Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (121)Журнали та продовжувані видання (28)
Пошуковий запит: (<.>A=Коцур В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 113
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Макар Ю. І. 
Історія України від найдавніших часів до наших днів : Навч. посіб. для студ. вузів / Ю. І. Макар, Б. Ф. Білецький, А. П. Коцур, В. П. Коцур, А. І. Павко; Чернів. держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - 2-е вид., переробл. та доп. - Чернівці, 1998. - 335 c. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Видання знайомить читачів з найважливішими проблемами історії України, звертає увагу на маловідомі сторінки минулого, розкриває багатогранність та неоднозначність історичного процесу, показує боротьбу за державність України в усій її складності й суперечливості. З урахуванням сучасних наукових поглядів автори уточнюють низку концептуальних положень, оцінок історичних подій та постатей. Виклад матеріалу подається в хронологічному порядку і охоплює основні періоди, виділені в руслі сучасної наукової концепції історії України, в основу якої покладено схеми М.С.Грушевського та його послідовників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коцур В. П. 
Історичні дослідження: упереджені та об'єктивні оцінки (соціальні зміни і політичні процеси в Україні 1920-х - 30-х рр.: історіографія) / В. П. Коцур. - К. : Наук. думка, 1998. - 505 c. - Бібліогр.: с. 419-503. - укp.

На основі синтезу сучасних методів дослідження зроблено аналіз радянської і пострадянської історіографії соціальних змін і політичних процесів в Україні 1920-30-х рр. Здійснюється історіографічний аналіз масиву літератури з проблем впливу тоталітарного режиму на соціум, його дегуманізацію, деінтелектуалізацію та моральну деградацію. Історіографія соціально-політичного життя України визначеного періоду аналізується в двох аспектах - об'єктивізму та персоналізму, при цьому простежуються характерні тенденції їх взаємовпливу та взаємозумовленості. Історична наука розглядається як соціальний феномен, який, з одного боку, впливає на розвиток суспільства, а з іншого - сам змінюється під впливом політичних, економічних, соціокультурних факторів. Розкривається роль вченого-історика в суспільстві через призму морально-етичного портрету тоталітарної і посттоталітарної систем, визначається його соціальна відповідальність за долю народу. Виявлені основні фактори, які негативно впливали протягом багатьох десятиліть на розвиток науки в цілому, розробку історії соціальних змін і політичних процесів 1920-30-х рр.: культ особи, ідеологічний тоталітаризм і остракізм; подавлення інакомислення, підпорядкованість дослідницької практики політиці правлячої партії, авторитарний тиск на історіографію офіційних оцінок і теоретичних положень тощо. Розглядаються найновіші публікації, які практично ще не підлягали історіографічному аналізу. Розкривається їх важливе історіографічне значення для концептуального переосмислення історії соціальних змін і політичних процесів в Україні вказаного періоду. Обгрунтована інша, порівняно з існувавшою до початку 1990-х рр.

,періодизація основних етапів вивчення історії соціально-політичних перетворень перших десятиріч радянської влади. Показано, що середина 80-х років не може вважатися рубежем в історичній науці, з яким раніше пов'язувалось створення нової концепції соціально-політичного розвитку довоєнних десятиріч, оскільки в цей час зберігались марксистсько-ленінські методологічні підходи, за допомогою яких робилися спроби модернізації історії доби тоталітаризму через призму "відродження історичної правди про ленінську модель соціалізму". Автор намагається в узагальнюючому вигляді представити на основі нових концептуальних підходів історіографію нових конкретних питань, пов'язаних з новими соціальними змінами і політичними процесами в тоталітарному суспільстві 1920-30-х рр.: розробку проблем історії українського робітництва, селянства, інтелігенції, інших соціальних верств суспільства в умовах здійснення соціальних експериментів авторитарного режиму, вивчення ролі комуністичної партії, рад, профспілок, комсомолу, інших громадських організацій, а також силових органів ЧК-НКВД у формуванні антидемократичного, репресивного ладу. Використовуються сучасні методи дослідження масових джерел - кореляційний і контент-аналіз, подається класифікація історіографічних досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)61 + Т1(4УКР)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589751 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коцур В. П. 
Соціальні зміни і політичні процеси в Україні 1920 - 30-х рр.: Історіографія : Автореф. дис... д-ра іст. наук: 07.00.06 / В. П. Коцур; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 1999. - 37 c. - укp. - рус.

У дисертації аналізуються основні історіографічні етапи вивчення історії соціальних змін і політичних процесів в Україні 1920 - 30-х років; простежується вплив тоталітарної системи на об'єкти і суб'єкти історичних досліджень - вчених, зміну їх поглядів, змісту і напрямків наукових розробок; розкривається соціальна відповідальність історика, вплив результатів його праці на суспільну свідомість. З позицій континууму і переривистості на основі принципу доповнюваності простежуються елементи наступності в історичних дослідженнях та зміна парадигм і концептуальних підходів на різних історіографічних етапах. Подається якісно-кількісна характеристика літератури з історії соціально-політичного розвитку перших десятиріч більшовицько-радянської влади в Україні, визначаються актуальні проблеми подальших наукових розвідок з історії соціальних груп, національних відносин, партій, громадських організацій, органів ЧК-НКВД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т1(4УКР)61 + Т3(4УКР)61-2г

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304066 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коцур В. П. 
Історіографія історії України: Курс лекцій : Навч. посіб. для студ. іст. спец. вузів / В. П. Коцур, А. П. Коцур. - Чернівці : Золоті литаври, 1999. - 519 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Широко висвітлено основні напрями та діяльність представників різних течій і наукових шкіл в історичній думці України у хронологічному порядку - з давніх часів до сьогодення, на основі схем М.Грушевського, Д.Дорошенка, Д.Багалія, М.Брайчевського, О.Оглоблина, М.Марченка. Викладено нове бачення давньої історії України (початок формування людських цивілізацій на території держави, найдавніші державні утворення на українських землях в історичних дослідженнях), історичних знань у Київській Русі та Галицько-Волинській державі у ХIV - першій половині XVII ст., за часів Визвольної війни середини XVII ст., складання державності українського народу, особливості української історіографії XVIII ст, розвитку історичної думки в Україні ХІХ ст., українських історичних досліджень на початку ХХ ст., української історіографії тоталітарної доби та у сучасний період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т1(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту ім. Г.С.Сковороди : наук.-теор. зб. Вип. 1 / ред.: В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельниц., 2000. - 305 c. - (Педагогіка. Психологія. Філол. Філос.). - укp.

Проаналізовано розвиток освіти і педагогічної думки в Західній Україні в ХІХ ст. Розкрито місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ ст. Викладено психологічні засади розвитку особистісної готовності фахівця до педагогічної діяльності за умов ринкової економіки. Наведено результати дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності, а також проблеми емоційного розвитку молодших школярів. Запропоновано системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів. Описано семантичні особливості лексем на позначення основних кольорів в українській та російській мовах. Висвітлено основні інтеграційні фактори української культури.

Проанализировано развитие образования и педагогической мысли в Западной Украине в ХІХ веке. Раскрыто место природоведческих наук в системе образования Украины начала ХХ в. Изложены психологические основы развития личностной готовности специалиста к педагогической деятельности в условиях рыночной экономики. Приведены результаты исследований особенностей готовности будущих педагогов к профессиональной деятельности, а также проблемы эмоционального развития младших школьников. Предложен системно-деятельностный подход к моральному воспитанию младших школьников. Описаны семантические особенности лексем на определение основных цветов в украинском и русском языках. Освещены основные интеграционные факторы украинской культуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.я54(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наступність і перспективність у навчанні й вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : Матеріали конф. / ред.: В. П. Коцур; Москов. пед. ун-т. - Переяслав-Хмельниц., 2000. - 188 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання наступності в організації та змісті дошкільної і початкової освіти за умов переходу загальної середньої освіти на нову структуру. Викладено психологічні основи навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано труднощі першокласників у період адаптації до шкільного навчання. Описано особливості формування мислиннєвої операції порівняння в дошкільників у зв'язку з підготовкою їх до школи, особливості зовнішньої та внутрішньої мотивації навчання дітей у разі зміни соціальної ситуації розвитку. Розкрито психологічні аспекти формування здорового способу життя школярів молодших класів. Особливу увагу приділено ролі валеологічної освіти у формуванні здорового способу життя. Розглянуто вплив легкоатлетичних вправ на здоров'я й фізичний розвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Висвітлено дидактичні та управлінські аспекти наступності та перспективності між дитячими садками і початковою школою.

Рассмотрены актуальные вопросы преемственности в организации и содержании дошкольного и начального образования в условиях перехода общего среднего образования на новую структуру. Изложены психологические основы обучения детей дошкольного и младшего школьного возраста. Проанализированы трудности первоклассников в период адаптации к школьному обучению. Описаны особенности формирования мыслительной операции сравнения в дошкольников в связи с подготовкой их к школе, особенности внешней и внутренней мотивации учения детей при изменении социальной ситуации развития. Раскрыты психологические аспекты формирования здорового образа жизни школьников младших классов. Особое внимание уделено роли валеологического образования в формировании здарового образа жизни. Рассмотрено влияние легкоатлетических упражнений на здоровье и физическое развитие детей дошкольного и младшего школьного возраста. Освещены дидактические аспекты преемственности и перспективности между детскими садиками и начальной школой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА628785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Український педагогічний календар : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / ред.: В. П. Коцур. - К. : Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ін-т, 2002. - 254 c. - укp.

Висвітлено визначні події українського просвітницького руху від давніх часів до сьогодення. Наведено інформацію про українських педагогів, діячів освіти, дійсних членів та членів-кореспондентів АПН України, а також про вчених, письменників, діячів культури, які водночас були видатними педагогами.

Освещены знаменательные события украинского просветительского движения от давних времен до современности. Представлена информация об украинских педагогах, деятелях образования, действительных членах и членах-корреспондентах АПН Украины, а также про ученых, писателей, деятелей культуры, которые одновременно были известными педагогами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я25я73

Шифр НБУВ: ВА625036 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Словник символів культури України : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / ред.: В. П. Коцур; Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ін-т ім. Г.С.Сковороди. - 2-е вид., доповн. і виправл. - К. : Міленіум, 2002. - 260 c. - укp.

Розглянуто особливості ділового мовлення, граматичні парадигми частин мови у ділових паперах. Наведено зразки і правила оформлення документів. Подано інформацію про найважливіші наукові, філософські, художні, міфологічно-релігійні, побутові символи українців. Висвітлено значні часові періоди існування певного символу, широкий ареал побутування, зокрема, періоди виникнення, функціонування символів від найдавніших часів до сьогодення. Особливу увагу приділено питанням семантики певного символу в античній міфології, релігії (Єгипет, Греція), слов'янському народовір'ї (язичництві), християнстві, ісламі, буддизмі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11я2 + Т215(4УКР)-9я2 + Т52(23=УКР)-7я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА620238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Колесник В. Ф. 
Історіографія нової економічної політики в Українській СРР / В. Ф. Колесник, В. П. Коцур, Г. Г. Коцур. - К. : Хрещатик, 2002. - 176 c. - укp.

Досліджено процес формування історичних знань щодо запровадження та здійснення нової економічної політики (непу) в Українській СРР. Переглянуто усталену й обгрунтовано нову, позбавлену ідеологічного та політичного впливу, періодизацію основних етапів непу, розкрито суть та особливості кожного з них. Переглянуто застарілі висновки щодо літератури 1920-х рр., здійснено нову, у порівнянні з радянською, історіографічну оцінку публікацій з питань непу періоду 1930 - початку 1990 рр., показано їх підпорядкованість панівним у той час у радянському суспільстві політичним поглядам. На підставі узагальнення наукових праць західних учених і дослідників діаспори, визначено місце зарубіжної історіографії в досліджені історії непу в Україні.

Исследован процесс формирования исторических знаний про внедрение и осуществление новой экономической политики (нэпа) в Украинской ССР. Пересмотрена существующая и обоснована новая, лишенная идеологического и политического влияния, периодизация основных этапов изучения нэпа, раскрыты содержание и особенности каждого из них. Пересмотрены застарелые выводы про литературу 1920-х гг., осуществлена новая, по сравнению с советской, историаграфическая оценка публикаций по вопросам нэпа с 1930-х - начала 1990 гг., показано их подчинение существующим в советском обществе политическим взглядам. На основе обобщения научных трудов западных ученых и исследователей диаспоры, определено место зарубежной историографии в исследовании истории нэпа на Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У03(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА623760 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Актуальні питання розвитку спортивних і рухливих ігор: сучасний стан та перспективи / ред.: В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельниц., 2002. - 247 с. - (Зб. наук. пр. Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-ту ім. Г.С.Сковороди; Вип. 3 (дод.)). - укp.

Висвітлено проблеми спортивних ігор у системі національної освіти. Описано історичні джерела сучасного українського футболу, методику контролю за рівнем фізичної підготовки кваліфікованих гандболісток. Проведено техніко-тактичний аналіз змагальних дій у гандболі. Наведено класифікацію навантажень за спрямованістю педагогічного та фізіологічного впливу в хокеї на траві. Розглянуто питання моделювання тренувальних занять у спортивних іграх, новий метод оцінки функціонального стану спортсменів. Описано особливості навчання юних волейболістів основам тактики гри. Розкрито значення силової підготовки у спортивних іграх, вплив фізичної підготовки її техніко-тактичний рівень у гравців в настільний теніс. Проаналізовано сучасний стан та перспективи розвитку рухливих ігор в Україні.

Освещены проблемы спортивных игр в системе национального образования. Описаны исторические источники современного украинского футбола, методика контроля за уровнем физической подготовки квалифицированных гандболисток. Проведен технико-тактический анализ состязательных действий в гандболе. Приведена классификация нагрузок за направленностью педагогического и физиологического влияния в хоккее на траве. Рассмотрены вопросы моделирования тренировочных занятий в спортивных играх, новый метод оценки функционального состояния спортсменов. Описаны особенности обучения юных волейболистов основам тактики игры. Раскрыты значение силовой подготовки в спортивных играх, влияние физической подготовки на уровень технико-тактической подготовки в игроков в настольный теннис. Проанализированы современное состояние и перспективы развития подвижных игр в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.5я43я54(4УКР)3 + Ч515.6/7я43

Шифр НБУВ: Ж71961/дод. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Школа першого ступеня: теорія і практика / ред.: В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельниц., 2002. - 242 с. - (Зб. наук. пр. Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ін-ту ім. Г.С.Сковороди; Вип. 3). - укp.

Проаналізовано формування навчальних умінь учнів як актуальну проблему сучасної початкової школи. Викладено основні підходи щодо забезпечення ефективності організації групової форми навчальної діяльності молодших школярів. Висвітлено стан і перспективи розвитку безперервної системи загальної дизайн-освіти. Описано етапи графічної підготовки молодших школярів, формування у них гуманістичних уявлень та понять в процесі навчання, а також уявлень про цілісність світу природи як засобу розвитку екологічної грамотності. Розглянуто проблеми екологічного виховання молодших школярів, особливості формування психофізичної готовності дитини до школи за допомогою гри, спрямованого фізичного впливу на емоційний стан дітей молодшого шкільного віку.

Проанализировано формирование учебных умений учеников как актуальная проблема современной начальной школы. Изложены основные подходы по обеспечению эффективности организации групповой формы учебной деятельности младших школьников. Освещены состояние и перспективы развития непрерывной системы общего дизайн-образования. Описаны этапы графической подготовки младших школьников, формирования у них гуманистических представлений и понятий в процессе обучения, а также представлений о целостности мира природы как средства развития экологической грамотности. Рассмотрены проблемы экологического воспитания младших школьников, особенности формирования психофизической готовности ребенка к школе с помощью игры, направленного физического влияния на эмоциональное состояние детей младшего школьного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж72348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Школа першого ступеня: теорія і практика / ред.: В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельниц., 2002. - 238 с. - (Зб. наук. пр. Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-ту ім. Г.Сковороди; Вип. 4). - укp.

Розглянуто педагогічний аналіз як засіб управління індивідуальним навчанням у малокомпетентній школі. Описано особливості соціалізації дітей дошкільного віку в процесі підготовки до школи. Розкрито теоретичні аспекти корекційно-профілактичної роботи з молодшими учнями. Обговорено застосування методу переконування в сучасній теорії виховання. Висвітлено зарубіжні форми та методи художнього навчання молодших школярів. Проаналізовано творчу діяльність молодших школярів як фактор їх духовного розвитку, дитячу субкультуру як фактор соціалізації їх особистості, вплив сучасної сім'ї на соціальний розвиток дітей.

Рассмотрен педагогический анализ как средство управления индивидуальным обучением в малокомпетентной школе. Описаны особенности социализации детей дошкольного возраста в процессе подготовки в школу. Раскрыты теоретические аспекты коррекционно-профилактической работы с младшими учениками. Обсуждено применение метода переубеждения в современной теории воспитания. Освещены зарубежные формы и методы художественного обучения младших школьников. Проанализированы творческая деятельность младших школьников как фактор их духовного развития, детская субкультура как фактор социализации их личности, влияние современной семьи на социальное развитие детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж72348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Школа першого ступеня: теорія і практика / ред.: В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельниц. : Астон, 2002. - 222 с. - (Зб. наук. пр. Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ін-ту ім. Г.С.Сковороди; Вип. 2). - укp.

Проаналізовано становлення, описано термінологію, сутність та структуру педагогічної технології. Наведено вимоги навчальних програм до молодших школярів. Розглянуто проблеми навчання обдарованих дітей у початковій школі. Викладено методичні основи формування досвіду творчої діяльності молодших школярів. Висвітлено взаємовідносини між дитиною та оточуючим середовищем як соціально-педагогічну проблему, народні форми та методи виховання в початковій школі. Описано виховний потенціал українських та англійських родинних традицій у формуванні толерантності дитини. Значну увагу приділено проблемам туристсько-краєзнавчої підготовки майбутніх учителів початкової школи. Розкрито роль етнічної преси у боротьбі за розвиток українського шкільництва в Канаді, становлення початкової музичної освіти в Україні наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст.

Проанализировано становление, описаны терминология, сущность и структура педагогической технологии. Приведены требования учебных программ к младшим школьникам. Рассмотрены проблемы обучения одаренных детей в начальной школе. Изложены методические основы формирования опыта творческой деятельности младших школьников. Освещены взаимоотношения между ребенком и окружающей средой как социально-педагогическая проблема, народные формы и методы воспитания в начальной школе. Описан воспитательный потенциал украинских и английских семейных традиций в формировании толерантности ребенка. Значительное внимание уделено проблемам туристическо-краеведческой подготовки будущих учителей начальной школы. Раскрыты роль этнической прессы в борьбе за развитие украинского школьного дела в Канаде, становление начального музыкального образования в Украине в конце ХІХ - в начале ХХ вв.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж72348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Школа першого ступеня: теорія і практика / ред.: В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельниц., 2003. - 261 с. - (Зб. наук. пр. Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-ту ім. Г.Сковороди; Вип. 7). - укp.

Описано нові педагогічні технології використання національних освітянських традицій у сучасному інформаційному суспільстві, засоби особистісно орієнтованого навчання математики у початкових класах. Висвітлено етапи діалогічної взаємодії молодших школярів із навчальним текстом. Розглянуто проблеми навчання в сучасній початковій загальноосвітній школі, методико-педагогічні проблеми організації навчально-виховного процесу в початковій школі на сучасному етапі, технологічності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя початкової школи, його дидактико-методичної підготовки до впровадження сучасних технологій навчання, комплексного підходу екологічного виховання учнів молодших класів. Викладено інноваційний підхід до викладання курсу математики. Проаналізовано розвиток творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя початкової школи як педагогічну проблему, формування техніки саморегуляції майбутніх учителів у процесі вирішення педагогічних завдань. Розкрито деякі аспекти організації самостійної роботи студентів у вищих педагогічних навчальних закладах.

Описаны новые педагогические технологии использования национальных просветительских традиций в современном информационном обществе, средства личностно ориентированного обучения математики в начальных классах. Освещены этапы диалогического взаимодействия младших школьников с учебным текстом. Рассмотрены проблемы обучения в современной начальной общеобразовательной школе, методико-педагогические проблемы организации учебно-воспитательного процесса в начальной школе на современном этапе, технологичности в системе специальной подготовки будущего учителя начальной школы, его дидактико-методической подготовки к внедрению современных технологий обучения, комплексного подхода экологического воспитания учеников младших классов. Изложен инновационный подход в преподавании курса математики. Проанализированы развитие творческого потенциала личности будущего учителя начальной школы как педагогическая проблема, формирование техники саморегуляции будущих учителей в процессе решения педагогических заданий. Раскрыты некоторые аспекты организации самостоятельной работы студентов в высших педагогических учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж72348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гуржій А. М. 
Навчальне обладнання предметних кабінетів середньої загальноосвітньої школи : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. та слухачів системи підвищення кваліфікації керів. кадрів освіти / А. М. Гуржій, В. П. Коцур, В. П. Волинський, В. В. Самсонов; Ін-т педагогіки АПН України, Наук.-метод. центр орг. розробки і вир-ва засобів навчання. - К., 2003. - 267 c. - Бібліогр.: с. 248-263. - укp.

Висвітлено загально-педагогічні засади створення системи навчального обладнання для предметних кабінетів 12-річної середньої загальноосвітньої школи. Наведено методологічні принципи та ергономічні вимоги до навчального середовища - предметного кабінету. Запропоновано класифікацію навчального обладнання. Наведено термінологічний словник абревіатур.

Освещены обще-педагогические основы создания системы учебного оборудования для предметных кабинетов 12-летней средней общеобразовательной школы. Приведены методологические принципы и эргономические требования к учебной среде - предметному кабинету. Предложена классификация учебного оборудования. Предложен терминологический словарь аббревиатур.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.492.4я7

Шифр НБУВ: ВА634727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Г.Сковороди. Спец. вип. / ред.: В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельниц., 2003. - 221 c. - (Педагогіка). - укp.

Висвітлено проблеми географії туризму, розвитку гірськолижного туризму Карпатського регіону. Проаналізовано формування позитивної мотивації молодших школярів до участі у туристських подорожах, валеологічної свідомості молодших школярів засобами оздоровчого туризму, вплив засобів велосипедного туризму на здоров'я та розумову працездатність школярів. Розкрито валеологічні аспекти туристського руху, деякі аспекти оздоровлення туристів за екстремальних умов спортивного походу Карпатами, рекреаційні аспекти туризму, економічні аспекти розвитку міжнародного туризму в державі в контексті світового досвіду. Розглянуто туризм і краєзнавство як засоби соціалізації школяра, питання класифікації маршрутів туристських спортивних походів на території України. Викладено методологічну основу географічного краєзнавства, краєзнавчої підготовки туристів, формування вольових якостей у школярів під час туристських подорожей, особистісних якостей майбутніх учителів фізичної культури засобами туризму. Визначено шляхи удосконалення системи дитячо-юнацького туризму в країні, а також процесу підготовки кваліфікованих туристів-водників. Наведено вимоги до підготовки інструкторів та суддів щодо роботи зі студентською молоддю.

Освещены проблемы географии туризма, развития горнолыжного туризма Карпатского региона. Проанализированы формирование позитивной мотивации младших школьников к участию в туристских путешествиях, валеологического сознания младших школьников средствами оздоровительного туризма, влияние средств велосипедного туризма на здоровье и умственную трудоспособность школьников. Раскрыты валеологические аспекты туристического движения, некоторые аспекты оздоровления туристов в экстремальных условиях спортивного похода по Карпатах, рекреационные аспекты туризма, экономические аспекты развития международного туризма в государстве в контексте мирового опыта. Рассмотрены туризм и краеведение как средства социализации школьника, вопросы классификации маршрутов туристских спортивных походов на территории Украины. Изложены методологическая основа географического краеведения, краеведческой подготовки туристов, формирования волевых качеств у школьников во время туристских путешествий, личностных качеств будущих учителей физической культуры средствами туризма. Определены пути усовершенствования системы детско-юношеского туризма в стране, а также процесса подготовки квалифицированных туристов-водников. Приведены требования к подготовке инструкторов и судьей к работе со студенческой молодежью.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.4 + Ч518.1я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Г.Сковороди. Вип. 4 / ред.: В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельниц., 2003. - 428 c. - укp.

Розглянуто питання педагогіки, психології, філології та філософії. Висвітлено науково-методичні основи та особливості фізичного виховання в дошкільних закладах. Розкрито сутність та описано різновиди девіантної поведінки молодших школярів, проаналізовано формування їх творчих здібностей засобами образотворчого мистецтва. Описано експериментальну модель ефективності засвоєння лексичних одиниць іншомовної мовленнєвої діяльності. Визначено вплив політичної комунікації на формування масової політичної культури суспільства.

Рассмотрены вопросы педагогики, психологии, филологии и философии. Освещены научно-методические основы и особенности физического воспитания в дошкольных заведениях. Раскрыта сущность и описаны разновидности девиантного поведения младших школьников, проанализировано формирование их творческих способностей средствами изобразительного искусства. Описана экспериментальная модель эффективности усвоения лексических единиц иноязычной речевой деятельности. Определено влияние политической коммуникации на формирование массовой политической культуры общества.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Школа першого ступеня: теорія і практика / ред.: В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельниц., 2003. - 259 с. - (Зб. наук. пр. Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-ту ім. Г.Сковороди; Вип. 8). - укp.

Розглянуто питання модернізації педагогічної освіти та правового навчання і виховання студентської молоді. Розкрито організаційно-методичні основи українознавчої роботи у початкових класах, теоретичні засади розвитку усного мовлення першокласників. Висвітлено генезис гуманістичних поглядів як методологічну основу здійснення особистісно орієнтованої взаємодії у початковій освіті. Викладено системний підхід до проектування уроку, концепцію і методику дослідження етапів розуміння навчальних текстів учнями 3 - 4 класів, інноваційні підходи до підготовки вчителів початкової школи. Проаналізовано формування культури мовлення дітей у сім'ї, роль комп'ютерних технологій у художньому навчанні та вихованні учнів, діяльність національно-культурних товариств з громадянського виховання підростаючого покоління. Описано педагогічні технології організації навчальної діяльності молодших школярів з аплікації та паперової пластики на уроках художньої праці.

Рассмотрены вопросы модернизации педагогического образования, правового обучения и воспитания студенческой молодежи. Раскрыты организационно-методические основы украиноведческой работы в начальных классах, теоретические основы развития устной речи первоклассников. Освещен генезис гуманистических взглядов как методологическая основа осуществления личностно ориентированного взаимодействия в начальном образовании. Изложены системный подход к проектированию урока, концепция и методика исследования этапов понимания учебных текстов учениками 3 - 4 классов, инновационные подходы к подготовке учителей начальной школы. Проанализированы формирование культуры речи детей в семье, роль компьютерных технологий в художественном обучении и воспитании учеников, деятельность национально-культурных обществ по гражданскому воспитанию подрастающего поколения. Описаны педагогические технологии организации учебной деятельности младших школьников по аппликации и бумажной пластике на уроках художественного труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221я54(4Укр)3 + Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж72348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Школа першого ступеня: теорія і практика / ред.: В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельниц., 2003. - 232 с. - (Зб. наук. пр. Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-ту ім. Г.Сковороди; Вип. 6). - укp.

Описано методику навчання і виховання молодших школярів та педагогічної освіти майбутніх спеціалістів до здійснення професійно-педагогічної діяльності. Розглянуто питання конструювання нового змісту шкільної початкової математичної освіти, проблему розвитку критичного мислення молодших школярів у сучасній школі. Проаналізовано роль психолого-педагогічного компонента в діаді "вчитель-учень". Висвітлено активні методи навчання для викладання методики мови, вплив духовної культури вчителя на педагогічну діяльність. Наведено характеристику компонентів процесу навчання з урахуванням особистісно спрямованого підходу щодо підготовки майбутніх учителів початкової школи. Визначено шляхи вдосконалення діяльності вчителя початкових класів на засадах педагогічної етики.

Описана методика обучения и воспитания младших школьников и педагогического образования будущих специалистов к осуществлению профессионально-педагогической деятельности. Рассмотрены вопросы конструирования нового содержания школьного начального математического образования, проблема развития критического мышления младших школьников в современной школе. Проанализирована роль психолого-педагогического компонента в диаде "учитель-ученик". Освещены активные методы обучения при преподавании методики языка, влияние духовной культуры учителя на педагогическую деятельность. Приведена характеристика компонентов процесса обучения с позиций личностно направленного подхода относительно подготовки будущих учителей начальной школы. Определены пути усовершенствования деятельности учителя начальных классов на основах педагогической этики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221я54

Шифр НБУВ: Ж72348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гуржій А. М. 
Візуальні та аудіовізуальні засоби навчання : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. М. Гуржій, В. П. Коцур, В. П. Волинський, В. В. Самсонов; Ін-т педагогіки АПН України. Наук.-метод. центр орг. розробки та вир-ва засобів навчання. - К., 2003. - 173 c. - Бібліогр.: 106 назв. - укp.

Викладено загальнопедагогічні, ергономічні та експериментально-емпіричні основи, наведено методику та результати дослідження ефективного використання візуальних та аудіовізуальних засобів навчання. Проаналізовано сучасний стан забезпечення та використання візуальних та аудіовізуальних засобів, їх дидактичну роль. Описано динаміку розумової працездатності учнів у процесі використання візуальних та аудіовізуальних засобів навчання.

Изложены общепедагогические, эргономические и экспериментально-эмпирические основы, приведены методика и результаты исследования эффективного использования визуальных и аудиовизуальных средств обучения. Проанализированы современное состояние обеспечения и использования визуальных и аудиовизуальных средств, их дидактическая роль. Описана динамика умственной трудоспособности учеников в процессе использования визуальных и аудиовизуальных средств обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7я7

Шифр НБУВ: ВА641147 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського