Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (15)Автореферати дисертацій (28)Книжкові видання та компакт-диски (82)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=БРЕНДИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 348
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тєлєтов О. С. 
Бізнес-план : Навч. посіб. / О. С. Тєлєтов; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2005. - 104 c. - Бібліогр.: с. 101-102. - укp.

Розглянуто сутність бізнес-планування. Висвітлено питання розроблення маркетингових стратегій, тактичних і фінансового планів, проведення сегментування цільового ринку, визначення конкурентоспроможності товару. Описано методи брендингової політики фірми, охарактеризовано ризики, пов'язані зі створенням бізнес-плану.

Рассмотрена сущность бизнес-планирования. Освещены вопросы, касающиеся разработки маркетинговых стратегий, тактических и финансового планов, проведения сегментации целевого рынка, определения конкурентоспособности товара. Описаны методы брендинговой политики фирмы, охарактеризованы риски, связанные с созданием бизнес-плана.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-233.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Браїловський В. В. 
Маркетинг в електроніці : Курс лекцій: у 2 ч. Ч. 1 / В. В. Браїловський, М. Г. Рождественська; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2004. - 79 c. - Библиогр.: с. 74 - укp.

Розглянуто особливості електроніки як об'єкта маркетингової діяльності, а також брендингу в електроніці. Наведено відомості з питань маркетингу, розкрито суть його основних понять та термінів. Показано роль маркетингу у розвитку електронної промисловості на Україні.

Рассмотрены особенности электроники как объекта маркетинговой деятельности, а также брендинга в электронике. Приведены сведения по вопросам маркетинга, раскрыта сущность его основных понятий и терминов. Показана роль маркетинга в развитии электронной промышленности на Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.513-211.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348465 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Наука і молодь : Зб. наук. пр. / ред.: В. П. Бабак; Нац. авіац. ун-т. - К., 2004. - 166 с. - (Сер. гуманіт.; Вип. 4). - укp.

Наведено економіко-математичну оцінку екологічних наслідків впровадження заохочувальних заходів зі сталого використання природних ресурсів і збереженню біорізноманіття. Проаналізовано вплив динамічних факторів на розвиток нових підприємств, а також стан інноваційної діяльності у промисловості, надано рекомендації щодо її активізації на промислових підприємствах. Здійснено модернізацію вищої освіти України, визначено економічні чинники для її адаптації до європейських стандартів. Розглянуто відносини між брендингом і маркетингом, розкрито зв'язок між ними. Висвітлено проблеми вдосконалення стратегії розвитку компаній, що використовують ADSL-технології, проведено порівняльний аналіз українських операторів.

Приведена экономико-математическая оценка экологических последствий внедрения стимулирующих мер по устойчивому использованию природных ресурсов и сохранению биоразнообразия. Проанализированы влияние динамических факторов на развитие новых предприятий, а также состояние инновационной деятельности в промышленности, даны рекомендации по ее активизации на промышленных предприятиях. Осуществлена модернизация высшего образования Украины, определены экономические факторы для ее адаптации к европейским стандартам. Рассмотрены отношения между брендингом и маркетингом, раскрыта связь между ними. Освещены проблемы усовершенствования стратегии развития компаний, применяющих ADSL-технологии, проведен сравнительный анализ украинских операторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.я54(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72456/гум. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сбитнева Н. Ф. 
Современная украинская упаковка: проблемы повышения рекламной эффективности / Н. Ф. Сбитнева // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 3. - С. 40-46. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Розглянуто проблему підвищення рекламної ефективності упаковки за умов ринкової економіки. На сучасному українському матеріалі проаналізовано методи і засоби впливу на споживачів, що сприяють просуванню товарів.

Рассмотрена проблема повышения рекламной эффективности упаковки в условиях рыночной экономики. На современном украинском материале проанализированы методы и средства воздействия на потребителей, способствующие продвижению товаров.

The increasing of advertising efficiency of packing problem is discussed in this article. The methods and means of influence for the consumers promoting of the goods are analyzed on a modern Ukrainian material.


Ключ. слова: упаковка, дизайн, рекламная функция, брендинг
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж679-3 + У9(4УКР)421.20-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Торгівля і ринок України : Темат. зб. наук. пр. Вип. 17, т. 1 / ред.: О. О. Шубін; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2004. - 218 с. - укp.

Розглянуто питання підприємництва, менеджменту і маркетингу. Викладено маркетинговий підхід до оптимізації ринкової поведінки сучасних інтегрованих структур, системний підхід до вдосконалення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств. Висвітлено концепції управління організаційним розвитком великого промислового комплексу, синтезу системи управління діловою активністю персоналу, побудови інтернет-маркетингових систем. Проаналізовано брендингову політику автомобільних компаній на українському ринку. Наведено оцінку привабливості цінової політики підприємств. Описано концептуальну модель організаційно-економічного механізму управління кризами на підприємствах.

Рассмотрены вопросы предпринимательства, менеджмента и маркетинга. Изложены маркетинговый подход к оптимизации рыночного поведения современных интегрированных структур, системный подход к усовершенствованию управления внешнеэкономической деятельностью предприятий. Освещены концепции управления организационным развитием большого промышленного комплекса, синтеза системы управления деловой активностью персонала, построения интернет-маркетинговых систем. Проанализирована брендинговая политика автомобильных компаний на украинском рынке. Приведена оценка привлекательности ценовой политики предприятий. Описана концептуальная модель организационно-экономического механизма управления кризисами на предприятиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)я54 + У9(4УКР)421я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Збірка тез доповідей учасників II наукової конференції "Світова теорія та практика в українському бізнесі" (25 квіт. 2001 р., м.Київ) / уклад.: О. Корнута; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". Каф. менедж. Каф. пром. маркетингу, Каф. мат. моделювання екон. систем, "Світова теорія та практика в українському бізнесі" , наукова конференція (2; 2001; Київ). - К., 2001. - 106 c. - укp.

Висвітлено проблеми та перспективи застосування світового досвіду та впровадження існуючих теорій у практику ведення бізнесу в Україні. Розглянуто ефективність маркетингових рішень (зокрема, маркетингові дослідження та брендинг) та розвиток інформаційних технологій і комунікацій, необхідних для прийняття управлінських рішень. Особливу увагу приділено питанням інвестиційного менеджменту та рекламній діяльності, перспективам спільного підприємництва й електронної комерції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА611530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Проблеми інформатизації та управління : Зб. наук. пр. Вип. 6 / ред.: І. А. Жуков; Нац. авіац. ун-т. - К., 2002. - 251 с. - укp.

Висвітлено особливості використання брендінгу на ринку авіапослуг агенції повітряних сполучень. Розглянуто етапи впровадження систем керування повітряним рухом. Запропоновано системний підхід під час аналізу ефективності засобів та систем керування повітряним рухом. Проаналізовано стан і перспективи розвитку авіакомпаній України. Описано особливості прогнозування попиту на послуги авіаремонтного комплексу країни. Надано економічну оцінку ефективності прийнятих рішень в процесі керування системою технічного обслуговування пасажирських літаків.

Освещены особенности использования брендинга на рынке авиауслуг агенции воздушных сообщений. Рассмотрены этапы внедрения систем управления воздушным движением. Предложен системный подход при анализе эффективности средств и систем управления воздушным движением. Проанализированы состояние и перспективы развития авиакомпаний Украины. Описаны особенности прогнозирования спроса на услуги авиаремонтного комплекса страны. Приведена экономическая оценка эффективности принятых решений в процессе управления системой технического обслуживания пассажирских самолетов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5я54(4Укр) + У9(4УКР)375я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71869 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сучасна економічна теорія та проблеми її застосування / ред.: Д. Л. Дудюк. - Л., 2002. - 301 с. - (Наук. вісн. Укр. держ. лісотехн. ун-ту; Вип. 12.6). - укp.

Висвітлено проблеми економічної теорії в період трансформації національної економіки. Проаналізовано зміни у грошових відносинах економічних суб'єктів у ХХ ст. Особливу увагу приділено чинникам, які спричинили втрату золотом його грошових функцій і сприяли переходу до паперово-кредитних грошей. Описано економічну систему суспільства як наукову категорію, процеси глобалізації ринкового середовища пострадянського простору, зважаючи на еволюцію регіонального брендингу. Викладено теоретичні аспекти деінфляційної політики в Україні. Розкрито основні елементи системи оподаткування в ринковій економіці. Розглянуто питання моделювання функціонування української економіки, визначення ефективності державного регулювання економіки країни, екологічні проблеми сучасної економіки. Висвітлено становлення екологічної парадигми сучасної економічної теорії у контексті взаємодії суспільства та природи на початку ХХІ ст., проблеми запровадження екобезпечних технологій в період трансформації національної економіки. Досліджено витоки української економічної культури та становлення нової національної економічної системи України.

Освещены проблемы экономической теории в период трансформации национальной экономики. Проанализированы изменения в денежных отношениях экономических субъектов в ХХ в. Особое внимание уделено факторам, которые привели к потере золотом его денежных функций и переходу к бумажно-кредитным деньгам. Описана экономическая система общества как экономическая категория, процессы глобализации рыночной среды постсоветского пространства с позиции эволюции регионального брендинга. Изложены теоретические аспекты деинфляционной политики в Украине. Раскрыты основные элементы системы налогообложения в рыночных экономиках. Рассмотрены вопросы моделирования функционирования украинской экономики, определения эффективности государственного регулирования экономики страны, экологические проблемы современной экономики. Освещено становление экологической парадигмы современной экономической теории в контексте взаимодействия общества и природы в начале ХХІ в., проблемы внедрения экобезопасных технологий в период трансформации национальной экономики. Исследованы истоки украинской экономической культуры и становление новой национальной экономической системы Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У01я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мороз О. В. 
Теорія сучасного брендингу / О. В. Мороз, О. В. Пашенко; Вінниц. держ. техн. ун-т. - Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2003. - 104 c. - Бібліогр.: 65 назв. - укp.

Розглянуто проблеми становлення і розвитку брендингу - процесу комплексного управління торговою маркою, товаром і підприємством з метою створення довгострокових позитивних взаємовідносин зі споживачем. Висвітлено історію появи та розвитку товарних знаків, їх види та функції, основні стратегії використання торгових марок і присвоєння марочних назв. Значну увагу приділено основам позиціонування бренду, питанням сприйняття товарних знаків і факторів, які його визначають. Наведено методи розрахунку вартості бренду, концепцію єдиного стратегічного підходу до нього.

Рассмотрены проблемы становления и развития брендинга - процесса комплексного управления торговой маркой, товаром и предприятием с целью создания долгосрочных позитивных взаимоотношений с потребителем. Освещены история появления и развития товарных знаков, их виды и функции, основные стратегии использования торговых марок и присвоения марочных названий. Значительное внимание уделено основам позиционирования бренда, вопросам восприятия товарных знаков и определяющих его факторов. Приведены методы расчёта стоимости бренда, концепция единого стратегического подхода к нему.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Торгівля і ринок України : Темат. зб. наук. пр. з пробл. торгівлі і громад. харчування. Вип. 14, т. 1 / ред.: О. О. Шубін; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2002. - 392 с. - укp.

Розглянуто промисловий маркетинг у системі управління підприємствами хімічної галузі. Висвітлено особливості використання брендингу на українському споживчому ринку. Викладено маркетинговий підхід до управління підприємством. Описано маркетингову інформаційну систему як елемент маркетингового контролінгу. Розкрито сутність і зміст комерційної логістики. Проаналізовано роль маркетингових досліджень у формуванні оптимального товарного асортименту, взаємозв'язок банківського маркетингу з формуванням структури пасивів і активів комерційного банку, особливості розвитку маркетингу в агропромисловому комплексі. Значну увагу приділено проблемам менеджменту в ринковій економіці.

Рассмотрен промышленный маркетинг в системе управления предприятиями химической отрасли. Освещены особенности использования брендинга на украинском потребительском рынке. Изложен маркетинговый подход к управлению предприятием. Описана маркетинговая информационная система как элемент маркетингового контролинга. Раскрыты сущность и содержание коммерческой логистики. Проанализированы роль маркетинговых исследований в формировании оптимального товарного ассортимента, взаимосвязь банковского маркетинга с формированием структуры пассивов и активов коммерческого банка, особенности развития маркетинга в агропромышленном комплексе. Значительное внимание уделено проблемам менеджмента в рыночной экономике.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)211.1я54 + У9(4Укр)421я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Україна в глобальному середовищі: нові алгоритми управління економікою : Матеріали XIII міжнарод. наук-практ. конф., Чернівці, 17 - 19 квіт. 2002 р. / ред.: І. Ф. Комарницький; П'ятий міжнар. конгрес україністів (Конгрес МАУ), Ін-т регіон. дослідж. НАН України, Наук.-дослід. екон. ін-т М-ва економіки та з питань європ. інтеграції, Екон. ф-т Чернів. нац. ун-ту ім. Ю.Федьковича, Чернів. фін.-юрид. ін-т, Буков. центр екон. освіти та підприємництва. - Чернівці : Рута, 2002. - 527 c. - укp.

Розглянуто питання пошуку нових алгоритмів управління національною економікою в глобальному середовищі. Проаналізовано особливості еволюційного розвитку людської свідомості за умов глобалізації, а також відображення процесів глобалізації сфери економіки в міжнародній інформаційній системі Internet. Наведено моделі електронного бізнесу, розглянуто брендинг як перспективний напрямок розвитку реклами в Україні. Висвітлено проблеми пошуку нових дохідних джерел бюджетів.

Рассмотрены вопросы поиска новых алгоритмов управления национальной экономикой в глобальной среде. Проанализированы особенности эволюционного развития человеческого сознания в условиях глобализации, а также отображения процессов глобализации сферы экономики в международной информационной системе Internet. Приведены модели электронного бизнеса, рассмотрен брендинг как перспективное направление развития рекламы на Украине. Освещены проблемы поиска новых доходных источников бюджетов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635439 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Економічна система України: проблеми та основні напрямки розвитку : Матеріали ІІІ Всеукр. студент. наук.-практ. конф., м. Чернівці, 14 - 16 квіт. 2004 р. / упоряд.: М. Ляхович; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. Екон. ф-т, Студент. наук. екон. т-во, Буковин. центр екон. освіти та підприємництва. - Чернівці : Рута, 2004. - 304 c. - укp. - рус.

Освещены проблемы и основные направления развития налоговой системы Украины, а также особенности украинского брендинга. Описан механизм функционирования кредитования по банковским карточкам на примере украинских банков. Осуществлено моделирование динамического портфеля заказов коммерческой организации, а также распределения бюджетных средств в региональном инвестиционном анализе. Раскрыты организационно-экономические аспекты становления промышленно-финансовых групп.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655393 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шевченко О. В. 
PR-технології в міжнародних відносинах (європейський досвід та перспективи України) : Моногр. / О. В. Шевченко; Ін-т міжнар. відносин Київ. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка. - К. : Центр віл. преси, 2003. - 186 c. - Бібліогр.: 225 назв. - укp.

Розкрито теоретичні та методологічні засади PR-політики у міжнародній сфері. Описано політичні технології формування міжнародного іміджу України, висвітлено концепцію PR-програми формування позитивного іміджу. Проаналізовано політику державного брендінгу в міжнародних відносинах. Розглянуто питання політичного прогнозування іміджу держави.

Раскрыты теоретические и методологические основы PR-политики в международной сфере. Описаны политические технологии формирования международного имиджа Украины, освещена концепция PR-программы формирования положительного имиджа. Проанализирована политика государственного брендинга в международных отношениях. Рассмотрены вопросы политического прогнозирования имиджа государства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 + Ф4(4УКР)64 + С5*333.4 + Ч62в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646943 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гейер Г. В. 
Брендинг в инновационной стратегии предприятия : Моногр. / Г. В. Гейер, А. В. Ландик; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : Норд-Пресс, 2006. - 136 c. - Библиогр.: с. 125-136 - рус.

Выполнен анализ бренда и брендинга как одной из основных стратегий предприятий в условиях инновационной конкуренции и приведены пути повышения эффективности управления предприятием на основании совершенствования механизмов маркетинговой политики предприятия. Раскрыты концептуальные основы успешного управления промышленными брендами, определена стратегия бренда группы "Норд". Показана роль брендинга в маркетинговой стратегии, рассмотрены особенности его развития в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Димитрова С. М. 
Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії у брендингу / С. М. Димитрова // Економіка пром-сті. - 2006. - № 4. - С. 109-114. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто основні зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу, виявлено напрями їх дії, визначено ключові параметри аналізу цих чинників.

Рассмотрены основные внешние и внутренние факторы, влияющие на эффективность маркетинговой стратегии в брендинге, выявлены основные направления их действия, определены ключевые параметры анализа этих факторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вісник Львівського інституту економіки і туризму. N 3 / ред.: І. О. Бочан. - Л. : Апріорі, 2008. - 244 с. - укp.

Висвітлено проблеми державного регулювання розвитку підприємництва в Україні. Проаналізовано особливості податкового регулювання природних монополій, державного регулювання розвитку туристичного підприємництва, зарубіжний досвід щодо інформаційних технологій у сфері залучення іноземних інвестицій. Визначено сучасні тенденції розвитку туризму в контексті європейських і світових вимог. Викладено комплексний підхід у дослідженні туристичного потенціалу терититоріальних одиниць та шляхи активізації туристичного бізнесу в регіонах. Розкрито організаційні аспекти створення брендингу в туристичній індустрії. Розглянуто умови використання етнографічного потенціалу Карпатського рекреаційного регіону для розвитку етнокультурного туризму. Описано структуру рекреаційно-туристичних ресурсів державних лісових господарств Львівщини, особливості використання природно-географічних ресурсів для розвитку туристичної індустрії гірських районів даного регіону.

Освещены проблемы государственного регулирования развития предпринимательства в Украине. Проанализированы особенности налогового регулирования природных монополий, государственного регулирования развития туристического предпринимательства, зарубежный опыт относительно информационных технологий в сфере привлечения иностранных инвестиций. Определены современные тенденции развития туризма в контексте европейских и мировых требований. Изложены комплексный подход в исследовании туристического потенциала территориальных единиц и пути активизации туристического бизнеса в регионах. Раскрыты организационные аспекты создания брендинга в туристической индустрии. Рассмотрены условия использования этнографического потенциала Карпатского рекреационного региона для развития этнокультурного туризма. Описаны структура рекреационно-туристических ресурсов государственных лесных хозяйств Львовской области, особенности использования природно-географических ресурсов для развития туристической индустрии горных районов данного региона.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Вісник Хмельницького національного університету / ред.: М. Є. Скиба. - Хмельниц., 2007. - 245 с. - (Екон. науки; N 5, т. 2). - укp.

Проаналізовано світовий досвід і перспективи еволюції формування логістичного управління промисловими підприємствами, міжнародний досвід формування корпоративної культури як елемента брендингу. Проведено оцінку процесів формування та використання фінансових ресурсів машинобудівних підприємств за кінцевими результатами. Розглянуто питання удосконалення планування продажу та реалізації продукції в системі управління підприємствами, організаційно-економічного механізму антикризового розвитку сільськогосподарських підприємств. Розкрито економічний зміст диферсифікації діяльності промислових підприємств, організаційні основи застосування маркетингових стратегій їх виходу на міжнародні ринки. Висвітлено проблеми моделювання управління інноваційною діяльністю підприємств, аспекти управління корпоративною власністю за умов перехідної економіки. Описано особливості управління персоналом підприємств у процесі зростаючої ринкової конкуренції, структуру й основні механізми реалізації експортного потенціалу промислових підприємств.

Проанализированы мировой опыт и перспективы эволюции формирования логистического управления промышленными предприятиями, международный опыт формирования корпоративной культуры как элемента брендинга. Проведена оценка процессов формирования и использования финансовых ресурсов машиностроительных предприятий по конечным результатам. Рассмотрены вопросы усовершенствования планирования продажи и реализации продукции в системе управления предприятиями, организационно-экономического механизма антикризисного развития сельскохозяйственных предприятий. Раскрыты экономическое содержание диверсификации деятельности промышленных предприятий, организационные основы применения маркетинговых стратегий их выхода на международные рынки. Освещены проблемы моделирования управления инновационной деятельностью предприятий, аспекты управления корпоративной собственностью в условиях переходной экономики. Описаны особенности управления персоналом предприятий в процессе возрастающей рыночной конкуренции, структура и основные механизмы реализации экспортного потенциала промышленных предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410/Сер.2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Економіка: проблеми теорії та практики : Зб. наук. пр. Вип. 225, т. 1 / ред.: А. А. Покотілов; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2007. - 287 с. - рус.

Викладено методику визначення ефективності інвестиційних проектів. Висвітлено проблеми відображення державного фінансування сільськогосподарських підприємств у фінансовій звітності. Розглянуто питання моделювання регіонального АПК за умов трансформації економіки. Розкрито сутність і значення стратегії брендингової діяльності підприємств. Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід управління персоналом.

Изложена методика определения эффективности инвестиционных проектов. Освещены проблемы отражения государственного финансирования сельскохозяйственных предприятий в финансовой отчётности. Рассмотрены вопросы моделирования регионального АПК в условиях трансформации экономики. Раскрыты сущность и значение стратегической брендовой деятельности предприятий. Проанализированы зарубежный и отечественный опыт управления персоналом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я43(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Петровська С. В. 
Електронний маркетинг : курс лекцій / С. В. Петровська, І. М. Сабірова, Т. М. Хайдарова; Нац. авіац. ун-т. - К., 2007. - 48 c. - укp.

Розкрито суть понять електронного ринку (ЕР), маркетингу та брендингу в Інтернеті, платіжних систем, електронних платіжних засобів, маркетингових комунікацій, ціноутворення товарів і послуг Інтернету. Описано форми взаємодії учасників ЕР. Висвітлено особливості маркетингової діяльності на ЕР. Запропоновано інформаційні системи електронного маркетингу в Інтернеті.

Раскрыта сущность понятий электронного ринка (ЭР), маркетинга и брендинга в Интернете, платежных систем, электронных платежных средств, маркетинговых коммуникаций, ценообразования товаров и услуг в Интернете. Описаны формы взаимодействия участников ЭР. Освещены особенности маркетинговой деятельности на ЭР. Предложены информационные системы электронного маркетинга в Интернете.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф я73-2 + У542.1 ф я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р111212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Єрмошенко М. М. 
Маркетинг для магістрів : навч. посіб.: у 2-х т. Т. 2 / М. М. Єрмошенко, С. А. Єрохін, А. В. Базилюк, А. М. Ашуєв, С. А. Вегера; Нац. акад. упр. - К., 2007. - 544 c. - укp.

Висвітлено сутність і функції міжнародного, банківського, рекламного, стратегічного маркетингу, а також маркетингу персоналу та послуг. Розглянуто питання інформаційного забезпечення маркетингової діяльності, чинники формування кон'юнктури світових товарних ринків, цінові стратегії, комерційні зв'язки та договірні відносини посередників, планування кар'єри, стратегію пошуку роботи, правила складання презентаційного пакету, зокрема, резюме, рекомендації та супровідного листа. Розкрито місце громадських зв'язків в маркетинговій комунікаційній діяльності, роль і значення стимулювання збуту, можливості застосування прямого інтерактивного маркетингу, персонального продажу, брендінгу, упаковки та виставково-ярмаркової діяльності. Викладено психологічні засади рекламного менеджменту.

Освещены сущность и функции международного, банковского, рекламного, стратегического маркетинга, а также маркетинга персонала и услуг. Рассмотрены вопросы информационного обеспечения маркетинговой деятельности, факторы формирования коньюнктуры мировых товарных рынков, ценовые стратегии, коммерческие связи и договорные отношения посредников, планирование карьеры, стратегия поиска работы, правила составления презентационного пакета, в частности, резюме, рекомендации и сопроводительного письма. Раскрыты место общественных связей в маркетингивой коммуникационной деятельности, роль и значение стимулирования сбыта, возможности применения интерактивного маркетинга, персональной продажи, брендинга, упаковки и выставочно-ярмарочной деятельности. Изложены психологические основы рекламного менеджмента.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я7 + У50-211.1я7 + У9(4УКР)290-211.1я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350028/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського