Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА588876$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Полторак В. А. 
Маркетинговые исследования: методы и технологии / В. А. Полторак. - Д. : Арт-Пресс, 1997. - 136 c. - рус.

В книге систематизированно и комплексно раскрываются методы и технологии маркетинговых исследований, связанных с изучением таких основополагающих для современного бизнеса проблем, как анализ рынка, товара, потребителя, эффективности рекламы, маркетинговой среды и др. Значительное внимание уделено характеристике таких специальных методик, как экспертные опросы, торговые и потребительские панели, омнибусы, фокус-группы, пробный маркетинг и различные эксперименты, а также описанию основных технологий организации и проведения маркетингового исследования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588876 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського