1. |
Матвіїв М. Я. Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації : монографія / М. Я. Матвіїв, О. М. Сохацька, І. М. Білецька, С. В. Даниленко, Л. Я. Зацна; ред.: М. Я. Матвіїв, О. М. Сохацька; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т. : ТНЕУ, 2013. - 415 c. - укp.Проаналізовано нову парадигму маркетингу підприємств на глобальному ринку. Акцентовано увагу на інноваційних продуктах. Оцінено нематеріальні активи підприємств і їх брендів, а також практики їх використання в Україні. Розроблено пропозиції щодо формування маркетингу персоналу підприємств та їх цінності у нематеріальних активах. Сформульовано умови структурної перебудови економіки України з урахуванням світового досвіду. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА776412 Пошук видання у каталогах НБУВ
|