1. |
Джефкінс Ф. Реклама = Advertising : Практ. посіб. / Ф. Джефкінс; ред.: Д. Ядін; Пер.: О. О Чистякова. - 4-е вид. - К. : "Знання", 2001. - 455 c. - Бібліогр.: с.439-440. - укp.Наведено інформацію з питань організації реклами, ринків збуту продукції. Висвітлено основні складові рекламної кампанії. Охарактеризовано типи рекламної діяльності: масову рекламу або рекламу, орієнтовану на масового споживача, індустріальну, торговельну, роздрібну, фінансову та кадрову. Проаналізовано основні засоби реклами: пресу, радіо, телебачення, зокрема альтернативне, кіно, зовнішню рекламу та рекламу на транспорті. Розглянуто правові та етичні аспекти рекламної справи. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1-803.2я73(4ВЕЛ) + У9(4ВЕЛ)421-803.2я73 + Ч620.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА615052 Пошук видання у каталогах НБУВ
|