Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=GRAFTON$<.>+<.>A=ANTHONY$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Pradeep Kumar Mishra 
Early Childhood Care & Education: an ICT Perspective [Електронний ресурс] / Kumar Mishra Pradeep, Joseph Anthony. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 1. - Бібліогр.: 53 назв. - англ. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/565/477

In the 21st century, technology serves to reinforce the educational bedrock of any country. Technology has revolutionized the teaching learning process by integrating different source of knowledge - clearly visible from primary to post-tertiary level.This paper examines the introduction of ICT in early childhood years centered on the relationship of ICT with the cognitive, emotional and social development of children. The paper discusses various aspects of the ongoing debate around ICT usage in the early years and tries to answer some of the relevant issues namely, the rationale for early introduction of ICT, the perceived risks and benefits involved in its usage, the role of the parents, and fostering appropriate application of ICT in the early childhood classrooms.

У XXI ст. технологія слугує укріпленню основ системи освіти будь-якої країни. Технологія революціонізувала навчальний процес завдяки інтеграції різних джерел знань, починаючи з початкового рівня освіти до післядипломного. Досліджено впровадження ІКТ в дошкільну освіту, фокусуючись на взаємовідношенні IКT і пізнавального, емоційного та соціального розвитку дітей. Охарактеризовано різні аспекти дискусій, які проводяться щодо використання IКT в дошкільній освіті та намагається відповісти на деякі існуючі проблеми, а саме: раціональність впровадження ІКТ у виховання й освіту дітей раннього віку, існуючі ризики і вигоди, які виникають у разі використання ІКТ, роль батьків, а також заохочення до відповідного використання ІКТ на уроках дошкільнят.

В XXI ст. технология служит для укрепления основ системы образования любой страны. Технология революционизировала учебный процесс, объединяя различные источники знания и охватывая все уровни образования. Исследовано использование ИКТ в дошкольном воспитании и образовании, фокусируясь на взаимоотношениях ИКТ с познавательным, эмоциональным и социальным развитием детей. Рассмотрены различные аспекты дискуссий, которые проводятся по поводу использования ИКТ в дошкольном образовании, сделана попытка найти ответы на некоторые из соответствующих проблем, а именно: рациональность использования ИКТ в дошкольном образовании, существующие риски и выгоды, которые возникают при использовании ИКТ, роль родителей, а также поощрение в использовании ИКТ на уроках дошкольников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.253

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського