Михайленко О. Г. Маркетингова стратегія розвитку господарських комплексів (на прикладі рекреаційного комплексу) : Автореф. дис...канд. екон. наук : 08.06.02 / О. Г. Михайленко; Одес. держ. екон. ун-т. - О., 2001. - 20 c. - укp.
Теоретично та практично досліджено питання створення механізмів формування комплексу мезомаркетингу та розробки маркетингової стратегії рекреаційного комплексу. Вивчено особливості та тенденції розвитку маркетингу за умов його використання для підвищення економічного потенціалу регіону. Запропоновано методи оцінки актуальності регіонального рекреаційного маркетингу, вибору його цільових сегментів. Визначено теоретичні положення щодо ефективності використання маркетингових технологій регіональними органами управління.