Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Книжкові видання та компакт-диски (25)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ШЕФФ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Шеффер А. П. 
Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / А. П. Шеффер, Ж. І. Романчук // Наша шк.. - 2012. - № 4. - С. 54-55. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто нормативно-законодавчу базу щодо впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах. Особливу увагу приділено запровадженню на курсах підвищення кваліфікації спецкурсу для педагогічних працівників інтегрованого навчання ЗОШ. Акцентовано увагу на методичних аспектах цієї проблеми, зокрема здійснення навчального процесу у школі, де крім вчителя ЗОШ активну участь бере вчитель, який володіє корекційно-компенсаторними технологіями; комплектування класів; особливості оцінювання навчальних досягнень учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шеффер А. П. 
Індивідуальне планування навчально-виховного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / А. П. Шеффер, Ж. І. Романчик // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 20-23. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито зміст індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами. Подано основні рекомендації для використання модифікацій, які можуть реалізуватись шляхом скорочення змісту матеріалу, який необхідно засвоїти, або зниження вимог до участі в роботі. Зазначено, що невід’ємною складовою процесу створення індивідуальної програми є оцінка динаміки розвитку дитини з особливими освітніми потребами, збирання відомостей про її успіхи. Визначено основні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів з розумовою відсталістю, зі складними вадами розвитку, які навчаються за індивідуальним навчальним планом і програмою. Запропоновано основні поради і рекомендації вчителю, який працює в класі, де навчається дитина з особливими потребами.

Представлено содержание индивидуальной программы развития ученика с особыми образовательными потребностями. Рассмотрены основные рекомендации при использовании модификаций, которые могут реализоваться путем сокращения содержания материала, необходимого в усвоении, или снижения требований к участию в работе. Отмечено, что неотъемлемой составляющей процесса создания индивидуальной программы является оценка динамики развития ребенка с особыми образовательными потребностями, сбор сведений о ее успехах. Определены основные требования к оценке знаний учащихся с умственной отсталостью, со сложными дефектами развития, обучающихся по индивидуальным учебным планам и программам. Предложены советы и рекомендации учителю, который работает в классе, где учится ребенок с особыми потребностями.

Shows the contents of the individual program development of the student with special educational needs . The basic guidelines while using the modifications that can be realized by reducing the content of the material required in the assimilation or reduction requirements for participation. Noted that part of the process of creating an individual program is to assess the dynamics of the development of a child with special educational needs , to collect information about its successes . The basic requirements for student assessment with mental retardation , with complex developmental disabilities enrolled in the individual educational plans and programs . Offered advice and guidance teacher who works in a classroom where a child learns with special needs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Національний каталог біотопів України / Л. М. Борсукевич, Я. П. Дідух, А. А. Куземко, І. І. Мойсієнко, В. А. Онищенко, С. С. Садогурська, І. І. Чорней, Р. Я. Кіш, Н. А. Пашкевич, О. Є. Ходосовцев, Д. М. Якушенко, Д. С. Винокуров, Т. П. Дзюба, С. М. Ємельянова, Т. В. Фіцайло, А.-Т. В. Башта, В. В. Буджак, Ю. А. Вашеняк, М. Я. Захарова, А. І. Ковтонюк, В. П. Коломійчук, О. Ф. Садова, В. М. Рало, А. І. Токарюк, П. М. Царенко, В. В. Шаповал; ред.: А. А. Куземко, Я. П. Дідух, В. А. Онищенко, Я. Шеффер; М-во екології та природ. ресурсів України, Проект "Еptisa". - Київ : Клименко Ю.Я., 2018. - 442 c. - Бібліогр.: с. 356-381 - укp.

Вміщено інформацію про всю різноманітність біотопів (природних оселищ) України. Для кожного типу біотопів наведено українську й англійську назви, фотографію, співвідношення з біотопами EUNIS, одиницями, занесеними до переліків Резолюції 4-ої Бернської конвенції та Додатку І Оселищної Директиви, Зеленої книги України, синтаксономічними одиницями еколого-флористичної класифікації. Подано перелік характерних видів (переважно рослин, в окремих випадках також тварин), відомості про домінанти, екологічну характеристику, поширення в Європі й Україні, репрезентативність і ступінь збереженості, інформацію щодо присутності видів, занесених до Червоної книги України, Резолюції 6-ої Бернської конвенції і додатків II і IV Оселищної Директиви, а також щодо загроз і менеджменту. Зазначено, що каталог може стати основою для картування біотопів територій природно-заповідного фонду України та територій Смарагдової мережі України з метою розробки їх менеджмент-планів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*852.119(45УКР) + Е0*88(45УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС66586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського