1. |
Палига Є. М. Основи сучасного маркетингу : навч. посіб. / Є. М. Палига. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2007. - 236 c. - Бібліогр.: с. 231-232. - укp.Висвітлено сутність, принципи, функції, суб'єкти та процес маркетингу. Визначено фактори маркетингового середовища, викладено способи організації його вивчення та стратегії виходу на цільовий ринок. Розкрито зміст понять масового, диференційованого та цільового маркетингу, життєвого циклу товарів, реклами, особистого продажу, паблік рілейшнз, планування маркетингової діяльності, управління маркетингом. Охарактеризовано юридичні аспекти просування товару на ринок. Розглянуто питання ціноутворення, зокрема, встановлення базової та вихідної ціни. Освещены сущность, принципы, функции, субъекты и процесс маркетинга. Определены факторы маркетинговой среды, изложены способы организации его изучения и стратегии выхода на целевой рынок. Раскрыто содержание понятий массового, дифференцированного и целевого маркетинга, жизненного цикла товаров, рекламы, личной продажи, паблик рилейшнз, планирования маркетинговой деятельности, управления маркетингом. Охарактеризованы юридические аспекты продвижения товара на рынок. Рассмотрены вопросы ценообразования, в частности, установления базовой и исходной цены. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У542.10,2 я73 + У521.11 я73 + У9(4УКР)211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА691294 Пошук видання у каталогах НБУВ
|