Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Решетнікова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.Ж69500 Східноукр. держ. ун-т. Маркетинг: теорія і практика. N 4 [Текст]
2.Ж69500 Східноукр. держ. ун-т. Маркетинг: теорія і практика. N 5 [Текст] / Східноукр. держ. ун-т ; І. Л. Решетнікова
3.Ж69510 Решетнікова І. В. Традиційна слов'янська обрядність в аспекті усвідомлення соціокультурного "ми" [Текст]: Вип. 6 // Культура України. Мистецтвознав.-С.34-40
4.Ж69500 Маркетинг: теорія і практика [Текст] / І. Л. Решетнікова
5.Ж69500 Маркетинг: теорія і практика [Текст]
6.Ж69500 Маркетинг: теорія і практика [Текст]
7.Ж69500 Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. Маркетинг: теорія і практика. N 9 [Текст]
8.ВА690942 Павленко А. Ф.Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів [Текст] : моногр.
9.ВА710673 Павленко А. Ф.ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". Маркетинг [Текст] : підручник
10.ВА714046 Лютий І. О. Національні фінансові системи в умовах глобалізації [Текст] : монографія
11.РА316575 Решетнікова І. В.Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. Опозиції в східнослов'янській традиційній культурі (на матеріалі народної ритуально-театралізованої обрядності) [Текст] : Автореф. дис... канд. мистецтвознав: 17.00.01
12.РА305844 Решетнікова І. Л.Київ. нац. екон. ун-т. Формування маркетингової стратегії підприємства [Текст] : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02.- URL: /ard/1999/
13.ВА748619 Решетнікова І. Л.ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". Маркетинг [Текст] : навч.-метод. посіб.
14.Ж29409/А Решетнікова І. Л. Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності [] // Вісник Національного університету "Львівська політехніка", 2014,N № 811:Логістика.-С.293-298
15.Ж72117 Решетнікова І. Л. Євромаркетинг: особливості застосування та завдання українських підприємств [] / І. Л. Решетнікова // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т, 2022,N № 7.-С.62-72
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського