Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВС40533$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Горішевський П. А. 
Організація роботи туристичної фірми: туроператорська та турагентська діяльність : Посіб. / П. А. Горішевський, Р. П. Красій; Ін-т менеджменту та економіки. - Івано-Франківськ, 2002. - 391 c. - Бібліогр.: 37 назв. - укp.

Розглянуто зміст поняття та особливості формування ринку туристичних послуг. Проаналізовано тенденції розвитку світового туризму у XXI ст. та основні статистичні показники галузі в Україні у 2000 - 2001 рр. Висвітлено історію розвитку та сучасний стан туристського підприємства. Визначено види, функції та завдання турагенств. Показано основні відмінності між даною структурою та фірмами-туроператорами. Розглянуто питання управління, організації, матеріально-технічного та кадрового забезпечення туристичних підприємств. Запропоновано ефективну технологію створення привабливого конкурентоспроможного туристського продукту. Проаналізовано рекламну та виставкову діяльність туристичних фірм. Наведено сучасні стратегії обслуговування у галузі туризму та приклади оформлення організаційної документації.

Раскрыто содержание понятия и особенности формирования рынка туристических услуг. Проанализированы тенденции развития мирового туризма в XXI в. и основные статистические показатели данной отрасли в Украине в 2000 - 2001 гг. Освещена история развития и современное состояние туристического предприятия. Определены виды, функции и задания турагенств. Показаны основные отличия между данной структурой и фирмами-туроператорами. Рассмотрены вопросы управления, организации, материально-технического и кадрового обеспечения туристических предприятий. Предложена эффективная технология создания привлекательного конкурентоспособного туристического продукта. Проанализирована рекламная и выставочная деятельность туристических фирм. Представлены современные стратегии обслуживания в отрасли туризма и примеры оформления организационной документации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40533 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського