Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=СИТЧЕНК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Пєхота О. М. 
Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська, К. Ф. Нор, О. Є. Олексюк, А. Л. Ситченко, Л. В. Тарасова, Т. В. Тихонова; ред.: О. М. Пєхота. - К. : А.С.К., 2001. - 255 c. - укp.

Розглянуто сучасні підходи до організації педагогічного процесу в школі та вищому навчальному закладі. Висвітлено їх особистісно орієнтований характер. Викладено стислу характеристику освітніх технологій. Розкрито дидактичні можливості та особливості їх організації. Розглянуто вітчизняний та зарубіжний досвід використання освітніх технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ситченко А. Л. 
Навчально-технологічна концепція літературного аналізу : Моногр. / А. Л. Ситченко; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. - К. : Ленвіт, 2004. - 304 c. - Бібліогр.: 368 назв. - укp.

Викладено теоретико-методологічні засади формування в учнів уміння аналізувати художні твори. Подано типологію необхідних вмінь і дидактичних завдань для ефективного розвитку даного виду навчальної діяльності й обгрунтовано умови їх успішної реалізації. Охарактеризовано основні методи літературного аналізу, що використовуються у середній школі та вищих навчальних закладах. Розроблено теоретико-методологічні моделі для забезпечення неперервного й ускладнюваного процесу цілеспрямованого розвитку в учнів читацьких умінь і навичок. Висвітлено специфіку вивчення творів різного літературного роду та жанру. На підставі вивчення учнівського досвіду з'ясовано специфіку засвоєння розумових дій на засадах саморегуляції та залежність даного процесу від професійної готовності вчителів до технологізованого навчання.

Освещены теоретико-методологические принципы формирования у школьников умения анализировать художественные произведения. Разработана типология необходимых умений и дидактических заданий для эффективного развития данного вида учебной деятельности и обоснованы условия их успешной реализации. Охарактеризованы основные методы литературного анализа, используемые в средней школе и высших учебных заведениях. Разработаны теоретико-методологические модели для обеспечения непрерывного и усложняющегося процесса целенапраленного развития у школьников читательских умений и навыков. Определена специфика изучения произведений разных литературных родов и жанров. С учетом ученического опыта обоснована специфика усвоения умственных действий на основе саморегуляции и зависимость данного процесса от профессиональной готовности учителей к технологизированному обучению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Волошина Н. Й. 
Ми є. Були. І будем ми! Виховання національної самосвідомості учнів засобами художньої літератури : Навч.-метод. посіб. / Н. Й. Волошина, Т. О. Яценко, Н. М. Логвіненко, І. В. Одинець, С. О. Жила, З. О. Шевченко, Г. Л. Бійчук, А. М. Фасоля, А. Л. Ситченко, А. В. Градовський; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Ленвіт, 2003. - 215 c. - укp.

Розкрито сутність національної свідомості, описано форми та методи її формування у процесі родинного виховання, під час вивчення фольклорних традицій в українській літературі та аналізу спадщини митців. Висвітлено взаємозв'язок української літератури та західноєвропейської.

Раскрыта сущность национального сознания, описаны формы и методы ее формирования в процессе семейного воспитания, во время изучения фольклорных традиций в украинской литературе и анализа наследия деятелей. Освещена взаимосвязь украинской литературы и западноевропейской.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)р20 + Ч421.252.6 + Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641536 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ситченко А. Л. 
Теоретико-методичні засади аналізу художнього твору в шкільному курсі літератури : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.02 / А. Л. Ситченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 40 c. - укp.

Розглянуто науково-методичні засади аналізу художнього твору в шкільному курсі української літератури. Здійснено історичне дослідження різних способів аналізу художнього твору в літературознавстві та методичній літературі. Висвітлено філософські засади процесу вивчення мистецьких творів, розкрито психолого-педагогічні передумови ефективного формування навичок літературознавчого аналізу. Узагальнено інноваційні системи навчання й обгрунтовано перспективи їх використання. Запропоновано теоретико-методичну модель формування в учнів основної та старшої школи умінь самостійно аналізувати художні твори. Розроблено навчальні проекти формувального (експерименального) літературознавчого аналізу для учнів V - XI класів. Створено методичну систему неперервного навчання школярів з метою формування умінь аналізувати художні твори різного роду (прозові, драматичні та ліричні) та виду (байки, балади, поеми). Експериментально доведено ефективність використання нової методики навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ситченко А. Л. 
Методика навчання української літератури в загальноосвітніх закладах : навч. посіб. / А. Л. Ситченко. - К. : Ленвіт, 2011. - 291 c. - укp.

Висвітлено основні напрями, зміст, методи та форми навчання української літератури в загальноосвітній школі на нових концептуальних засадах. Охарактеризовано інноваційні моделі навчання та виховання на уроках і в позакласній роботі. Розглянуто психолого-педагогічні аспекти навчання літератури. Увагу приділено принципам аналізу художнього твору, особливостям вивчення фольклорних, драматичних, ліричних творів, специфіці опрацювання історико-літературного матеріалу та літературної критики. Визначено методичні умови аналізу літературного героя. Розглянуто риторичні засади розвитку мовлення учнів. Розкрито проблеми застосування наукових методів у системі шкільної літературної освіти. Висвітлено шляхи вдосконалення післядипломної педагогічної освіти та неперервного професійного саморозвитку вчителів літератури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ситченко К. В. 
Хореографічна складова виступу виконавців спортивних танців на льоду / К. В. Ситченко // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28. - С. 272-276. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто значення базових хореографічних вправ у підготовці спортивних програм виконавців танців на льоду. Заняття хореографією виконавців спортивних танців на льоду сприяють належній елевації, формують стрибок, виховують у них артистизм, грацію, наділяють кантиленністю рухів. Засоби і методи школи класичного тренажу сприяють естетичному вихованню спортсменів, формуванню в них рухових навичок, уможливлюють створення естетично привабливого, художньо насиченого виступу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.455 + Ч517.196.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ситченко К. В. 
Хореографічна складова виступу виконавців спортивних танців на льоду / К. В. Ситченко // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28. - С. 272-276. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто значення базових хореографічних вправ у підготовці спортивних програм виконавців танців на льоду. Заняття хореографією виконавців спортивних танців на льоду сприяють належній елевації, формують стрибок, виховують у них артистизм, грацію, наділяють кантиленністю рухів. Засоби і методи школи класичного тренажу сприяють естетичному вихованню спортсменів, формуванню в них рухових навичок, уможливлюють створення естетично привабливого, художньо насиченого виступу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.455 + Ч517.196.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського