Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=САПОГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Сапоговська О. В. 
Облік і контроль товарного забезпечення обороту на підприємствах торгівлі : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.09 / О. В. Сапоговська; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2009. - 21 c. - укp.

Розроблено й апробовано розрахунково-аналітичні методичні прийоми контролю бездокументального надходження у торговельну мережу несертифікованих і товарів невідомого походження. Удосконалено дефініцію електронного обліково-економічного документа, рекомендовано запровадження електронного календаря контролю страхового запасу та гарантійного терміну реалізації товарів на основі інтегрованого обліку товарів, розроблено методичні прийоми бюджетування транспортно-заготівельних витрат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.1 + У052.9(4УКР)842.1

Шифр НБУВ: РА369626 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Акімова О. В. 
Авторські педагогічні технології в освітньо-виховному середовищі вищої школи : колект. монографія / О. В. Акімова, В. М. Галузяк, С. І. Губіна, В. В. Каплінський, В. А. Сапогов, О. В. Столяренко, Н. Б. Хамська, І. Л. Холковська, О. В. Шестопалюк. - Вінниця : Нілан, 2015. - 179 c. - укp.

Представлено авторські технології навчання, виховання та взаємодії між педагогами та студентами. Запропоновано шляхи вирішення проблем громадянського виховання студентської молоді, розвитку творчого потенціалу й особистісної зрілості майбутнього вчителя, формування його професійної майстерності, конфліктологічної компетентності, готовності до толерантної педагогічної взаємодії та здатності успішно орієнтуватись у складних педагогічних ситуаціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сапоговська О. В. 
Особливості аудиту оцінки ризиків інвестиційних проектів / О. В. Сапоговська // Бізнес Інформ. - 2015. - № 7. - С. 108-113. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Господарюючі суб'єкти впродовж своєї діяльності зіштовхуються з різними видами і типами ризику та невизначеності. У період фінансової та економічної нестабільності вітчизняної економіки з'явилися ризики банкрутства інвестиційної діяльності суб'єктів господарювання. У зв'язку з цим виникає необхідність оцінки ризиків та їх своєчасного попередження, у т. ч. через використання аудиторських процедур. Дослідження методів оцінки ризиків дозволяє сформувати економічно обгрунтовану позицію для прийняття інвестиційних рішень щодо ефективної діяльності інвестиційних проектів. Реалізація конкретних інвестиційних проектів потребує розроблення ефективної системи управління ними, центральне місце в якій посідає саме належна оцінка ризиків інвестиційного проекту та надання незалежної думки аудитором. Тобто, методику оцінки ризиків інвестиційного проекту при аудиті необхідно розробляти, враховуючи основні особливості інвестиційної діяльності організації та конкретні управлінські цілі щодо підвищення ефективності реалізації інвестиційної політики суб'єкта господарювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-56-99-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя : матеріали II Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 - 30 листоп. 2018 р., Вінниця / ред.: Н. І. Лазаренко, Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, О. В. Акімова, В. І. Шахов, В. А. Фрицюк, І. І. Коновальчук, О. В. Вознюк, В. М. Галузяк, О. В. Волошина, М. О. Давидюк, В. В. Каплінський, В. А. Сапогов, О. В. Столяренко, Н. Б. Хамська, І. Л. Холковська, С. І. Губіна; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Вінниця : Твори, 2018. - 247 c. - укp. - пол. - англ.

Наведено результати досліджень щодо сучасних підходів до особистісно-професійної підготовки майбутнього вчителя, модернізації педагогічної освіти в контексті формування Європейського освітнього простору, технологій психолого-педагогічного супроводу особистісно-професійного становлення майбутніх учителів, розвитку особистісної зрілості студентів педагогічних ЗВО, а також формування професійно важливих особистісних якостей майбутніх учителів. Увагу приділено питанням педагогічної практики як чинника особистісно-професійного становлення майбутнього вчителя, інновацій у вищій педагогічній освіті, сучасних технологій навчання та професійної підготовки вчителя, особистісно-професійного розвитку вчителя в історико-педагогічному вимірі, підготовки майбутніх учителів у зарубіжних країнах. Представлено модель корекційно-педагогічної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах ЗНЗ. Проаналізовано роль соціальних чинників у формуванні професійної ідентичності майбутніх учителів. Розглянуто засоби та методи естетичного виховання учнів на уроках іноземної мови. Визначено психологічні детермінанти розвитку професійної ідентичності особистості у студентському віці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я431(4УКР) + Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Особистісно-професійне становлення педагога: андрагогічний вимір : [монографія] / Н. І. Лазаренко, Л. Б. Лук'янова, О. В. Акімова, О. В. Аніщенко, Н. І. Бурлака, О. В. Волошина, В. М. Галузяк, Я. А. Гапчук, С. І. Губіна , М. О. Давидюк, М. Г. Дернова, Т. Г. Калюжна, М. С. Коваль, І. І. Макодай, О. С. Московчук, В. М. Піддячий, І. П. Радомський, А. М. Самко, М. В. Сапогов, О. В. Столяренко, О. В. Столяренко, Р. С. Троцький, В. А. Фрицюк, І. Л. Холковська, О. І. Шаманська, В. В. Шахов, В. І. Шахов; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця : Твори , 2021. - 379 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Розглянуто важливі аспекти особистісно-професійного становлення педагога: особистісної самореалізації, розвитку особистісно-професійної зрілості, професійної самосвідомості, формування соціальної, комунікативної й естетичної компетентності, культури професійного спілкування, готовності до роботи в інклюзивному освітньому середовищі та ін. Висвітлено європейський досвід взаємодії суб'єктів освітнього процесу та використання електронного навчання у професійній підготовці педагогічних працівників. Особливу увагу приділено андрагогічному виміру становлення педагога: проаналізовано зарубіжні системи підготовки педагогічного персоналу для освіти дорослих і досвід підготовки андрагогів в Україні, розкрито андрагогічні засади професійного становлення та особливості формування андрагогічної компетентності викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти, з'ясовано нормативно-правове забезпечення розвитку андрагогічної компетентності викладачів та основи підготовки андрагогів до проектної діяльності. Рекомендовано для наукових працівників, викладачів педагогічних закладів вищої освіти, докторантів, аспірантів, студентів, учителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 + Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя" (26-27 листопада 2020 р.) : [збірник] / ред.: Н. І. Лазаренко, Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, О. В. Акімова, О. Є. Антонова, О. В. Волошина, В. М. Галузяк, С. І. Губіна, М. О. Давидюк, В. В. Каплінський, І. І. Коновальчук, В. А. Сапогов, О. В. Столяренко, В. А. Фрицюк, Н. Б. Хамська, І. Л. Холковська; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Вінниця : Твори, 2020. - 254 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Подано матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя». Тематичні напрями конференції: модернізація педагогічної освіти в контексті формування Європейського освітнього простору; сучасні підходи до особистісно-професійної підготовки майбутнього вчителя; технології психолого-педагогічного супроводу особистісно-професійного становлення майбутніх учителів; розвиток особистісного потенціалу студентів педагогічних закладів вищої освіти. Звернено увагу на розвиток педагогічного мислення майбутнього вчителя; формування професійно важливих особистісних якостей майбутніх учителів. Розглянуто педагогічну практику як чинник особистісно-професійного становлення майбутнього вчителя, інновації у вищій педагогічній освіті. Висвітлено сучасні технології навчання і професійної підготовки вчителя, сучасний стан і тенденції підготовки вчителів у зарубіжних країнах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489 я431

Шифр НБУВ: ВА858322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Особистісно-професійне становлення майбутнього педагога : [колект. монографія] / О. В. Акімова, В. М. Галузяк, О. В. Волошина, С. І. Губіна, М. О. Давидюк, С. В. Дембіцька, О. В. Кобилянський, О. М. Кравець, І. М. Мельник, Л. Ю. Мудрак, О. Б. Наливайко, К. Ю. Подуфалова, В. А. Сапогов, М. В. Сапогов, О. В. Столяренко, О. В. Столяренко, В. А. Фрицюк, І. Л. Холковська, В. В. Шахов, В. І. Шахов; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця : Твори, 2020. - 227 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Проаналізовано різні аспекти проблеми особистісно-професійного становлення майбутнього педагога: формування професійної самосвідомості, професійної ідентичності, професійної відповідальності, професійно-педагогічної компетентності, педагогічної майстерності, спрямованості на творчу самореалізацію у професійній діяльності, готовності до професійного саморозвитку та ін. Розкрито освітній потенціал нових галузей педагогічної науки (едукології), а також особливості застосування інноваційних методів (сторітеллінгу, кейс-методу) у професійній підготовці майбутніх педагогів. Проаналізовано процес формування спрямованості майбутніх педагогів на творчу самореалізацію у професійній діяльності. Висвітлено практику використання сторітеллінгу як методу навчання у підготовці здобувачів вищої освіти (за освітньою програмою 011 "Освітні, педагогічні науки"). Запропоновано шляхи покращення професійної підготовки студентів закладів вищої освіти. Досліджено практичні аспекти формування професійної відповідальності майбутнього вчителя. Висвітлено особливості підготовки майбутніх учителів в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти. Досліджено соціально-психологічні особливості становлення професійної самосвідомості особистості студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859094 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського