Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=РА449253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Гатило В. П. 
Формування іміджевої стратегії промислових підприємств в умовах неоіндустріалізації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. П. Гатило; Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут". - Харків, 2021. - 18 c. - укp.

Удосконалено процедури моніторингу щодо оцінювання іміджу промислових підприємств шляхом застосування проактивного підходу до оцінювання іміджу підприємств, що об'єднує в єдину систему аналіз інформації, оцінювання іміджу підприємства, прогнозування стану іміджу, розробку й реалізацію коригуючих впливів на стан іміджу підприємства та дає можливість управляти іміджем підприємств і підсилювати його основні характеристики. Удосконалено механізм та інструментальний апарат елімінування факторів негативного впливу на імідж промислових підприємств, що складається з алгоритму послідовних дій, апарату уникнення негативного впливу та дозволяє здійснювати ідентифікацію загроз, застосовувати різні сценарії до елімінування факторів негативного впливу та приймати ефективні управлінські рішення щодо посилення іміджу підприємств; удосконалено теоретико-методичне підгрунтя щодо управління стратегічним іміджем промислових підприємств завдяки створенню концепту управління іміджевою стратегією в умовах неоіндустріалізації, що включає підсистеми інформаційного, забезпечувального стратегічного розвитку, планування, розробки й відбору стратегій іміджу та дозволяє управляти іміджем із позицій стратегічного розвитку підприємств. Дістав подальшого розвитку теоретичний базис визначення поняття "іміджева стратегія підприємства", яке запропоновано розглядати як встановлений набір напрямків розвитку діяльності підприємств із використанням досягнень НТП з метою ефективного просування конкурентних переваг, із використанням інноваційних ресурсів промислових підприємств у довгостроковому періоді та сприйняття унікальності підприємства учасниками ринку, що дозволяє забезпечити економічні вигоди різних промислових підприємств у процесі досягнення стратегічних цілей в умовах неоіндустріалізації; дістала подальшого розвитку структуризація цільових груп сприйняття іміджу підприємств шляхом деталізації складових зовнішнього та внутрішнього іміджу, що розширює можливості аналізу стратегічних цілей і дозволяє своєчасно уточнювати стан іміджу промислових підприємств та управляти окремими його елементами; дістала подальшого розвитку технологія вибору і обгрунтування іміджевої стратегії підприємств в умовах неоіндустріалізації, котра грунтується на запропонованому аналітичному базисі, що складається з інструментів зонування іміджу промислового підприємства, та процедурі вибору іміджевої стратегії й дозволяє управляти іміджем підприємства з позиції його стратегічного розвитку; дістав подальшого розвитку методичний підхід до оцінювання іміджу підприємств у частині структуризації й деталізації його підсистем, їхніх елементів, схем взаємодії управлінських дій та інформаційних потоків, що завдяки застосуванню когнітивних методів формалізації та економіко-математичного моделювання дозволяє підвищити ефективність управління іміджем підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449253 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського