Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (72)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (364)Автореферати дисертацій (1082)Книжкові видання та компакт-диски (4681)Журнали та продовжувані видання (131)
Пошуковий запит: (<.>K=БАГАТОРІВНЕВИЙ$<.>+<.>K=МАРКЕТИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9605
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дайновский Ю. А. 
505 приемов бизнеса: Маркетинг, менеджмент, реклама, торговля, производство, налоги, стимулирование труда / Ю. А. Дайновский. - К. : А.С.К., 1998. - 269 c. - (Экономика. Финансы. Право). - рус.

В книге представлены банк данных мирового опыта приемов активного бизнеса, эффективные способы увеличения прибыли законным путем в различных сферах предпринимательства. Рекомендации облегчают понимание сути и способов реализации рыночных отношений в государствах-участниках СНГ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бритченко И. Г. 
Marketing Management организации: потенциал и система : Учеб. пособ. / И. Г. Бритченко, Г. И. Бритченко; Донец. нац. ун-т. - Донецк, 2001. - 280 c. - Библиогр.: 91 назв. - рус.

Освещены теоретические основы маркетинг менеджмента, труда менеджера и его применения в деловых организациях. Проанализированы методические проблемы системного формирования потенциала коммуникационного, ситуационного, а также маркетингового менеджмента.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.32я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА606216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

VI международная студенческая научная конференция "Актуальные проблемы гуманитарных наук и их информационное обеспечение", Харьков, 17 апреля 1999 г. / ред.: В. И. Астахова; Харьк. ун-т внутр. дел, "Актуальные проблемы гуманитарных наук и их информационное обеспечение", междунар. студенческая науч. конф. (6; 1999; Харьков). - Х., 1999. - 128 c. - рус.

Рассматриваются проблемы гуманизации и гуманитаризации образования и воспитания, становления рыночных отношений в Украине, проблемы и перспективы повышения эффективности функционирования предприятия в современных условиях. Освещаются особенности стратегии и тактики маркетинга, правового регулирования предпринимательской деятельностью, психологического обеспечения учебной и профессиональной деятельности. Анализируются актуальные проблемы развития современных систем коммуникации, современные информационные технологии в образовании, а также проблемы литературоведения, перевода, лексикологии и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО23988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Янчук В. З. 
Аграрне право України : Підруч. / В. З. Янчук, В. І. Андрійцев, С. Ф. Василюк, Б. Д. Клюкін, В. В. Носик, О. О. Погрібний, В. І. Семчик, В. В. Янчук, Б. В. Янчук. - 2-ге вид., переробл. та доп. - К. : Юрінком Інтер, 1999. - 720 c. - Бібліогр.: с. 681-709. - укp.

Розглянуто питання загальної теорії аграрного права, аграрні правовідносини та аграрне право зарубіжних країн (Франції, США, Англії, Іспанії, ФРН). На основі норм чинного законодавства висвітлено правове становище суб'єктів аграрного права, права власності, виробничо-господарської і фінансово-кредитної діяльності сільськогосподарських товаровиробників та аграрні договірні зобов'язання. Проаналізовано питання про взаємозв'язок і співвідношення тих видів правовідносин, суб'єктами яких є сільськогосподарські товаровиробники. Наведено правові норми, які визначають адміністративні та цивільні правові норми щодо охорони праці, відповідальність за порушення права власності, а також вперше в аграрно-правовій літературі приділено увагу маркетингу, оподаткуванню і банкрутству сільськогосподарських підприємств. Розглянуто питання правового регулювання реалізації сільськогосподарської продукції та юридичного обслуговування сільськогосподарських підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594261 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Янкив М.  
Агромаркетинг как фактор рыночной трансформации АПК Украины / М. Янкив // Экономика Украины. - 2000. - № 4. - С. 55-58. - рус.

Охарактеризовано значення агромаркетингу для інтеграції сільськогосподарських виробників, забезпечення продажу продукції, посилення конкурентних позицій України на товарних ринках. Висвітлено роль ринкової інфраструктури у функціонуванні каналів реалізації. Здійснюючи концепцію маркетингу, держава може проводити політику захисту національного виробника.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)320-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мищенко С. Г. 
Адаптация маркетинговой деятельности предприятия / С. Г. Мищенко, М. В. Очкас, В. Н. Тимохин // Модели упр. капиталом. Новое в экон. кибернетике: Сб. науч. ст. - 1999. - № 2. - С. 54-70. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проведен анализ основных подходов к организации и планированию маркетинговой деятельности предприятия как идеологии производства, введено понятие среды маркетинговых взаимодействий, предложена концепция адаптивного маркетинга.При формализации концепция адаптивного маркетинга представлена в виде двухконтурной системы адаптивного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Очкас М. В. 
Адаптация маркетинговой деятельности предприятия / М. В. Очкас, В. Л. Петренко, В. Н. Тимохин; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1998. - 22 c. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проведен анализ основных подходов к организации и планированию маркетинговой деятельности предприятия как идеологии производства. Введено понятие среды маркетинговых взаимодействий, предложена концепция адаптивного маркетинга. При формализации концепция адаптивного маркетинга представлена в виде двухконтурной системы адаптивного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р84690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Коломойцев В. Э. 
Альтернатива разрухе. Латиноамериканский инвестиционный опыт преодоления глобального финансово-экономического кризиса. Первые успехи Украины в привлечении иностранных инвестиций / В. Э. Коломойцев. - К. : Молодь, 2000. - 432 c. - рус.

Освещены антикризисные методы менеджмента, маркетинга, управления национальными экономиками стран Латинской Америки и возможность преодоления кризиса в макроэкономической политике современной Украины. Исследована проблема выбора курса экономической политики. Изложены практические результаты реформ 1990 гг. Приведена оценка современного экономического положения стран Латинской Америки, сделанная местными экспертами. Доказано, что использование научно-практических разработок с применением международных финансово-экономических законов, апробированных в латиноамериканских странах в борьбе с кризисными явлениями, может обеспечить отечественной экономике устойчивое развитие.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56 + У9(70)0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС34936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Коломойцев В. Е. 
Альтернатива розрусі. Латиноамериканський інвестиційний досвід подолання глобальної фінансово-економічної кризи. Перші успіхи України в залученні іноземних інвестицій / В. Е. Коломойцев. - К. : Молодь, 2000. - 405 c. - укp.

Розглянуто антикризові методи менеджменту, маркетингу, управління національною економікою країн Латинської Америки: Мексики, Аргентини, Чилі, Бразилії та шляхи подолання кризи в макроекономічній політиці сучасної України. Детально проаналізовано роль держави у реструктуризації національного виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56 + У9(70)0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС34764 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Савчук В. П. 
Анализ и разработка инвестиционных проектов : Учеб. пособие для студ. экон. вузов / В. П. Савчук, С. И. Прилипко, Е. Г. Величко; Киев. нац. экон. ун-т. Днепропетр. гос. металлург. акад. Украины. - К. : Абсолют-В: Эльга, 1999. - 304 c. - Библиогр.: 51 назв. - рус.

Изложены теоретические, методические и практические вопросы анализа и разработки инвестиционных проектов на основе использования международных подходов. Освещена экономическая сущность основных положений стратегии развития предприятий, маркетингового анализа и планирования, финансового учета и анализа, оценки инвестиций. Исследуются основные финансовые технологии анализа инвестиций. Особое внимание уделено обоснованию и технике расчета показателей эффективности инвестиционных проектов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580-56 + У053.50-56 + У010.86

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Писаренко В. В. 
Аналіз використання соціально-етичного маркетингу в раціоналізації землекористування / В. В. Писаренко // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 2000. - № 5. - С. 85-89. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Узагальнено результати наукових досліджень переорієнтації зональної системи обробітку грунту в аспекті її мінімізації та раціональнішого поєднання різноманітних заходів, що створює сприятливі умови освоєння соціально-етичного маркетингу. Доведено, що за сучасних умов, підвищенню стабільності землеробства немає іншої альтернативи, крім системної, оптимізованої інтенсифікації, зорієнтованої на концепцію соціально-етичного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)320-511.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Тютюнник Ю. М. 
Аналіз формування ринку зерна за маркетинговими каналами / Ю. М. Тютюнник // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 1999. - № 5. - С. 64-66. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.151

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Крючковский В. В. 
Английский язык для специалистов по международному менеджменту / В. В. Крючковский, Н. В. Смирнова, Л. В. Даник, Н. Ю. Карпенкова // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 117-118. - рус.

Проблеми формування системи мовних вмінь та розвитку мовних навичок англійської мови у студентів, як майбутніх спеціалістів міжнародного маркетингу і менеджменту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сіменко І.  
Аудит маркетингової діяльності як засіб забезпечення життєздатності бізнесу / І. Сіменко // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 101-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання аудиту маркетингової діяльності, його роль у забезпеченні стійкого розвитку бізнесу підприємств. Показано основні напрямки проведення аудиту. Акцентовано увагу на оцінці маркетингових досліджень, сегментації ринку, розробці продуктів, політиці ціноутворення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.10-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Головач А. В. 
Банківська статистика : Навч. посіб. / А. В. Головач, В. Б. Захожай, Н. А. Головач, Ю. О. Веретельникова; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 140 c. - Бібліогр.: с. 137. - укp.

Розглядається статистичне забезпечення банківської діяльності, розкриваються методичні основи статистики та статистичні показники, що використовуються в управлінні активами і пасивами банку, цінними паперами, аналізі його ліквідності, платоспроможності клієнтів. Окремі розділи висвітлюють статистичне забезпечення маркетингових досліджень на ринку банківських послуг та економічну ефективність банківської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С62:У9(4УКР)262.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Головач А. В. 
Банківська статистика : Підруч. для студ. екон. спец. / А. В. Головач, В. Б. Захожай, Н. А. Головач; Укр.-фін. ін-т менедж. і бізнесу. - К., 1998. - 189 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглядається статистичне забезпечення банківської діяльності. Розкриваються методологічні основи статистики та статистичні показники, що використовуються при управлінні активами і пасивами банку, цінними паперами, аналізі його ліквідності, платоспроможності, прибутковості, кредитної діяльності, а також при оцінці кредитоспроможності клієнтів. Окремі розділи висвітлюють статистичне забезпечення маркетингових досліджень на ринку банківських послуг та економічну ефективність банківської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С62:У9(4УКР)262.3я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Головач А. В. 
Банківська статистика : Підруч. для студ. / А. В. Головач, В. Б. Захожай, Н. А. Головач; Укр.-фінський ін-т менеджменту і бізнесу. - К., 1999. - 189 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто питання статистичного забезпечення банківської діяльності, методологічні основи статистики та статистичні показники, що використовуються в управлінні активами і пасивами банку, цінними паперами, у процесі аналізу його ліквідності, платоспроможності, прибутковості, кредитної діяльності, а також оцінки кредитоспроможності клієнтів. Окремі питання присвячено висвітленню принципів статистичного забезпечення маркетингових досліджень на ринку банківських послуг та економічної ефективності банківської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С62:У9(4УКР)262.10 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595420 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шульга Н. П. 
Банківське депозитне обслуговування фізичних осіб : Навч. посіб. / Н. П. Шульга, І. М. Мельникова; Київ. держ. торг.-екон. ун-т. - К., 1999. - 143 c. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Розглядаються різні класифікаційні ознаки діючих депозитів для фізичних осіб, порядок документообігу та нормативно-правове середовище депозитних операцій банку. Значну увагу приділено інструментам та методам реалізації цінової політики банку, виходячи з особливостей його діяльності. Наведено основні бухгалтерські проводки щодо роботи з депозитами приватних осіб за МСБО. Викладено основні принципи рекламної кампанії депозитних продуктів банку та заходи їхньої реалізації. Близько двадцяти нових депозитних рахунків, які пропонуються авторами, можуть бути використані для покращання ресурсного потенціалу вітчизняної системи комерційних банків. Можливість їхньої реалізації підкріплюється розробленими детальними планами маркетингу впровадження на цільові ринки збуту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.62-801.64 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Новикова І. В. 
Банківський маркетинг і його роль у розвитку ринкової економіки України / І. В. Новикова; Укр. акад. зовніш. торгівлі. - К., 1999. - 63 c. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглядається роль банківського маркетингу в розвитку ринкової економіки України. Висвітлюється питання підвищення ефективності організаційного, інформаційного і методичного забезпечення банківського маркетингу та його впровадження в практику кредитно-фінансових інститутів України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА588865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Алексєєв І. В. 
Банківський маркетинг : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вузів / І. В. Алексєєв, О. В. Захарчук, Н. Н. Рим; Нац. банк України. Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 1998. - 94 c. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Вивчаються питання основ маркетингу та проблеми банківського маркетингу. Зокрема, розглядаються банківські послуги та особливості їх ринкового просування. Представлено тематику і методичні рекомендації щодо проведення семінарських і практичних занять.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591187 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського