мовлення. Визначено вимоги до тестових завдань, придатних для використання під час проведення тематичного та рубіжного тестування. Конкретизовано вимоги до відбору мовного та мовленнєвого матеріалу для його використання в тестових завданнях. Виділено об'єкти тестового контролю, розроблено комплекс тестових завдань з мовлення, ефективність якого перевірена та підтверджена в ході експериментального випробування якісних характеристик текстових завдань. Наведено критеріальні шкали для оцінювання відповідей студентів під час виконання ними тестових завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316295 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мельник Є. Ю. 
Формування граматичних навичок говоріння в навчанні іншомовного спілкування за інтенсивною методикою на початковому етапі середньої школи (на матеріалі французької мови) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Є. Ю. Мельник; Київ. держ. лінгв. ун-т. - К., 1998. - 16 c. - укp. - рус.

Розглядаються питання, пов'язані з формуванням граматичних навичок говоріння в навчанні іншомовного спілкування за інтенсивною методикою на початковому етапі середньої школи. Конкретизується методика відбору навчального матеріалу згідно з цілями навчання; пропонується граматичний мінімум з французької мови для 5-6 класів. Описується технологія навчання граматичного аспекту мовлення за методом активізації резервних можливостей особистості та колективу, який модифікується умовами шкільного курсу та віковими особливостями учнів. Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено, що модель оволодіння навчальним матеріалом Синтез1 - Аналіз - Синтез2 (Мовлення1 - Мова - Мовлення2) є оптимальною для дітей 10-12 років, а пролонгований характер навчання іноземної мови в середній школі дозволяє досягти високої нормативності мовлення завдяки використанню граматичних вправ з ігровою мотивацією.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.33 + Ш147.11-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304537 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Штифурак А. В. 
Формування професійних інтересів студентів педагогічних училищ в процесі вивчення іноземних мов : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. В. Штифурак; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови процесу формування професійних інтересів студентів педагогічних училищ. Проаналізовано природу інтересу як психологічного феномену, етапи формування професійного педагогічного інтересу, його взаємозв'язок з мотивацією та пізнавальними інтересами. Значну увагу приділено віковим особливостям старших підлітків, професійним якостям учителя іноземної мови, розглянуто сучасні підходи до її викладання. На підставі проведеного аналізу з'ясовано, що позитивний вплив на формування професійних інтересів студентів педагогічних училищ у процесі вивчення іноземної мови має здійснювати: трансформація пізнавальних інтересів у професійні шляхом інтенсивного використання завдань квазіпрофесійного характеру; формування позитивної навчальної мотивації, пов'язаної з інтересами студентів; проведення психокорекційної роботи з метою усунення негативних психологічних рис, характерних для старших підлітків, зокрема, замкнутості, конфліктності, несформованості емпатії, тривожності, низької самооцінки; активне використання комунікативного підходу до викладання іноземних мов, що сприяє більшій концентрації уваги на змісті у процесі говоріння, а не на формі, інформативного насичення роботи, інтенсивнішого використання творчих завдань та рольових ігор. За результатами дослідження доведено позитивний вплив запропонованих форм і методів роботи на становлення молодого спеціаліста та формування позитивного ставлення до педагогічної діяльності, виявлено зростання професійного інтересу серед студентів, що брали участь у експерименті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Крисенко Т. В. 
Фразеологічні одиниці зі значенням говоріння в прагматичному аспекті (на матеріалі сучасної російської мови) : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.02 / Т. В. Крисенко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2002. - 17 c. - укp.

Досліджено й описано фразеологічні одиниці зі значенням говоріння в прагматичному аспекті. Обгрунтовано статус прагматичного аспекту в значенні фразеологічної одиниці. Визначено співвідношення між ситуацією, значенням і конотацією на прикладі одиниць фразео-семантичної групи "говоріння". Проведено комплексний аналіз фразеологічних одиниць зі значенням говоріння, розроблено їх семантичну класифікацію з урахуванням прагматичного аспекту, висвітлено їх функціонування в сучасній російській мові. Сформульовано принципи опису значень у фразеологічному словнику нового типу та запропоновано його фрагмент.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-33

Шифр НБУВ: РА318608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вовк В. М. 
Бівалентність римської правової реальності : монографія / В. М. Вовк. - Полтава : Полтав. літератор, 2011. - 351 c. - Бібліогр.: с. 314-351. - укp.

Досліджено римське право через призму культурно-антропологічного підходу. Розкрито бінарно-опозиційний характер римської правової реальності. Розглянуто парадигматичну систему правових цінностей та її екскліпацію на римську правову реальність, а також синтагматичну систему римського права. Детально та всебічно висвітлено проблеми "людського" змісту римського права: вперше у вітчизняній філософсько-правовій науці проаналізовано проблеми тілесності у римському праві, конститутивне значення феноменів мовчання та говоріння у процесі правового облаштування римського соціального ландшафту, означено юридичну значущість проблеми тіла та тілесності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х2(0)323 + Х002 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Вишневський О. І. 
Методика навчання іноземних мов : навч. посіб. / О. І. Вишневський. - 2-ге вид., переробл. і доповн. - К. : Знання, 2011. - 206 c. - укp.

Запропоновано методику навчання іноземних мов на підставі діяльнісного підходу. Розглянуто іноземну мову як навчальний предмет. Розкрито проблеми засвоєння звукового аспекту мовлення, лексичного та граматичного матеріалу. Увагу приділено ситуативному забезпеченню навчально-мовленнєвої діяльності учнів, організації процесу формування навичок говоріння, проблемам засвоєння техніки читання, особливостям побудови та проведення уроку іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Українська О. О. 
Методика тестування рівня сформованості мовленнєвої компетенції майбутніх викладачів у говорінні французькою мовою : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. О. Українська; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2009. - 24 c. - укp.

Вперше обгрунтовано та розроблено методику тестування рівня сформованості мовленнєвої компетенції майбутніх викладачів у говорінні французькою мовою. Визначено показники даного рівня на базі дескрипторних шкал Загальноєвропейських рекомендацій. Обгрунтовано місце та роль даного тестування в системі контролю у ВНЗ. Виділено п'ять типів співрозмовників, які беруть участь у діалогічному спілкуванні. Узагальнено вимоги щодо усних тестів і тестових завдань (ТЗ) з говоріння, функції інструкції щодо ТЗ, види вербальних стимулів, які можливо використовувати в ТЗ з говоріння. Вдосконалено визначення сутності підходів щодо тестування говоріння та принципів його організації, типові франкомовні комунікативні завдання студентів І - ІІ курсів, уточнення критеріїв оцінювання рівня сформованості даної компетенції в студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376600 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Липська І. І. 
Методика формування франкомовної лексичної компетенції продуктивного усного мовлення у студентів мовних спеціальностей : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. І. Липська; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2010. - 24 c. - укp.

Вперше розроблено методику формування франкомовної лексичної компетенції у студентів мовних спеціальностей в адміністративно-правовій сфері (АПС). Вдосконалено цілі, зміст і засоби формування лексичної компетенції в АПС. Встановлено критерії добору лексики АПС для формування лексичної компетенції у студентів мовних спеціальностей. Сформульовано принципи навчання лексики для говоріння у франкомовній АПС. Вдосконалено визначення методичної організації лексики та структури навчальних матеріалів для навчання спілкування студентів мовних спеціальностей в АПС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Огурцова О. Л. 
Навчання майбутніх економістів діловій англійській мові з використанням інтернет-ресурсу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Л. Огурцова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2011. - 21 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено методику навчання ділової англійської мови з використанням Інтернет-ресурсу. Конкретизовано зміст навчання студентів-майбутніх економістів ділової англійської мови з використанням Інтернет-ресурсу, встановлено необхідність формування у студентів факультативного, інформаційно-комп'ютерного компоненту професійно-орієнтованої іншомовної комунікативної компетенції. Розроблено модель навчального процесу ділової англійської мови, побудованого на системному використанні Інтернет-ресурсів у форматі змішаного навчання. Відібрано, класифіковано та методично організовано навчальний матеріал, теоретично обгрунтовано та практично розроблено комплекс вправ для навчання говоріння, аудіювання, читання та письма. Ефективність даної методики доведено в ході експериментального навчання. Розроблено методичні рекомендації щодо навчання ділової англійської мови з використанням Інтернет-ресурсів у форматі змішаного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.371.3 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386325 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського