Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Красноголова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Красноголова І. Б. Формування мотивів учіння студентів у процесі викладання англійської мови : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. Б. Красноголова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.Розглядається проблема формування мотивів вивчення англійської мови у студентському віці. Визначається зміст мотиваційного синдрому вивчення на основі таких критеріїв: дієвості мотиву, його відповідності провідній діяльності та віковим особливостям суб'єкта вивчення, зв'язку з позитивними емоційними переживаннями. Встановлюється оптимальна структура мотиваційної сфери студента з точки зору роботи над англійською мовою як профільним предметом, обгрунтовуються шляхи, механізми та способи формування мотивів вивчення студентів вищих навчальних закладів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.0 + Ч421.223.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА304047 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Красноголова І. Б. Формування мотивів учіння та особливості контингенту студентів / І. Б. Красноголова // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 1998. - № 4. - С. 91-95. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.В статье рассматривается проблема зависимости успешности формирования мотивов учения студентов от таких факторов, как возрастные особенности субъектов учения, характер мировоззрения, уровень способностей и умственного развития, особенности темперамента. Делается вывод о том, что формирование мотивов учебной деятельности должно вестись с максимальным учетом и опорой на их возрастные и индивидуальные особенности, а резервы студенческого возраста с точки зрения активизации деятельности учения надо искать в формировании и развитии мотивов профессионального достижения, познавательных и коммуникативных мотивов, соответствующие потребности которых наиболее развиты во втором периоде юности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|