Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>A=ШУЛЬГІНА$<.>+<.>A=ЛЮДМИЛ$<.>+<.>A=МИХАЙЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 54
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Шульгіна В. Г. 
Діалог як комунікативний різновид тексту / В. Г. Шульгіна // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 1. - С. 103-106. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено специфіку навчального діалогу як різновиду тексту. Висвітлено проблему дії загальнофілософської категорії інформативності у тексті діалогу. Порівняно традиційний і комунікативний підходи до структурних частин діалогового тексту як до своєрідних носіїв інформативності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш102.274

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Корольчук О. П. 
Маркетинг: Ситуативні, творчі та контрольні завдання : Практикум / О. П. Корольчук, Л. М. Шульгіна; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 258 c. - укp.

Розглянуто ситуативні та творчі завдання, призначені для набуття навичок прийняття практичних маркетингових рішень. Розкрито суть основних понять маркетингу, розглянуто особливості сегментації ринку та позиціювання товару. Визначено складові товарної, комунікативної та цінової політики в системі маркетингу підприємства.

Рассмотрены ситуативные и творческие задания, предназначенные для приобретения навыков принятия практических маркетинговых решений. Раскрыта сущность основных понятий маркетинга, рассмотрены особенности сегментации рынка и позицирования товара. Определены составляющие товарной, коммуникативной и ценовой политики в системе маркетинга предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА639094 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шульгіна В. Д. 
Музична україніка : Моногр. / В. Д. Шульгіна; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2000. - 231 c. - Бібліогр.: с. 196-230. - укp.

Висвітлено проблеми музичної україніки в аспекті створення національної музичної бібліографії, складання повного бібліографічного репертуару українського музичного мистецтва. Проаналізовано шляхи творчого опанування української спадщини новою генерацією молоді у національній музичній школі.

Освещены проблемы музыкальной украиники в аспекте создания национальной музыкальной библиографии, составления полного библиографического репертуара украинского музыкального искусства. Проанализированы пути творческого овладения украинским наследием новой генерацией молодежи в национальной музыкальной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)я1 + Щ31р(4УКР)22-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646087 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шульгіна Л. М. 
Маркетинг підприємств туристичного бізнесу : Моногр. / Л. М. Шульгіна; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2005. - 598 c. - Бібліогр.: с. 561-596. - укp.

Уперше в українських літературних джерелах виконано системний теоретичний і практичний аналіз еволюції, наведено методологію новітньої концепції маркетингу співпраці, розкрито основні засади маркетингової діяльності підприємств туристичного бізнесу України. Показано роль малих і середніх туристичних підприємств у розбудові економіки країни, висвітлено особливості дослідження поведінково-психографічних характеристик споживачів туристичного продукту як засади для розробки системи маркетингу співпраці.

Впервые в украинских литературных источниках выполнен системный теоретический и практический анализ эволюции, приведена методология новейшей концепции маркетинга сотрудничества, раскрыты основы маркетинговой деятельности предприятий туристического бизнеса Украины. Показана роль малых и средних туристических предприятий в строительстве экономики страны, освещены особенности исследования поведенческо-психографических характеристик потребителей туристического продукта как основы для разработки системы маркетинга сотрудничества.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49: Ч518

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шульгіна В. Д. 
Нариси з історії української музичної культури: джерелознавчий пошук : Моногр. / В. Д. Шульгіна; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец. - К., 2007. - 275 c. - укp.

Розглянуто малодосліджені періоди розвитку та проблеми української музичної культури XVIII - XX ст. Охарактеризовано основні етапи становлення національної музичної школи у контексті розквіту культури в Україні в XVII - першій половині XVIII ст., проаналізовано творчу спадщину митців українського бароко, композиторів XIX та XX ст. Досліджено невідомі сонети М.Березовського, музичні твори А.Веделя та Д.Бортнянського, вивчено нотний архів родини Розумовських. Розглянуто музичну творчість української еміграції (Ф.Якименка, І.Старвинського, В.Грудіна, Г.Китастого, А.Гнатишина, О.Кошиця). Наведено відомості про неопубліковані твори сучасних митців, розглянуто проблеми національної музичної бібліографії. Висвітлено музично-просвітницьку та дослідницьку діяльність засновника Національної музичної бібліотеки України О.Дзбанівського. Розглянуто унікальну колекцію грамплатівок у фондах Національної бібліотеки України ім. В.І.Вернадського. Вперше до наукового та культурного обігу введено невідомі архівні документи та рукописи, що зберігаються в архівах України та зарубіжжя.

Рассмотрены малоисследованные периоды развития и проблемы украинской музыкальной культуры XVIII - XX ст. Охарактеризованы основные этапы становления национальной музыкальной школы в контексте интенсивного развития культуры в Украине в XVII - первой половине XVIII ст., проанализировано творческое наследие композиторов украинского баррокко, XIX и XX ст. Исследованы неизвестные сонеты М.Березовского, музыкальные произведения А.Веделя и Д.Бортнянского, изучен нотный архив семьи Разумовских. Рассмотрено музыкальное творчество украинской эммиграции (Ф.Якименка, И.Стравинского, В.Грудина, Г.Китастого, А.Гнатишина, О.Кошица). Приведены сведения о неопубликованных произведениях современных композиторов, рассмотрены проблемы национальной музыкальной библиографии. Освещена музыкально-просветительская и исследовательская деятельность основателя Национальной музыкальной библиотеки Украины А.Дзбановского. Рассмотрена уникальная коллекция грампластинок в фондах Национальной библиотеки Украины им В.И.Вернадского. Впервые в научный и культурный оборот введены неизвестные архивные документы и рукописи, хранящиеся в архивах Украины и зарубежья.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР) + Щ311.3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шульгіна В. Д. 
Українська музична педагогіка : Підруч. / В. Д. Шульгіна; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец. - К., 2005. - 270 c. - Бібліогр.: 140 назв. - укp.

Наведено результати досліджень в галузі української педагогіки, психології та музикознавства. Висвітлено методологічні засади розбудови національної музичної школи в Україні, методичні засади музичного розвитку особистості на різних етапах навчання в школах та ВНЗ. Визначено тенденції розвитку української музичної педагогіки в контексті загальноосвітнього процесу в країні, а також психологічні парадигми сучасної української музичної педагогіки та освіти в європейському та світовому контекстах. Розглянуто питання теорії та практики творчого виховання і навчання учнів-музикантів, проаналізовано об'єктивні закономірності їх музично-творчої діяльності.

Приведены результаты исследований в области украинской педагогики, психологии и музыковедения. Освещены методологические основы развития национальной музыкальной школы в Украине, методические основы музыкального развития личности на разных этапах обучения в школах и ВУЗ. Определены тенденции развития украинской музыкальной педагогики в контексте общеобразовательного процесса в стране, а также психологические парадигмы современной украинской музыкальной педагогики и образования в европейском и мировом контекстах. Рассмотрены вопросы теории и практики творческого воспитания и обучения учеников-музыкантов, проанализированы объективные закономерности их музыкально-творческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)я7

Шифр НБУВ: ВА667661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шиш В. О. 
Автоматизація розрахунків пропускної спроможності залізничних ліній / В. О. Шиш, П. О. Яновський, О. Л. Шульгіна // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 5. - С. 56-60. - укp.

Наведено алгоритм автоматизованих розрахунків пропускної спроможності одноколійних і двоколійних залізничних ліній для масових розрахунків щодо обгрунтування оптимального плану розвитку технічної оснащеності залізниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шульгіна Л. М. 
Інформаційне забезпечення системи маркетингу співпраці у туристичній галузі / Л. М. Шульгіна // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 373-380. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Сформульовано дефініцію національного туристичного продукту; описано його трирівневу структуру; визначено фактори, що детермінують його якість. Запропоновано алгоритм формування загальноекономічної системи маркетингу співпраці; визначено суб'єкти співпраці на макро-, мезо- та мікрорівнях. Розроблено порядок формування інфраструктури інформаційного забезпечення маркетингу співпраці; описано її рівні, для яких сформульовано завдання щодо надання підприємцям актуальної, правдивої, корисної та повної інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-211.1 ф12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шульгіна Л. М. 
Маркетинг підприємств туристичної галузі : Автореф. дис... д-ра екон. наук / Л. М. Шульгіна; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2006. - 36 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади формування системи маркетингу співпраці на підприємствах туристичної галузі. Обгрунтовано концепцію маркетингу співпраці. Запропоновано визначення терміна "маркетинг співпраці" у туризмі як недискретного процесу мотивації та залучення співробітників підприємства, партнерів (державних установ різних рівнів) і споживачів до взаємовигідної співпраці над розробкою та продажем/купівлею туристичного продукту більш високої цінності для всіх учасників та розвитку партнерських стосунків з конкурентами. Сформульовано теоретичні положення маркетингу співпраці, в яких визначено його цілі, завдання та принципи. Охарактеризовано елементи макросистеми маркетингу співпраці як основи ефективної діяльності підприємств з виділенням функцій на макро-, мезо- та мікрорівнях та форм взаємодії між вказаними рівнями. Розроблено методику процесу маркетингу співпраці, в якій вихідним етапом є проведення комплексних маркетингових досліджень, а центральним - розробка конкурентоспроможного турпродукту з використанням мультиатрибутивної моделі, яка передбачає урахування його об'єктивної та суб'єктивної якості. Окреслено профілі цільових сегментів українських споживачів туристичного продукту, описано їх поведінкові моделі. Розроблено рекомендації щодо вибору доцільних моделей маркетингу співпраці для підприємств туристичної галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч518

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шульгіна В. Д. 
Музична україніка: інформаційний і національно-освітній простір : Автореф. дис. д-ра мистецтвознав.: 17.00.01 / В. Д. Шульгіна; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2002. - 41 c. - укp.

Досліджено феномен музичної україніки як інформаційної системи в галузі мистецтва і національної освіти. Виявлено перспективність комплексного вивчення проблем музичної україніки і розроблено інноваційні методи її засвоєння в національній музичній школі. Уперше поставлено проблеми бібліографічного дослідження української музичної спадщини, визначено суть понять "музична україніка", "банк даних музичної україніки", "український музичний бібліографічний репертуар", інформаційно-пошукова система "Музична україніка", електронна бібліотека "Музична україніка", "національна музична школа". На основі узагальнення результатів функціонального аналізу потреб користувачів у галузі музичної освіти встановлено, що взаємодія інформаційного і національно-освітнього аспектів сприяє ефективності функціонування всієї системи музичної україніки. Визначено, що засобом інтеграції інформаційних і педагогічних технологій у сучасну систему музичної освіти є участь майбутніх педагогів-музикантів у науковому пошуку й опрацюванні архівних документів. З метою інформаційного забезпечення потреб національної музичної школи новими даними в практику навчання введено архівні документи М. Березовського, Є. Білоградської, В. Заремби, В. Пухальського, Б. Яворського, Ф. Якименка, В. Костенка, О. Дзбанівського, К. Стеценка, Г. Беклемішева, Є. Слівака, Б. Лятошинського, Г. Китастого, А. Гнатишина та ін. Виявлено тенденції розвитку національної музичної школи у контексті загальноосвітнього процесу в Україні. Акцентовано увагу на національній культурі як вагомому чиннику будівництва української держави та її виходу у світовий інформаційний простір.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шульгіна В. В. 
Соціально-гігієнічні проблеми ревматизму серед міського населення та наукове обгрунтування шляхів їх вирішення : Автореф. дис... канд. мед. наук : 14.02.03 / В. В. Шульгіна; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. - К., 2002. - 20 c. - укp.

З використанням системного підходу досліджено особливості захворюваності та поширеності ревматизму - частої патології інфекційно-алергічного генезу, а також його вплив на стан здоров'я хворих, тимчасову непрацездатність, інвалідність і смертність, визначено демографічні та економічні наслідки захворювання. На підставі вірогідних чинників ризику виникнення ревматизму, а також послідовного аналізу Вальда та імовірного методу Бейеса, розроблено систему прогнозування своєчасного виявлення груп підвищеного ризику щодо виникнення ревматизму, застосування якої в практиці охорони здоров'я сприяє своєчасному його виявленню, дозволяє встановити у процесі диспансерного спостереження ступінь ризику виникнення загострень та ускладнень, підвищує втричі ефективність його своєчасного розпізнавання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р419.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319950 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шульгіна Л. М. 
Брендинг: теорія та практика (на прикладі об'єктів комерційної нерухомості) : монографія / Л. М. Шульгіна, М. В. Лео; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т", Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Європ. ун-т. - К. : Астон, 2011. - 272 c. - Бібліогр.: с. 161-173. - укp.

Розроблено теоретичні засади та практичні рекомендації щодо реалізації брендингу об'єктів комерційної нерухомості (КН). Досліджено концептуальні положення теорії брендингу, поглиблено їх методичні засади та визначено умови впровадження на ринку КН. Розкрито сутність понять "ринок комерційної нерухомості", "об'єкт комерційної нерухомості", "підприємство на ринку комерційної нерухомості". Удосконалено підхід до аналізу кон'юнктури ринку КН і визначено тенденції його розвитку. Показано роль окремих технологій брендингу й інструментального складу інтегрованих маркетингових комунікацій у формуванні конкурентоспроможного бренду на ринку КН. Розкрито методичний підхід до реалізації брендингу в системі маркетингу таких підприємств. Сформовано пріоритетні напрями розвитку об'єктів КН на основі позиціювання їх брендів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шульгіна Л. М. 
Маркетингове управління туристичними підприємствами : монографія / Л. М. Шульгіна, М. Л. Ткешелашвілі; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т", Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Європ. ун-т. - К. : Астон, 2011. - 296 c. - Бібліогр.: с. 179-189. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методичний підхід до впровадження й удосконалення маркетингового управління на туристичних підприємствах (ТП) Грузії й України на основі визначення їх належності до однієї з чотирьох категорій (традиціоналістів, початківців, послідовників і лідерів), відповідно до яких сформовано системи індикаторів ефективності маркетингового управління в цій галузі. Доведено, що умовою реалізації поставлених цілей є організація діяльності ТП на основі визначених принципів: соціально-орієнтованого управління, постійного підвищення рівня маркетингового спрямування діяльності керівника та команди, адаптивного управління, перманентного дослідження детермінант діяльності тощо. Набула подальшого розвитку методика виявлення причинно-наслідкових зв'язків К. Ісікави шляхом включення до неї осередків найбільш імовірного виникнення ключових проблем, яка вирізняється від класичної адаптованим до сучасного стану туристичного ринку складом компонент: управління, клієнт, маркетинг, ресурси, інновації, персонал, партнери, оточуюче середовище.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-211.1-21 + У9(5ГРУ)441.358.1-211.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Народознавчі студії пам'яті В. Т. Скуратівського : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 21 - 22 жовт. 2010 р., Київ / ред.: О. А. Гриценко, М. К. Дмитренко, В. Д. Шульгіна; М-во культури і туризму України, Укр. центр культ. дослідж. - К., 2010. - 500 c. - укp.

Подано інформацію про життєвий шлях і творчу діяльність видатного українського народознавця, письменника, фольклориста В. Т. Скуратівського. Наведено результати досліджень з актуальних проблем прикладної культурології, культурної антропології, економіки культурної сфери, правового регулювання культурної діяльності та державної політики у сфері культури. Розглянуто соціокультурні аспекти педагогіки та мистецької освіти в Україні на початку XXI ст. Досліджено динаміку розвитку національної культури й інтелектуального потенціалу українського суспільства за сучасних умов. Показано жанрово-стильову своєрідність кримськотатарського музичного фольклору. Охарактеризовано традиції народної духовної музики у східно-подільській Наддністрянщині. Висвітлено проблеми теорії та практики виховання національної ідентичності у процесі вокальної підготовки студентів педагогічних ВНЗ. Увагу приділено управлінським аспектам євроінтеграції традиційної культури українського народу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т52 г(45УКР) д Скуратівський В.Т. я43 + Ш3(4УКР)-3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шульгіна В. Д. 
Пам'ятки історії культури і музичного мистецтва України XVIII - першої третини XX століття : монографія / В. Д. Шульгіна, О. В. Яковлев; Нац. акад. кер. кадрів культури і мистец. - К., 2011. - 256 c. - укp.

Проаналізовано проблеми української культури XVIII - XX ст., спадщину митців українського бароко, маловідомі твори композиторів XIX ст., української еміграції, доробок культурних діячів першої третини XX ст., а також проблеми історії української книги. Описано пам'ятки рукописної та друкованої спадщини XVIII ст., рідкісні видання фортепіанного репертуару XIX ст. в бібліотеках Києва і Санкт-Петербурга, українські пам'ятки першої третини XX ст. Висвітлено основні тенденції розвитку книжкової культури в Україні періоду національного ренесансу XX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч611.63(4УКР)68 + Щ311.3(4УКР) л63 + Щ313(4УКР)4/61

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА746855 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шульгіна В. І. 
Феномен інформативності в когнітивно-комунікативному висвітленні : монографія / В. І. Шульгіна; Черкас. держ. технол. ун-т, Укр. мов.-інформ. фонд НАН України. - Черкаси, 2009. - 203 c. - Бібліогр.: с. 186-203. - укp.

Розглянуто інформаційні аспекти природної мови. Виявлено особливості реалізації в мові феноменологічної категорії інформативності, у межах якої продиференційовано когнітивний і комунікативний її різновиди. Проаналізовано прояв даних різновидів в одиницях усіх рівнів мовної системи.

Рассмотрены информационные аспекты естественного языка. Выявлены особенности реализации в языке феноменологической категории информативности, в пределах которой продифференцированы когнитивная и коммуникативная ее разновидности. Проанализировано проявление данных разновидностей в единицах всех уровней языковой системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.05

Шифр НБУВ: ВА721528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Іванкевич-Рак Б.  
Методи аналізу та оцінювання в процесі управління обслуговуванням споживачів / Б. Іванкевич-Рак, Л. Шульгіна, О. Корольчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 276-284. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Систематизовано показники, що впливають на об'єктивну можливість забезпечення якісного обслуговування, а також на сприйняття цієї якості споживачами. Обгрунтовано доцільність визначення 12-місячного тренду продажу, середнього обсягу продажу, індексу задоволеності споживачів. Уточнено методики розрахунку вартості споживачів, а також алгоритми застосування методів мозкового штурму, діаграми риби, діаграми В. Парето та методу Servqual.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Вадясова Н. В. 
Мистецько-педагогічна школа видатного діяча української культури Мирослава Вантуха / Н. В. Вадясова, В. Г. Чернець, В. Д. Шульгіна; Нац. акад. кер. кадрів культури і мистец. - К. : НАКККіМ, 2012. - 149 с. - Бібліогр.: с. 75-82 - укp.

Висвітлено творчу діяльність видатного українського митця у галузі народної хореографії, Героя України, генерального директора та художнього керівника Національного заслуженого академічного ансамблю танцю України імені П. Вірського М. М. Вантуха. Проаналізовано процес становлення національної хореографії та узагальнено досвід діяльності вітчизняних митців у галузі народного хореографічного мистецтва країни. Розкрито життєвий і творчий шлях М. М. Вантуха. Визначено й обгрунтовано основні чинники та етапи становлення особистості митця, його внесок у розвиток українськоїі народної хореографії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ323(4УКР)6-85 Вантух М.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Шульгіна Л. М. 
Маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг зеленого туризму : монографія / Л. М. Шульгіна, А. І. Зінченко, Н. А. Крахмальова; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну, Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т", Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНУТД, 2014. - 253 c. - Бібліогр.: с. 193-211 - укp.

Досліджено зміну потреб та їх вплив на диференціацію пропозиції туристичних продуктів і маркетингу туристичних підприємств. Розглянуто фактори, які впливають на поведінку споживачів продукту зеленого туризму. Проведено аналіз туристичного продукту як ядра комплексу маркетингу підприємства зеленого туризму. Проаналізовано маркетингове середовище функціонування підприємств, що спеціалізуються на зеленому туризмі. Визначено специфічні характеристики маркетингового комплексу об'єкта зеленого туризму, обгрунтовано доцільність адаптації його інструментарію за умов зростання конкуренції. Проведено оцінювання впливу маркетингових заходів на поведінку споживачів послуг зеленого туризму. Сформовано перспективний продукт цього туризму та розроблено методичні підходи до розроблення клієнт-орієнтованого комплексу маркетингу підприємств зеленого туризму.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.5-211.1 + У9(4УКР3)441.358.5-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА777492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Шульгіна Л. М. 
Теоретичні засади визначення сутності механізму формування споживчої цінності товару / Л. М. Шульгіна, В. М. Мельничук // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12. - С. 17-21. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На основі розгляду сутності понять "категорія", "економічна категорія" та "споживча цінність товару" доведено економічну природу споживчої цінності й запропоновано її авторське визначення. З метою визначення сутності поняття "споживча цінність товару" систематизовано наукові підходи та розглянуто його з позиції класичної політичної економії, психології та маркетингу. Запропоновано власну дефініцію споживчої цінності товару, а також на основі уточнених понять корисності, якості та вартості запропоновано узагальнену модель взаємодії основних чинників формування споживчої цінності товару. Розроблено механізм формування споживчої цінності товару, що базується на ціннісно-орієнтованому управлінні, а також враховує диференціатори цінності та особливості її складових з точки зору всіх учасників її створення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського