Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=РА370728<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Махмудов Х. З. 
Економіко-організаційний механізм формування попиту і стимулювання збуту на ринку продовольства : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Х. З. Махмудов; Ін-т аграр. економіки УААН. - К., 2010. - 36 c. - укp.

Висвітлено проблеми удосконалення економіко-організаційного механізму формування попиту та стимулювання збуту аграрно-продовольчої продукції та забезпечення конкурентоспроможного виробництва, спрямованого на подальше становлення, розвиток і ефективне функціонування ринку продовольства. Досліджено специфіку та функції маркетингу в аграрній сфері економіки. Визначено маркетингові важелі забезпечення конкурентоспроможності в системі формування попиту та стимулювання збуту на продовольчому ринку. Проведено аналіз і оцінку сучасного стану та виявлено тенденції розвитку галузей рослинництва та тваринництва, ринку аграрно-продовольчої продукції. Розкрито сутність позиціювання та сегментації як чинників підвищення конкурентоспроможності. Висвітлено значення якості продукції в системі формування попиту та стимулювання збуту. Обгрунтовано визначення ціни з урахуванням і у взаємозв'язку з часткою ринку, впливу собівартості на рівень ціни товару. Розкрито напрями державного регулювання ціноутворення та їх вплив на формування попиту та стимулювання збуту аграрно-продовольчої продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370728 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського