Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (53)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛОКШИН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Правила технічної експлуатації та охорони праці на нафтобазах : Галуз. нормат. акт / уклад.: І. М. Локшин; Укр. об-ня "Укрнафтопродукт". - К., 1998. - 440 c. - укp. - рус.

Наведені загальні положення про нафтобази. Викладено вимоги, які пред'являються до операцій приймання, наливання, відпускання; вимоги до зберігання, перекачування, вимірювання та обліку кількості, контролю якості нафти та нафтопродуктів, а також вимоги, яких необхідно дотримуватись при зачищенні резервуарів, захисті від блискавки та від статичної електрики; вимоги щодо захисту водоймищ від забруднення нафтою та нафтопродуктами. Дано характеристику території, основних споруд та будівель нафтобаз. Включено розділи з метрологічного забезпечення, планово-попереджувального ремонту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л54-45 я8 + У9(4УКР)248.95

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585780 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бібік Н. М. 
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : Б-ка з освіт. політики / Н. М. Бібік, Л. С. Ващенко, О. І. Локшина, О. В. Овчарук, Л. І. Паращенко. - К. : К.І.С., 2004. - 112 c. - укp.

Наведено напрями розвитку змісту освіти в Україні та розвинених країнах світу. Проаналізовано досвід розроблення та впровадження компетентнісного орієнтованого підходу до реалізації змісту загальної середньої освіти в зарубіжних країнах. Визначено моніторинг рівнів досягнень компетентностей, розглянуто особливості формування ключових компетентностей у старшокласників на підставі практичних підходів.

Приведены направления развития содержания образования в Украине и развитых странах мира. Проанализирован опыт разработки и внедрения компетентностного ориентированного подхода к реализации содержания общего среднего образования в зарубежных странах. Определен мониторинг уровней достижений компетентностей, рассмотрены особенности формирования ключевых компетентностей у старшеклассников на основе практических подходов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч34(4УКР)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи : Посіб. / ред.: О. І. Локшина. - К. : К.І.С., 2004. - 128 c. - укp.

Розкрито суть поняття якісних показників освіти у світовому контексті. Наведено міжнародні порівняльні дослідження як інструмент моніторингу якісних ознак освітніх систем. Проаналізовано вітчизняний досвід проведення моніторингових досліджень, висвітлено основні положення експерименту Міністерства освіти та науки України з зовнішнього тестування навчальних досягнень учнів за підтримки Міжнародного фонду "Відродження" у рамках проекту "Центр текстових технологій".

Раскрыта сущность понятия качественных показателей образования в мировом контексте. Приведены результаты международных сравнительных исследований как инструмент мониторинга качественных признаков образовательных систем. Проанализирован отечественный опыт проведения мониторинговых исследований, освещены основные положения эксперимента Министерства образования и науки Украины по внешнему тестированию учебных достижений учеников при поддержке Международного фонда "Возрождения" в рамках проекта "Центр текстовых технологий".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ч34(4УКР) в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Моніторинг якості освіти: становлення та розвиток в Україні : Рек. з освіт. політики / ред.: О. І. Локшина. - К. : К.І.С., 2004. - 158 c. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто питання забезпечення рівного доступу до якісної загальної середньої освіти в Україні, інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів. Висвітлено вітчизняний інноваційний досвід запровадження моніторингових процедур у формі документів з освітньої політики в політичному, економічному та соціальному контекстах.

Рассмотрены вопросы обеспечения равного доступа к качественному общему среднему образованию в Украине, информатизации общеобразовательных учебных заведений. Освещен отечественный инновационный опыт внедрения мониторинговых процедур в форме документов по образовательной политике в политическом, экономическом и социальном контекстах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Локшина О. І. 
Контроль та оцінка успішності учнів у школах Західної Європи / О. І. Локшина; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : КМІУВ ім. В.Грінченка, 2002. - 52 c. - Бібліогр.: с. 29-31. - укp.

Висвітлено західноєвропейський досвід оцінювання успішності учнів середніх шкіл. Наведено сучасні підходи до діагностики рівня знань в сімнадцяти країнах Західної Європи, а також оцінні моделі, які відображають роль та місце контролю в західноєвропейських системах освіти.

Освещен западноевропейский опыт оценивания успешности учеников средних школ. Приведены современные подходы к диагностике уровня знаний в семнадцати странах Западной Европы, а также оценочные модели, отображающие роль и место контроля в западноевропейских системах образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ч424(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Єгоров Г. С. 
Старша школа зарубіжжя: організація та зміст освіти : Моногр. / Г. С. Єгоров, М. Ю. Красовицький, О. І. Локшина, В. М. Мадзігон, Б. Ф. Мельниченко; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : СПД Богданова А.М., 2006. - 232 c. - Бібліогр.: с. 222-228. - укp.

Висвітлено новітні тенденції розвитку старшої школи в зарубіжних країнах, зокрема, Франції, Великій Британії, ФРН, США. Розкрито особливості організації навчання та підходи до структурування змісту освіти в аспекті глобалізаційних процесів сучасності. Охарактеризовано модульні програми навчання, форми оцінювання якості освіти та сертифікації випускників. Розглянуто трудову підготовку та професійну освіту як інструменти формування компетентнісних характеристик старшокласників зарубіжних країн.

Освещены современные тенденции развития старшей школы в зарубежных странах, в частности, Франции, Великой Британии, ФРГ, США. Раскрыты особенности организации обучения и подходы к структурированию содержания образования в аспекте глобализационных процессов современности. Охарактеризованы модульные программы обучения, формы оценки качества образования и сертификации выпускников. Рассмотрены трудовая подготовка и профессиональное образование как инструменты формирования компетентностных характеристик старшеклассников зарубежных стран.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4/8) + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС43633 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Венгер Є. Ф. 
Розробка комплексної технології з'єднання прецизійних деталей з лейкосапфіру у конструкційні вузли оптико-електронних приладів / Є. Ф. Венгер, М. М. Локшин, В. П. Маслов, Ю. М. Родічев, Д. І. Блецкан, Я. М. Пекар // Наука та інновації. - 2007. - 3, № 6. - С. 77-86. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Lack of all-inclusive technological decisions of joining of details, which provide reliability of devices' precision-built units, is one of the problems which put a brake on sapphire application. It is proved by comprehensive researches of the methods of joining that a preliminary vacuum coating improves an adhesion of glues. We offer methods with using of glues and without it for joining of precision devices' components, which work in a wide range of temperatures. For the first time we offer composite structures like illuminator "glass-sapphire" type. The efficiency of their using for the increasing of illuminators' resistance to dust influence and for the increasing of their hardness and durability is shown. Results of given researches can be propagated on the joining of precision units in the optoelectronic devices from other materials, which work in extreme conditions.


Індекс рубрикатора НБУВ: З861-060.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25189 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Локшин В. С. 
Організаційно-економічний механізм реалізації венчурних інвестиційних проектів : Автореф. дис... канд. екон. наук / В. С. Локшин; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т. - Д., 2006. - 18 c. - укp.

Відзначено, що завдяки специфічним умовам функціонування та розвитку вітчизняних підприємств є неохідним подальший розвиток теоретичних і практичних засад залучення та використання інвестиційних ресурсів, оскільки умови виживання у сучасному бізнес-середовищі вимагають від підприємств інноваційності, гнучкості, концентрації максимальних ресурсів і зусиль на мінімальному просторі. Розроблено методичні підходи та практичні рекомендації щодо створення організаційно-економічих механізмів управління інноваційно-інвестиційною діяльністю підприємств на базі проектів венчурного інвестування. Запропоновано розглядати венчурний капітал як специфічний інструмент інвестиційної діяльності, який дозволяє підприємствам різних галузей економіки реалізовувати нові розробки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-56-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Локшин С. Л. 
Пароксизмальні надшлуночкові тахіаритмії: клінічні особливості та лікування : Автореф. дис... д-ра мед. наук : 14.01.11 / С. Л. Локшин; АМН України. Ін-т кардіології ім. М.Д.Стражеска. - К., 1999. - 35 c. - укp.

На основі аналізу результатів застосування різних фармакологічних та нефармакологічних терапевтичних стратегій розроблено підходи до лікування різних надшлуночкових тахіаритмій (НШТА). Створено алгоритми терапії мерехтливої аритмії (МА). Встановлено, що в патогенезі МА у хворих на ішемічну хворобу серця (ІХС) роль систолічної дисфункції лівого шлуночка є значнішою за роль хронічної передсердної ішемії. Вивчено результати внутрішньосерцевої кардіоверсії (КВ). Продемонстровано високу ефективність і безпечність КВ персистуючої МА великими дозами аміодарону та результати тривалої терапії пацієнтів з поворотною МА його середніми дозами, спрямованої на повну її супресію. Продемонстровано ефективність та безпечність КА різноманітних регулярних НШТА та з'ясовано її переваги над фармакологічною терапією в специфічних групах пацієнтів (хворих з ІХС, гіпертензією, поворотною МА). Запропоновано новий спосіб модифікації атріовентрикулярного проведення, який підвищує безпечність КА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.109-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Локшин В. С. 
Педагогічні основи підготовки менеджерів модельного бізнесу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. С. Локшин; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2003. - 19 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано сутність, структуру та зміст професійної підготовки спеціалістів для виконання управлінських дій у закладах та установах модельного бізнесу, визначено обсяг управлінських умінь і навичок спеціаліста. Розроблено та експериментально доведено ефективність методики їх формування у процесі теоретичного навчання, наскрізної практичної підготовки та позааудиторної роботи. Зазначено, що поняття компетентності менеджерів модельного бізнесу, крім власне професійної підготовки, включає також і зміст, що має в основному позапрофільний характер. Встановлено, що вимогами до компетенції та професіоналізму сучасного менеджера моди є знання: технології виробництва, організації фінансового контролю та маркетингу, культурологічних і гуманітарних аспектів діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:М р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Локшин А. І. 
Інтеграція України до світового ринку металу : Автореф. дис... канд. екон. наук / А. І. Локшин; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2006. - 19 c. - укp.

Розроблено теоретичні та методичні положення щодо удосконалення процесу включення України до світового ринку металу за умов посилення інтеграційних процесів. Досліджено міжнародні теорії розвитку світової економіки. Розглянуто еволюцію теорій міжнародної торгівлі. Розкрито сутність та напрямки розвитку теорій міжнародної економічної інтеграції. Проаналізовано сучасний стан і структуру світового ринку чорних металів, а також металургійної галузі України, розглянуто перспективи її включення до процесів міжнародної галузевої інтеграції. Досліджено зовнішньоекономічну діяльність України на світових ринках чорної металургії. Обгрунтовано напрямки удосконалення процесу інтеграції держави до світового ринку металопродукції. Визначено пріоритети та перспективи інтеграції України до світового ринку металу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.52 + У9(4УКР)843.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Локшина О. І. 
Зміст шкільної освіти в країнах Європейського Союзу: теорія і практика (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) : монографія / О. І. Локшина; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Богданова А.М., 2009. - 403 c. - Бібліогр.: 762 назв. - укp.

Висвітлено історію та сучасний стан розвитку шкільної освіти в державах-членах ЄС, викладено теоретико-методологічні підходи до проблеми її змісту. Проаналізовано вплив філософських, психологічних та соціологічних теорій на зміст шкільної освіти, загальні тенденції розвитку її змісту у країнах ЄС в другій половині ХХ - початку ХХІ ст. Розглянуто питання формування демократичних цінностей у молоді в контексті визначального напрямку розвитку змісту шкільної освіти. Описано сучасні моделі конструювання змісту на різних рівнях шкільної освіти в країнах ЄС. Проведено оцінку навчальних досягнень учнів як інструменту визначення рівня дослідження змісту освіти в індивідуальному та соціальному вимірах.

Освещены история и современное состояние развития школьного образования в государствах-членах ЕС, изложены теоретико-методологические подходы к проблеме его содержания. Проанализированы влияние философских, психологических и социологических теорий на содержание школьного образования, общие тенденции развития его содержания в странах ЕС во второй половине ХХ - начале ХХІ ст. Рассмотрены вопросы формирования демократических ценностей у молодежи в контексте определяющего направления развития содержания школьного образования. Описаны современные модели конструирования содержания на разных уровнях школьного образования в странах ЕС. Проведена оценка учебных достижений учеников как инструмента измерения уровня исследования содержания образования в индивидуальном и социальном измерениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4) + Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС50070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Порівняльно-педагогічні студії-2010 : матеріали наук.-практ. семінару м. Київ, 17 черв. 2010 р. / ред.: О. І. Локшина, Н. І. Поліхун; Ін-т педагогіки НАПН України, Ін-т обдар. дитини НАПН України, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих НАПН України та ін. - К. : Інформ. системи, 2010. - 126 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні проблеми порівняльної педагогіки, стратегії розвитку освіти в зарубіжних країнах, здобутки та перспективи шкільної освіти в європейських країнах, США. Розглянуто досвід Франції, Канади, США та інших країн щодо підтримки обдарованості та сприяння творчим здібностям школярів. Розкрито проблеми та досягнення в галузі професійної освіти й освіти дорослих у країнах ЄС, Австралії, США. Значну увагу приділено впровадженню інноваційних технологій у галузі освіти, зокрема, управлінських, оцінювання якості знань та ін.

Освещены теоретико-методологические проблемы сравнительной педагогики, стратегии развития образования в зарубежных странах, достижения и перспективы школьного образования в европейских странах, США. Расмотрен опыт Франции, Канады, США и других стран по поддержке одаренности и содействию творческим способностям школьников. Раскрыты проблемы и достижения в области проффессионального образования и образования взрослых в странах ЕС, Австралии, США. Значительное внимание уделено внедрению инновационных технологий в области образования, в частности, управленческих, оценивания качества знаний и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731239 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Локшина О. І. 
Тенденції розвитку змісту шкільної освіти в країнах Європейського Союзу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. І. Локшина; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2011. - 40 c. - укp.

Проаналізовано філософсько-теоретичні засади добору та структурування змісту. Визначено напрями його розвитку в державах-членах (ЄС) у форматі загальних і рівневих тенденцій, розкрито інновації в оцінюванні його засвоєння школярами. Висвітлено еволюцію теоретичних і регулятивних засад змісту шкільної освіти в Україні, охарактеризовано сучасні тенденції його розвитку. Зроблено висновки щодо перспективності досвіду країн ЄС у сфері змістотворення за умов модернізації національної школи. Обгрунтовано рекомендації щодо творчого використання позитивних надбань держав-членів ЄС вітчизняними розробниками освітньої політики, дидактами, методистами, педагогами-компаративістами, викладачами та студентами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4) + Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Локшина Э. Э. 
Новые подходы в терапии рецидивирующих респираторных инфекций у детей / Э. Э. Локшина, О. В. Зайцева // Соврем. педиатрия. - 2010. - № 4. - С. 156-160. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Проведено открытое сравнительное исследование с целью изучения клинической эффективности и безопасности препарата "Биоарон С" при лечении рецидивирующих респираторных заболеваний у детей в возрасте от 3-х до 16 лет. Результаты показали хорошую эффективность, переносимость и безопасность препарата в комплексной терапии ОРЗ. Курсовая терапия препаратом способствует улучшению аппетита, быстрейшему купированию гипертермического синдрома, позволяет сократить частоту ОРЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.514.31-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Педагогічна компаративістика - 2011: компаративістські підходи підтримки та розвитку обдарованості : матеріали наук.-практ. семінару, 6 черв. 2011 р., Київ. Ч. 1 / ред.: О. І. Локшина, Н. І. Поліхун; НАПН України, Ін-т педагогіки, Ін-т обдар. дитини. - К., 2011. - 290 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні проблеми порівняльної педагогіки. Проаналізовано стратегії розвитку освіти в зарубіжжі. Розглянуто мультикультуралізм як модель полікультурного суспільства в Австралії. Розкрито компаративний потенціал сучасних моделей комунікативної культури. Досліджено проблеми дотримання авторських прав в системі освіти, особливості організації педагогічного процесу в початковій і середній школі сучасної Англії, оцінювання навчальних досягнень учнів у ЗОШ Фінляндії, громадянського виховання у шкільній освіті Франції. Розкрито специфіку статевого виховання шкільної молоді у скандинавських країнах. Визначено соціально-економічні чинники трансформації шкільної альтернативної освіти у країнах ЄС. Висвітлено світоглядні орієнтири читацької діяльності старшокласників, прогресивні ідеї американського досвіду щодо реформування та підтримки діяльності сільської школи в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353983/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Педагогічна компаративістика - 2013: трансформації в освіті зарубіжжя та український контекст : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару, 10 черв. 2013 р., Київ / ред.: О. І. Локшина; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К. : Пед. думка, 2013. - 201 c. - укp.

Увагу приділено концептуалізації компаративістичного підходу в сучасних історико-педагогічних дослідженнях. Досліджено педагогічні реалії у порівняльно-історичній ретроспективі. Розглянуто визначення змістових особливостей освітньої політики як предмет дослідження вітчизняних та іноземних науковців. Висвітлено особливості запровадження двомовного навчання в середніх НЗ України з навчанням мовами нацменшин. Наведено стандарти загальної середньої освіти як структурний компонент системи оцінки якості освіти Німеччини. Проведено порівняльну характеристику проектно орієнтованих підходів до навчання учнів в Німеччині й Україні (на прикладі проекту ТеоПракс). Розглянуто питання формування полікультурної компетентності вчителя в зарубіжних країнах. Розкрито проблему розвитку ІК-компетентності вчителів за умов комп'ютерно орієнтованого середовища у міжнародному вимірі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4/8) я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Локшин В. 
Професійна компетентність фахівців з управління в соціокультурній сфері як технології модернізації вищої освіти / В. Локшин // Рідна шк.. - 2006. - № 4. - С. 54-56. - укp.

Викладено теоретико-методологічне обгрунтування розвитку професійної компетентності фахівців з управління у соціокультурній сфері. Проаналізовано різноманітні підходи до визначення поняття компетентності. Розглянуто й охарактеризовано психолого-педагогічні основи формування професійної компетентності. Зазначено, що головними ознаками формування психолого-педагогічних основ професійної компетентності фахівця соціокультурної сфери є професійний та особистісний саморозвиток.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Локшин В. 
Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери у ВНЗ / В. Локшин // Рідна шк.. - 2010. - № 11. - С. 45-49. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Визначено вимоги до підготовки у ВНЗ майбутніх менеджерів соціокультурної сфери: сформованість професійно-особистісних якостей (адаптаційна мобільність, контактність, стресостійкість, домінантність, комерційний тип мислення), володіння знаннями (щодо структури закладів соціокультурної сфери, їх нормативно-правової бази, стандартів якості виробництва товарів і послуг, сучасних перспективних напрямів, професійної етики), вміннями, навичками подолання комунікативних бар'єрів. Відзначено, що проблему формування професійної компетентності на сучасному етапі досліджено недостатньо, тоді як в системи неперервної університетської освіти України виникли оптимальні передумови для появи кваліфікованих кадрів. Зазначено, що вдосконалення підготовки менеджера визначається ступенем сформованості його ціннісних орієнтацій.

Определены требования к подготовке в ВУЗ будущих менеджеров социокультурной сферы: сформированность профессионально-личностных качеств (адаптационная мобильность, стрессоустойчивость, доминантность, коммерческий тип мышления), обладание знаниями (о структуре учреждений социокультурной сферы, их нормативно-правовой базы, стандартов качества товаров и услуг, современных перспективных направлений, профессиональной этики), умениями, навыками преодоления коммуникативных барьеров. Отмечено, что формирование профессиональной компетентности на современном этапе исследовано недостаточно, тогда как в системе образования Украины возникли оптимальные предпосылки для появления квалифицированных кадров. Подчеркнуто, что совершенствование подготовки менеджера определяется степенью сформированности его ценностных ориентаций.

In the article the problem of formation of professional competence of the future experts in the field of management socio-cultural is considered by sphere. Conditions of preparation of the future managers at high school which cause changes in the maintenance of educational process according to modern social and economic realities are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Локшина О. 
Розвиток компетентнісного підходу в освіті Європейського Союзу / О. Локшина // Шлях освіти. - 2007. - № 1. - С. 16-21. - укp.

Висвітлено проблему компетентності в європейській освіті. Викладено стратегію спільних дій країн-членів ЄС в освіті до 2010 р. Наведено ключові компетентності, якими мають володіти молоді європейці. Виокремлено сутнісні характеристики освітніх компетентностей. Виділено основні аспекти в становленні компетентнісного підходу в європейській освіті. Аргументовано на актуальності ознайомлення українців з європейськими освітніми досягненнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського