1. |
Яхнюк Т. О. Використання фрагментів художніх відеофільмів для навчання студентів мовних спеціальностей соціокультурної англійської лексики : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. О. Яхнюк; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2002. - 20 c. - укp.Висвітлено питання підвищення ефективності процесу навчання соціокультурної лексики за допомогою фрагментів художніх відеофільмів. Теоретично обгрунтовано психолого-лінгвістичні та методичні передумови використання фрагментів художніх відеофільмів для навчання студентів мовних спеціальностей соціокультурної англійської лексики, виділено основні принципи лексико-орієнтованого відбору фрагментів, розроблено типологію кіноінформації за критеріями співвідношення аудитивної та візуальної інформації як мовленнєвого синтезу. Розроблену типологію покладено в основу комплексу вправ для навчання студентів соціокультурної лексики з опорою на фрагменти художніх відеофільмів, який грунтується на основних етапах навчання лексики: введенні та семантизації лексичних одиниць, формуванні лексичної навички на рівні словоформи, вільному словосполучення, фрази/речення, формуванні навички на рівні понадфразової єдності та вдосконаленні дій з лексичними одиницями. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-919.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА317175 Пошук видання у каталогах НБУВ
|