Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ПРІМА$<.>+<.>A=РАЇСА$<.>+<.>A=МИКОЛАЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Барабаш Ю. Г. 
Основи внутрішньошкільного управління : навч.-метод. посіб. / Ю. Г. Барабаш, Р. М. Пріма, Ц. Й. Барабаш; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Вежа, 2009. - 439 c. - укp.

Висвітлено наукові, організаційно-методичні основи управління загальноосвітнім навчальним закладом на сучасному етапі розвитку освіти в Україні. Розглянуто еволюцію теорії та практики управління у даній галузі. Увагу приділено головним ланкам управління на рівні загальноосвітнього закладу, експертизі функціональній компетентності керівника школи. Визначено функції внутрішньошкільного управління.

Освещены научные, организационно-методические основы управления общеобразовательным заведением на современном этапе развития образования в Украине. Рассмотрена эволюция теории и практики управления в данной области. Внимание уделено основным звеньям управления на уровне общеобразовательного заведения, экспертизе функциональной компетентности руководителя школы. Определены функции внутришкольного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410 я73 + Ю959.18 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пріма Р. М. 
Теоретико-методичні засади формування професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Р. М. Пріма; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - О., 2010. - 42 c. - укp.

Розроблено експериментальну модель та методику формування професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти в системі підготовки бакалаврів і магістрів. Структурно-функціональна зорієнтованість моделі визначена у виокремлених блоках, а саме: цілепокладання, організаційно-змістовий, результативний, що забезпечує можливість відтворити цілеспрямований процес інтегративної системи формування професійної мобільності майбутнього вчителя школи першого ступеня. Експериментальна модель є цілісною організаційно-методичною системою формування професійної мобільності майбутнього вчителя початкової школи, яка зорієнтована на досягнення визначених ступенів прояву (пасивний, обмежено-пошуковий, активно-пошуковий, усвідомлено-діяльнісний) даного педагогічного явища, що передбачає впровадження поетапної методики його формування, а саме: мотиваційно-потребнісного, пізнавально-операційного, діяльнісно-продуктивного та контрольно-коригувального етапів через репрезентацію сукупності педагогічних умов. Згідно з визначеним критеріальним компонентним апаратом (особистісний, когнітивний, процесуально-поведінковий), проаналізовано їх результати та доведено продуктивність методики формування професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пріма Р. М. 
Формування професійної мобільності майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика : монографія / Р. М. Пріма; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Д. : ІМА-прес, 2009. - 368 c. - Бібліогр.: 481 назв. - укp.

Висвітлено теоретично-методологічні засади процесу формування професійної мобільності (ПМ) майбутнього фахівця початкової освіти у контексті розгортання ідеї неперервної педагогічної освіти. Розглянуто ПМ як інтегративну особистісно-професійну якість учителя початкових класів. Проаналізовано особливості пропедевтики процесу формування ПМ майбутнього вчителя (МВ) на етапі підготовки до навчання у ВНЗ. Описано технологію продуктивного формування мобільності МВ початкової школи у період університетської освіти.

Освещены теоретико-методологические основы процесса формирования профессиональной мобильности (ПМ) будущего специалиста начального образования в контексте развертывания идеи непрерывного педагогического образования. Рассмотрена ПМ как интегративное личностно-профессиональное качество учителя начальных классов. Проанализированы особенности пропедевтики процесса формирования ПМ будущего учителя на этапе подготовки к обучению в ВУЗ. Описана технология продуктивного формирования мобильности будущего учителя начальной школы в период университетского образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пріма Р. М. 
Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів засобами інтерактивного навчання / Р. М. Пріма // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 16-21. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На основі теоретичного узагальнення висвітлено окремі аспекти сутнісної характеристики інтерактивного навчання як дієвого засобу особистісно-професійного розвитку майбутнього педагога в контексті його професіоналізації. Закцентовано увагу на пріоритетах інтеракції, спрямованих на інтенсифікацію та оптимізацію навчального процесу у ВНЗ, відображених у технологіях кооперативного і колективно-групового навчання, ситуативного моделювання й опрацювання дискусійних питань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.24

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пріма Р. М. 
Родина Драгоманових - яскраві представники еліти Волині другої половини ХIХ ст.: гадяцький період життя / Р. М. Пріма, А. Ю. Герасимчук // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 62-65. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Акцентовано увагу на гадяцькому періоді життя славетної родини Драгоманових, істинно української, елітарної за своїм походженням та національним духом, її історичному корінні, творенні та збереженні нею народного українського середовища виховання своїх дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР346)5-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пріма Д. А. 
Формування правової культури майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу у процесі магістерської підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Д. А. Пріма; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2013. - 20 c. - укp.

З'ясовано сутність і структуру феномену "правова культура майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу". Охарактеризовано його компоненти (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-регулятивний). Виокремлено показники та рівні (базовий, продуктивний, креативний) аналізованої якості магістрантів. Описано сукупність педагогічних умов, за яких зазначений процес стає ефективним у вищій школі на етапі магістерської підготовки. Обгрунтовано та експериментально апробовано модель і методику формування правової культури майбутнього керівника ЗНЗ, структурно-функційна зорієнтованість якої втілена в компонентах, погрупованих у блоки, їх зміст передбачає поетапну її реалізацію як системи впродовж діагностувально-адаптаційного, інтенсифікаційного (розвивально-технологічного) і контрольно-коригувального етапів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Х002.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пріма Р. 
Інноваційна методична культура майбутнього педагога як пріоритетна складова частина його професійної компетентності / Р. Пріма // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 8. - С. 23-26. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено деякі аспекти сутнісної характеристики інноваційної методичної культури майбутнього педагога. Уточнено дефініції понять "педагогічна культура", "професійно-педагогічна культура" та їх співвіднесеності з феноменом "методична культура". Проаналізовано структуру інноваційної методичної культури майбутнього педагога як діалектичну єдність мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно-діяльнісного, особистісно-творчого та рефлексивного компонентів і відповідних професійних компетенцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пріма Р. М. 
Формування професійної мобільності майбутнього вчителя: вектори наукових досліджень / Р. М. Пріма // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2016. - № 25. - С. 40-45. - Бібліогр.: с. 45 (12 назв) - укp.

Висвітлено наукові позиції щодо актуалізації проблеми формування мобільності, багатомірності її досліджень. Особливу увагу приділено особливостям професійної мобільності у педагогічній сфері, зумовленим специфікою професійної діяльності, доцільності розгляду її як компонента соціальної мобільності. Для глибини наукового аналізу і практичної реалізації досліджуваного процесу акцентовано увагу на необхідності класифікації мобільності, двоспрямованості професійної мобільності, універсальності цього інтегративного утворення, його незавершеності, виключній ролі професійної мобільності як особистісно-професійної якості педагога у вирішенні завдань гуманізації освіти, мобілізації фахових компетенцій, прогнозуванні саморозвитку майбутнього вчителя.

Освещены научные позиции по актуализации проблемы формирования мобильности, многомерности ее исследований. Особое внимание уделено особенностям профессиональной мобильности в педагогической сфере, обусловленным спецификой профессиональной деятельности, целесообразности рассмотрения ее как компонента социальной мобильности. Для глубины научного анализа и практической реализации исследуемого процесса акцентировано внимание на необходимости классификации мобильности, двонаправленности профессиональной мобильности, универсальности этого интегративного образования, его незавершенности, исключительной роли профессиональной мобильности как личностно-профессионального качества педагога в решении задач гуманизации образования, мобилизации профессиональных компетенций, прогнозировании саморазвития будущего учителя.

The article highlights scientific views on actualization of problems of mobility formation, multidimensionality of its research. It focuses on society’s interest in such specialist who is able to think independently and to solve various problems, to apply knowledge obtained in the learning process; possesses critical and creative thinking that is formed in the process of education; acquires new knowledge, is able for self-learning, self-education, and adaptability. The characteristics of professional mobility are analyzed in teaching profession due to the specifics of professional activity, it is advisable to consider it as a component of social mobility.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Юришинець В. І. 
Особливості формування симбіоценозів далекосхідних риб-вселенців: структура та симбіотичні взаємодії / В. І. Юришинець, О. О. Шлапак, Д. А. Єрьоменко, М. Т. Прімачов // Гидробиол. журн.. - 2018. - 54, № 6. - С. 98-110. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Дослідження симбіоценозів далекосхідних риб-вселенців (амурський чебачок, білий товстолобик, білий амур, сріблястий карась) за умов спільного мешкання з іншими видами риб (короп звичайний) показали присутність 29 видів симбіонтів (включно з паразитами). Понад 60 % видового складу складали симбіонти з широкою гостальною специфічністю - види-генералісти. Встановлено відмінності у розмірно-масових, імунологічних і біохімічних характеристиках риб-хазяїв залежно від якісного та кількісного складу їх симбіотичних угруповань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е621.33*805.6*801.312

Шифр НБУВ: Ж29103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пріма Р. М. 
Соціалізація особистості молодшого школяра засобами родинно- побутової звичаєвості : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Р. М. Пріма; Український державний педагогічний университет імені М. П. Драгоманова. - К., 1996. - 173 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч491.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС51123 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Пріма Д. А. 
Теоретико-методичні засади формування професійної позиції майбутнього вчителя початкової школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Д. А. Пріма; Хмельницький національний університет. - Хмельницький, 2020. - 40 c. - укp.

Розроблено й обґрунтовано теоретичні та методичні засади формування професійної позиції майбутнього вчителя початкової школи (далі - ВПШ). Висвітлено положення аксіологічного, системного, синергетичного особистісно-діяльнісного, суб'єктного, компетентнісного, акмеологічного, міждисциплінарного загальнодидактичні (гуманізації, динамізації, оптимізації навчального процесу, систематизації, фахової зацікавленості, міжпредметної інтеграції знань) та специфічні принципи (студентоцентризму, партнерської взаємодії, діалогічност (діалогу), контекстності, інноваційності, додатковості, елективності). У контексті вимог Нової української школи схарактеризовано професійні ролі (позиції) сучасного ВПШ. З'ясовано особливості формування професійної позиції такого вчителя в зарубіжному досвіді. Окреслено зміст і компонентну структуру феномену "професійна позиція майбутнього ВПШ ", визначено критерії, показники й рівні її сформованості. Виокремлено й обґрунтовано педагогічні умови формування професійної позиції майбутнього ВПШ в закладах вищої освіти. Розроблено та експериментально перевірено ефективність системи формування його професійної позиції. Запропоновано навчально-методичне забезпечення для цього.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА445483 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Проблеми та перспективи розвитку кадрового потенціалу регіону : колект. монографія / Д. М. Павлов, С. А. Остренко, Н. М. Кушлакова, Н. В. Житник, Н. М. Кучинова, О. В. Леонова, А. Н. Курбанова, Р. Д. Сидоркіна, Р. М. Пріма, Д. А. Пріма, А. С. Бензарь, Ю. П. Ченцова, Т. І. Тищенко, Л. О. Волокитіна; ред.: Н. М. Кушлакова; Міжрегіональна Академія управління персоналом. - Павлоград : АРТ Синтез-Т, 2022. - 300 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp.

Представлено монографію, в якій викладено результати дослідження особливостей формування регіональної кадрової політики, соціально-правових аспектів підготовки кадрів та економічних проблем збереження і розвитку кадрового потенціалу регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.523.30-18 + У049(4УКР)624

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського