Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=УЛЬКІНА$<.>+<.>A=ТЕТЯН$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Панов Б. С. 
Минерально-сырьевые ресурсы в стратегии развития экономики Донецкой области на период до 2020 года / Б. С. Панов, Н. В. Жикаляк, С. Н. Стрекозов, П. С. Тетянчук // Металл и литье Украины. - 2002. - № 7-8. - С. 19-23. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Подчеркнуто, что минерально-сырьевая база, как важнейшая составляющая часть природных ресурсов, имеет исключительное значение не только для развития экономики государства, но и является гарантией ее безопасности и обусловливает перспективные стратегические направления устойчивого социально-экономического развития промышленных регионов Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Улькіна Т. В. 
Розвиток пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових психотехнік : Автореф. дис... канд. психол. наук / Т. В. Улькіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 27 c. - укp.

Розкрито суть поняття "пізнавальні здібності", виявлено "обдарований", "високий", "помірний", "помірно-знижений" інтегровані типи та дев'ять синтезів поєднань компонентів у середині кожного дошкільного віку. Виявлено, що пізнавальні здібності дітей старшого дошкільного віку є інтегрованим типом здібностей, які є аналогом загальних здібностей та проявом рівня творчих можливостей дитини (творчий компонент або креативність), рівня пізнавального розвитку (інтелектуальний компонент), її пізнавальної активності, зацікавленості на научуваності (поведінково-результативний компонент). Обгрунтовано засади психолого-педагогічного забезпечення оптимізації розвитку пізнавальних здібностей у старших дошкільників. Розроблено й апробовано розвивально-психокорекційну програму розвитку пізнавальних здібностей засобами ігрових психотехнік у старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю983.510.1 + Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343533 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського