Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА586553$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Дайновський Ю. А. 
Маркетингові прийоми : Навч. посіб. для студ. екон. спец. / Ю. А. Дайновський. - К. : А.С.К., 1998. - 111 c. - (Економіка. Фінанси. Право). - укp.

Одним із найважливіших завдань економічної освіти є всебічне сприяння підвищенню якості економіко-управлінських, зокрема маркетингових, рішень на різних рівнях керівництва. Поліпшенню логічного обгрунтування маркетингових рішень, швидшому знаходженню їх, відбору найбільш ефективних сприяє використання банку маркетингових прийомів. Під маркетинговим прийомом слід розуміти достатньо конкретно окреслені дії, рекомендації, спрямовані на досягнення певних цілей маркетингу. У книзі викладено зміст 225 можливих дій, спрямованих на підвищення ефективності маркетингової діяльності, зокрема реклами, цінової політики, особистого спілкування під час купівлі-продажу, створення нових товарів, асортиментної політики, використання фірмових та марочних назв.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.32я73 + У010.357я73

Шифр НБУВ: ВА586553 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського