Ястремська О. М. Бренд-менеджмент : навч. посіб. / О. М. Ястремська, О. О. Ястремська; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2010. - 164 c. - укp.Розглянуто теоретичні та практичні аспекти управління торговими марками з метою досягнення ними успішності на ринку та перетворення у бренди. Запропоновано методичне забезпечення процесу тактичного та стратегічного управління реальними та віртуальними брендами. Рассмотрены теоретические и практические аспекты управления торговыми марками с целью достижения ими успешности на рынке и превращения в бренды. Предложено методическое обеспечение процесса тактического и стратегического управления реальными и виртуальными брендами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА733454 Пошук видання у каталогах НБУВ
|