Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (1)
Пошуковий запит: (<.>K=ВІДЕОБЛОГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Трегуб А. М. 
Генеза сервісно-експертної телевізійної журналістики / А. М. Трегуб // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 1. - С. 52-56. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проведено дослідження генези сервісно-експертної телевізійної журналістики, окреслено основні етапи її розвитку, термінологічні особливості, розглянуто зв'язок сервісно-експертних програм із жанром серіалу та процедурної драми (процедуралу), а також вплив відеоблогерства на сучасний розвиток сервісно-експертної телевізійної журналістики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.162/163

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Трегуб А. М. 
Генеза сервісно-експертної телевізійної журналістики / А. М. Трегуб // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 1. - С. 52-56. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проведено дослідження генези сервісно-експертної телевізійної журналістики, окреслено основні етапи її розвитку, термінологічні особливості, розглянуто зв'язок сервісно-експертних програм із жанром серіалу та процедурної драми (процедуралу), а також вплив відеоблогерства на сучасний розвиток сервісно-експертної телевізійної журналістики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.162/163

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Галаджун З. 
Youtube як нова форма медіакомунікації / З. Галаджун, Р. Бакай // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - Вип. 4. - С. 117-131. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Інтернет є широковекторним засобом масової інформації, котрий створює багато різноманітних нових форм комунікації. Всесвітня павутина надає величезні можливості будь-якому користувачу, який має хоча б мінімальні здібності до пошуку та користування інформацією. Це неминуче призводить до того, що сьогодні, щоб бути володарем думок, здобути авторитет в аудиторії, який колись належав письменникам, а згодом журналістам, достатньо вміти користуватися смартфоном чи комп'ютером і мати бажання продукувати інформаційний продукт. Для цього не потрібна спеціальна освіта чи професійна техніка - популярний контент на YouTube каналах активно це демонструє. Конкуренція на ринку мас-медіа є постійною та доволі активною. Сьогодні, вибираючи між свіжим випуском телевізійних новин і новим відеороликом від улюбленого відеоблогера, люди часто віддають перевагу саме останньому. Простежено та виокремлено відмінності YouTube як нового каналу комунікації від традиційних медіа, його переваги. У результаті дослідження (через проведення опитування) з'ясовано причини його популярності та готовності аудиторії до переходу від традиційних медіа до новітніх. Виявлено вподобання наших співвітчизників щодо каналів, розміщених на YouTube платформі, зокрема щодо україномовного контенту. Визначено основні проблеми контенту YouTube каналів і надано рекомендації для правильного та безпечного, з погляду медіагігієни, перегляду програм на YouTube платформі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62с51

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Скібан О. І. 
Конвергентні медіа як платформа для промоції та просування книг на сучасному українському ринку / О. І. Скібан // Поліграфія і вид. справа. - 2019. - № 1. - С. 111-124. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Досліджено особливості промоційної політики українських видавництв, зокрема застосування нових підходів щодо залучення сучасних медійних плат форм та конвергентних засобів просування. Здійснено аналіз теоретичних досліджень та публікацій, що стосуються вивчення книжкової промоції. Подано огляд напрацювань теоретиків-дослідників в даній темі. Розглянуто сучасні технології просування книжкової продукції на ринку. Окреслено можливості та роль конвергентних медіа в аспекті творення власної інформаційної політики видавництва. Описано такі форми та формати просування як блог, відеоблог (бук тюб), флешмоб, букчелендж та буккросинг тощо. На конкретних прикладах продемонстровано ефективність застосування таких медіаресурсів, що в цілому сприяє забезпеченню достатньо ефективної рекламно-промоційної комунікації. Розглянуто позитивні практики залучення конвергентних медіа щодо маркетингових, рекламних та PR-стратегій видавництв. Відзначено важливість застосування професійних підходів до популяризації та промоції сучасної літератури. Варто також враховувати зміни, які відбулися в системі медіа технологій, що дають сучасним видавцям і книготорговцям значно ширший арсенал комунікаційних ресурсів для забезпечення ефективного просування. Результати дослідження мають практичне значення і можуть бути використані при розробці рекламної діяльності (кампанії в цілому), спрямовані на популяризацію книги, автора, видавця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.4(4Укр)8 + Ч620.164 + У9(4Укр)497.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського