Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=СТОМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Солошенко Н. П. 
Повышение качества сварных швов труб большого диаметра на НМТЗ / Н. П. Солошенко, Ю. Н. Антипов, Г. А. Лебедь, А. Ф. Хоменко, Е. И. Иванов, Г. Ф. Стома, Ю. А. Заплаткин, А. В. Мовчан // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2000. - N8-9[cпец.вып.]. - С. 333-334. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: К748.141.5-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Солошенко Н. П. 
Повышение качества формовки трубных заготовок в ТЭСЦ-1 НМТЗ / Н. П. Солошенко, Ю. Н. Антипов, Г. А. Лебедь, А. Ф. Хоменко, Е. И. Иванов, Г. Ф. Стома, Ю. А. Заплаткин, Б. П. Мычко // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2000. - N8-9[cпец.вып.]. - С. 332-333. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: К748.141.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Стомилюк Л. В. 
Боротьба таємної поліції Російської імперії проти українських політичних партій (1900 - 1914 рр.) : Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Л. В. Стомилюк; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2007. - 16 c. - укp.

На підставі широкого кола архівних джерел і літератури встановлено основні способи та напрямки боротьби, що використовувалися проти українських партій. Висвітлено нормативно-правову базу діяльності органів політичної поліції Російської імперії початку XX ст. Проаналізовано об'єктивність оцінок і достовірність інформації про українські партії у документах установ таємної поліції. Зроблено оцінку ефективності їх протидії українським партіям. Місцеві органи політичної поліції лише фіксували їх діяльність, займались більше збором інформації, ніж аналізом. Український національний рух на початку XX ст. було складно контролювати через його масовість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)5-5 + Ф69(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348502 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стоматов Е. Г. 
Протидія створенню та функціонуванню груп негативної спрямованості в місцях позбавлення волі : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.08 / Е. Г. Стоматов; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2010. - 16 c. - укp.

Досліджено стан наукової розробки проблеми, визначено характеристики груп негативної спрямованості, розкрито механізм їх впливу на процес відбування та виконання покарання в місцях позбавлення волі. Проаналізовано теоретичні й організаційні проблеми здійснення кримінологічного прогнозування в місцях позбавлення волі. Запропоновано найбільш оптимальні види прогнозування об'єднання засуджених у групи негативної спрямованості та поширенні їх впливу на інші категорії засуджених. Обгрунтовано та запропоновано вдосконалені загальносоціальні та спеціально-кримінологічні засоби запобігання утворенню та протидії функціонуванню груп негативної спрямованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)02 + Х883.9(4УКР)73

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Абрамов Г. С. 
Теплофизические закономерности формирования отливок роторов асинхронных электродвигателей при литье под низким давлением. Ч. 2. Определение параметров технологического процесса и управление качеством отливки ротора / Г. С. Абрамов, Д. Г. Абрамов, Э. Ф. Стома // Автоматика. Автоматизация. Электротехн. комплексы и системы. - 1999. - № 1. - С. 102-111. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Определение параметров технологического процесса и управление качеством отливки ротора. На основе математической модели формирования отливок роторов асинхронных электродвигателей при литье под низким давлением определены оптимальные параметры технологического процесса и показаны пути управления качеством отливок роторов. Сопоставление теоретических и экспериментальных результатов свидетельствует об их хорошем качественном и количественном соответствии.


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.632

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Балаян А. Э. 
Губки как токсикологический тест-объект / А. Э. Балаян, Д. И. Стом // Гидробиол. журн.. - 2001. - 37, № 6. - С. 58-63. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Показано перспективи використання деяких реакцій байкальських губок у токсикологічних біотестах. Серед цих реакцій здатність губок до регенерації з дисоційованих клітин, фарбування активними барвниками (проціоновим червоним), відштовхування "хмари" флюоресцеїну від оскулюмів і втрата рухливості личинками губок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е621.12*827.6

Шифр НБУВ: Ж29103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Стоматов Е.Г. 
Реалізація загальносоціальних кримінологічних заходів запобігання створенню та функціонуванню груп засуджених негативної спрямованості / Е.Г. Стоматов // Держава та регіони. Сер. Право. - 2011. - Вип. 4. - С. 138-142. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто загальні теоретичні та практичні проблеми, що виникають у ході вироблення, обгрунтування й реалізації загальносоціальних кримінологічних заходів запобігання створенню та функціонуванню груп засуджених негативної спрямованості як чинника злочинності в місцях позбавлення волі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)128 + Х883.9(4УКР)711.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/пр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Стоматов Е. Г. 
Профілактичні заходи індивідуального запобігання протиправній діяльності членів груп негативної спрямованості в місцях позбавлення волі / Е. Г. Стоматов // Держава та регіони. Сер. Право. - 2012. - Вип. 1. - С. 209-213. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

З'ясовано найбільш поширені та ефективні профілактичні індивідуальні заходи запобігання вчиненню протиправних та суспільно небезпечних дій з боку засуджених, які є членами групи негативної спрямованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)128 + Х883.9(4УКР)711.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/пр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Прогнозування бактерійних інфекційних ускладнень у пацієнтів при трансплантації гемопоетичних стовбурових клітин / І. О. Стома, І. О. Карпов, А. Л. Усс, Н. Ф. Мілановіч // Інфекц. хвороби. - 2016. - № 2. - С. 43-47. - укp.

Наведено результати оригінального дослідження, присвяченого визначенню чинників ризику розвитку бактерійних інфекційних ускладнень у разі трансплантації гемопоетичних стовбурових клітин. Виконано комплексний аналіз ефективності застосування біологічних маркерів інфекцій кровоплину (прокальцитоніну, пресепсину, С-реактивного білка) у реципієнтів гемопоетичних стовбурових клітин.

Представлены результаты оригинального исследования, посвященного определению факторов риска развития бактериальных инфекционных осложнений при трансплантации гемопоэтических стволовых клеток. Выполнен комплексный анализ эффективности применения биологических маркеров инфекций кровотока (прокальцитонина, пресепсина, С-реактивного белка) у реципиентов гемопоэтических стволовых клеток.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р353.4 + Р454.3 + Р456.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Стома В. М. 
Комп'ютерна підтримка навчання фізики: ретроспективний аналіз / В. М. Стома // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4. - С. 299-303. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Наведено ретроспективний аналіз програмних засобів з фізики. Розглянуто: "ППЗ Бібліотека електронних наочностей 7 - 11 клас" (2008 р.), "ППЗ Електронний задачник з фізики 7 - 9 клас" (2009 р.), "Навчальне програмне забезпечення з фізики для 7 - 10 класу ЗНЗ" (2010 р.), "Навчальне програмне забезпечення з фізики для 7 - 10 класу ЗНЗ" (2011 р.), "Революція в навчанні. Фізика" (2011 р.), "1С: Физический конструктор" (2014 р.), "Crazy Machines 1 "Запрацювало!"" (2014 - 2017 р.), PhET (2011 р.), VirtualLab (2015 р.), Einstein (2014 р.), Архимед (2014 р.). Наведено їх переваги, недоліки, класифікацію, мету та клас, у якому є доцільною така компютерна підтримка для вивчення курсу фізики; на підставі цього аргументовано доцільність використання майбутніми вчителями фізики програмних засобів у навчальному процесі. Обгрунтовано значення програмних засобів, які надають можливість організувати моделювання, емуляцію та фізичний експеримент: віртуальні та цифрові лабораторії.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-253

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Салтикова А. І. 
Шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів на спеціальному практикумі з фізики мікросвіту / А. І. Салтикова, О. М. Завражна, В. М. Стома // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 1. - С. 116-121. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Однією з актуальних проблем сучасної дидактики, яка потребує вирішення, є проблема активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання. Фізика є експериментальною наукою, тому лабораторний практикум виступає як невід'ємна складова структури її навчання у ЗВО. Поглибленню знань з фізики мікросвіту та отриманню навичок дослідницької роботи сприяє спеціальний фізичний практикум. Результати навчання будуть вагомими лише тоді, коли процес навчання буде співпрацею активних студента і викладача. Мета дослідження - виявлення шляхів активізації пізнавальної діяльності студентів на спеціальному практикумі з фізики мікросвіту. Для досягнення мети було використано такі методи як аналіз науково-методичних джерел, систематизація й узагальнення матеріалів теоретичних досліджень та власного досвіду викладача, тестове опитування щодо значущості дисципліни для студентів. Спеціальний практикум з фізики відкриває широкі можливості для формування низки компетентностей, які є фаховими для майбутніх фізиків та учителів фізики лише у випадку, коли студенти активно включені у процес навчання. Тому, навчальний процес будувався як творча взаємодія викладача та студента, що максимально спрямована на самостійний пошук останнім нових знань, нових пізнавальних орієнтирів, навичок розв'язання навчальних і життєвих проблем. Для здійснення активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів застосовувались прийоми направлені на формування стійкої позитивної мотивації та на вміння використовувати сучасний арсенал технологій навчання. Висновки: серед основних шляхів активізації пізнавальної діяльності студентів нами виділено мотиваційний компонент та використання сучасних технологій навчання. Результати проведеного дослідження щодо значущості спеціального фізичного практикуму для студентів, які його вивчали, показали високий чи середній її рівень, що можна розглядати як показник умотивованості студентів, як показник ефективності застосовуваної методики навчання, як основу для підвищення ефективності педагогічної діяльності та вдосконалення педагогічної майстерності.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Салтикова А. І. 
Шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів на спеціальному практикумі з фізики мікросвіту / А. І. Салтикова, О. М. Завражна, В. М. Стома // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 1. - С. 116-121. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Однією з актуальних проблем сучасної дидактики, яка потребує вирішення, є проблема активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання. Фізика є експериментальною наукою, тому лабораторний практикум виступає як невід'ємна складова структури її навчання у ЗВО. Поглибленню знань з фізики мікросвіту та отриманню навичок дослідницької роботи сприяє спеціальний фізичний практикум. Результати навчання будуть вагомими лише тоді, коли процес навчання буде співпрацею активних студента і викладача. Мета дослідження - виявлення шляхів активізації пізнавальної діяльності студентів на спеціальному практикумі з фізики мікросвіту. Для досягнення мети було використано такі методи як аналіз науково-методичних джерел, систематизація й узагальнення матеріалів теоретичних досліджень та власного досвіду викладача, тестове опитування щодо значущості дисципліни для студентів. Спеціальний практикум з фізики відкриває широкі можливості для формування низки компетентностей, які є фаховими для майбутніх фізиків та учителів фізики лише у випадку, коли студенти активно включені у процес навчання. Тому, навчальний процес будувався як творча взаємодія викладача та студента, що максимально спрямована на самостійний пошук останнім нових знань, нових пізнавальних орієнтирів, навичок розв'язання навчальних і життєвих проблем. Для здійснення активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів застосовувались прийоми направлені на формування стійкої позитивної мотивації та на вміння використовувати сучасний арсенал технологій навчання. Висновки: серед основних шляхів активізації пізнавальної діяльності студентів нами виділено мотиваційний компонент та використання сучасних технологій навчання. Результати проведеного дослідження щодо значущості спеціального фізичного практикуму для студентів, які його вивчали, показали високий чи середній її рівень, що можна розглядати як показник умотивованості студентів, як показник ефективності застосовуваної методики навчання, як основу для підвищення ефективності педагогічної діяльності та вдосконалення педагогічної майстерності.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Стоматов Е. Г. 
Призначення покарання на підставі угод у провадженнях щодо кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності / Е. Г. Стоматов, Д. О. Большакова // Держава та регіони. Сер. Право. - 2021. - № 1. - С. 136-143. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено актуальні питання призначення узгодженого сторонами покарання в угодах про примирення та про визнання винуватості. Акцентовано увагу на тому, що суттэвою особливістю процесу узгодження покарання та обов'язковим складником змісту угод в угодах є наявність згоди підозрюваного, обвинуваченого на його призначення або на призначення покарання та звільнення від його відбування з випробуванням. Проаналізовано підстави відмови суду у затвердженні угоди про примирення та про визнання винуватості та з'ясовано, якою саме з перерахованих умов відмови в затвердженні угоди є неправильно призначене покарання і які найбільш типові ситуації з неправильним призначенням покарання зустрічаються в судовій практиці. Зазначено, що призначення покарання на підставі угод про примирення та про визнання винуватості у кримінальних провадженнях щодо кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності має відбуватися з урахуванням як загальних, так і спеціальних засад, визначених КК України. Аналіз судової практики затвердження таких угод засвідчив, що загалом при визначенні видів і розмірів покарання сторони дотримуються положень закону, а суди затверджують узгоджене сторонами покарання. У разі узгодження сторонами покарання, яке за своїм видом і розміром не відповідає характеру, тяжкості вчиненого діяння та особі винного, суд відмовляє в затвердженні такої угоди як такої, що не відповідає інтересам суспільства. Ще однією підставою відмови суду в затверджені угоди може бути ситуація, коли узгоджене сторонами покарання судом розцінюється як таке, що явно не можливо виконати обвинуваченим. Неоднозначним є питання щодо порядку призначення в угодах покарання за сукупністю злочинів і сукупності вироків у порядку ст.ст. 70 та 71 КК України. Правильною й такою, що відповідає положенням закону, є позиція покладення вирішення цих складних правозастосовних питань саме на суд.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:пр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Стома В. М. 
Інформаційно-цифрова компетентність вчителя та її розвиток у процесі професійної підготовки вчителів природничо-математичних спеціальностей : монографія / В. М. Стома, О. В. Семеніхіна; ред.: О. В. Семеніхіна. - Суми : Цьома С. П., 2021. - 247 c. - Бібліогр.: с. 165-220 - укp.

висвітлено проблему розвитку інформаційно- цифрової компетентності майбутніх учителів природничо- математичних спеціальностей у процесі професійної підготовки. ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ 8 1.1. Компетнтнісні основи підготовки вчителів природничо- математичних спеціальностей 8 1.2. Інформаційно-цифрова компетентність: сутність і структура. 25 1.3. Критерії, показники і рівні розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей 53 Висновки до розділу 1 61 РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО- ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО- МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ 63 2.1. Методологічні основи розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей у процесі їх професійної підготовки 63 2.2. Моделювання розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей у процесі їх професійної підготовки 78 2.3. Особливості реалізації авторської моделі 84 Висновки до розділу 2 115 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ 117 3.1. Опис етапів педагогічного експерименту 117 3.2. Статистичний аналіз результатів педагогічного експерименту 137 Висновки до розділу 3 161 висновки 163 СПИСОК ВИКОРАСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 165 ДОДАТКИ 204 З Отже, соціальна значущість проблеми розвитку ІЦ компетентності майбутніх УПМС у процесі їх професійної підготовки, її недостатня теоретична й практична розробленість, потреба вирішення означених суперечностей зумовили вибір теми наукового дослідження «Інформаційно-цифрова компетентність вчителя та її розвиток у процесі професійної підготовки вчителів природничо- математичних спеціальностей». Методологічну основу дослідження становлять положення теорії наукового пізнання, Концепція Нової української школи, психологічні теорії мислення, теорія поетапного формзумових дій, теорія розвивального навчання, сучасні концепції розвитку шкільної та вищої природничо-математичної освіти, загальнофілософські ідеї гуманістичного розуміння дорослої людини як активного, творчого суб'єкта професійної діяльності, найвищої цінності суспільства. У першому розділі досліджено теоретичні основи проблеми розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей, охарактеризовано сутність і структуру інформаційно-цифрової компетентності, описано діагностичний апарат дослідження. У другому розділі описано авторську модель розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей у процесі професійної підготовки. У третьому розділі описано основні етапи експериментальної роботи, завдання, зміст і педагогічного експерименту, наведено статистичний аналіз емпіричних даних. Проведене дослідження не претендує на остаточне вирішення проблеми розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей у процесі професійної підготовки. Подальших наукових пошуків потребує розвиток інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей в системі підвищення кваліфікації, в умовах неформального навчання на відкритих освітніх платформах тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856882 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського