Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>K=ІНТУЇЦІОНІЗМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Горальський А.  
Теорія творчості / А. Горальський. - Л. : Каменяр; Warszawa: Universitas rediviva, 2002. - 144 c. - укp.

Висвітлено питання природи творчості людини, творення та здійснення ідеї, пізнання творчості, синтетичного інтуїціонізму, мудрості, феномену творчості, логіки дії, інтуїції, евристики. Розглянуто метод конструювання евристичних методів, педагогіку творчості як засіб формування еліти, а також успішність, відповідальність.

Освещены вопросы природы творчества человека, созидания и осуществления идеи, познавания творчества, синтетического интуиционизма, мудрости, феномена творчества, логики действия, интуиции, эвристики эвристики. Рассмотрены метод конструирования эвристических методов, педагогика творчества как средство формирования элит, самообразование, успешность, ответственность.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС37229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Voskoglou M. Gr. 
Current problems and future perspectives of mathematics education = Сучасні проблеми та перспективи математичної освіти / M. Gr. Voskoglou // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 3. - С. 13-19. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.

З появою математики як окремої науки з'явилися два підходи до філософії математики: формалізм, де акцентується аксіоматична основа математичного змісту, та інтуїціонізм, який зосереджується на зв'язку існування математичного об'єкта з можливістю його побудови, при цьому звертається увага на процеси розв'язування задач. Хоча жодній з існуючих математичних шкіл, включаючи формалізм та інтуїтивізм, не вдалося знайти міцну основу для математики, більшість останніх досягнень цієї науки отримано через їх суперечки про абсолютну математичну істину. Зокрема, протягом 19-го і початку 20-го століття парадокси теорії множин були причиною інтенсивної "війни" між формалізмом та інтуїтивізмом, яка, однак, була значно поглиблена в математичну думку. Всі ці суперечки створили серйозні проблеми у сфері сприйняття математичної освіти, найбільш характерною є, мабуть, невдача введення "нової математики" до шкільних навчальних програм, яка багато років турбували студентів і вчителів. Досліджено сучасні проблеми математичної освіти, такі як роль комп'ютерів у процесі навчання та вивчення математики, нестрогість евклідової геометрії у шкільних навчальних планах, надмірна увага, яку іноді приділяють вчителі математичному моделюванню та заявки щодо набуття студентами математичних знань тощо. Обговорер майбутні перспективи навчання і вивчення математики в школі та поза нею. Стаття побудована наступним чином: коротке введення до філософії математики. Наведено основні ідеї формалізму та інтуїціонізму, їх наслідки для розвитку математичної освіти. Висвітлено основні питання, які наразі цікавлять тих, хто працює в галузі математичної освіти. Зроблено загальні висновки щодо майбутніх перспектив математичної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1в51 + В1р21

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського