1. |
Павленко А. Ф. Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів : моногр. / А. Ф. Павленко, І. Л. Решетнікова, І. І. Гончарова; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2005. - 248 c. - Бібліогр.: с. 204-214. - укp.Розглянуто проблеми організації маркетингової діяльності в банківських установах. Розкрито зміст елементів маркетингового комплексу на ринку банківських продуктів. Значну увагу приділено методиці формування комплексу маркетингових комунікацій банків для просування фінансових продуктів на цільовий ринок і виявлення впливу комунікаційних інструментів на процес прийняття рішення клієнтами банківських установ. Рассмотрены проблемы организации маркетинговой деятельности в банковских учреждениях. Раскрыто содержание элементов маркетингового комплекса на рынке банковских продуктов. Значительное внимание уделено методике формирования комплекса маркетинговых комммуникаций банков для продвижения финансовых продуктов на целевой рынок и выяления влияния коммуникационных инструментов на процесс принятий решения клиентами банковских учреждений. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА690942 Пошук видання у каталогах НБУВ
|