Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=FIEDLER$<.>+<.>A=JOBST$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Nezbedova E.  
Fracture toughness of multilayer pipes = Трещиностойкость многослойных труб / E. Nezbedova, L. Fiedler, Z. Majer, B. Vlach, Z. Knesl // Пробл. прочности. - 2008. - № 1. - С. 146-149. - Библиогр.: 10 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В251.104

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61773 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Skrotzki R.  
The impact of heavy Ga doping on superconductivity in germanium / R. Skrotzki, T. Herrmannsdorfer, V. Heera, J. Fiedler, A. Mucklich, M. Helm, J. Wosnitza // Физика низ. температур. - 2011. - 37, N 9/10 (спец. вып.). - С. 1098-1106. - Библиогр.: 44 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В368.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14063 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Fiedler M. 
Fake reviews in e-commerce marketing = Фейкові відгуки в маркетингу в електронній торгівлі / M. Fiedler, M. Kissling // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2. - С. 77-86. - Бібліогр.: 32 назв. - англ.

Online reviews have shown to be a significant source of information in the purchase decision process. The deceptive manipulation of reviews has become a substantial challenge for both the research and e-commerce industry. In this regard, scholars made the first attempts to analyze the motives and causes of these so-called fake reviews. However, there is still a lack of a comprehensive and differentiated overview on this topic. The present article seeks to fill this gap by reviewing the current state of research on user-related and supplier-related causes as well as the effects of fake reviews from the perspective of the recipient, supplier, and platform. Therefore, we contribute by deriving key research gaps.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Fiedler M. 
Fake reviews in e-commerce marketing = Фейкові відгуки в маркетингу в електронній торгівлі / M. Fiedler, M. Kissling // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2. - С. 77-86. - Бібліогр.: 32 назв. - англ.

Online reviews have shown to be a significant source of information in the purchase decision process. The deceptive manipulation of reviews has become a substantial challenge for both the research and e-commerce industry. In this regard, scholars made the first attempts to analyze the motives and causes of these so-called fake reviews. However, there is still a lack of a comprehensive and differentiated overview on this topic. The present article seeks to fill this gap by reviewing the current state of research on user-related and supplier-related causes as well as the effects of fake reviews from the perspective of the recipient, supplier, and platform. Therefore, we contribute by deriving key research gaps.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського