Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА690942$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Павленко А. Ф. 
Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів : моногр. / А. Ф. Павленко, І. Л. Решетнікова, І. І. Гончарова; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2005. - 248 c. - Бібліогр.: с. 204-214. - укp.

Розглянуто проблеми організації маркетингової діяльності в банківських установах. Розкрито зміст елементів маркетингового комплексу на ринку банківських продуктів. Значну увагу приділено методиці формування комплексу маркетингових комунікацій банків для просування фінансових продуктів на цільовий ринок і виявлення впливу комунікаційних інструментів на процес прийняття рішення клієнтами банківських установ.

Рассмотрены проблемы организации маркетинговой деятельности в банковских учреждениях. Раскрыто содержание элементов маркетингового комплекса на рынке банковских продуктов. Значительное внимание уделено методике формирования комплекса маркетинговых комммуникаций банков для продвижения финансовых продуктов на целевой рынок и выяления влияния коммуникационных инструментов на процесс принятий решения клиентами банковских учреждений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690942 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського