1. |
Кокойло Ю. О. Психолого-педагогічні умови формування комплексного розуміння здорового способу життя у майбутніх учителів / Ю. О. Кокойло // Психол. перспективи. - 2012. - Вип. 19. - С. 140-149. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто проблему збереження здоров'я та ведення здорового способу життя (ЗСЖ) студентами педагогічного університету, сформульовано нове визначення поняття здоров'я, яке має максимальне смислове наповнення. Досліджено рівень розуміння майбутніми учителями ЗСЖ, обгрунтовано потребу формування у них комплексного розуміння ЗСЖ та запропоновано систему психолого-педагогічних умов, спрямованих на його досягнення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1-8 + Ч489.511.354.5 + Р11(4УКР),1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Кокойло А. Ю. Реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей в курсі алгебри і початків аналізу у процесі вивчення виразів і їх перетворень / А. Ю. Кокойло // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1. - С. 236-240. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.За умов освітньої реформи "Нова українська школа" важливою задачею є забезпечення наступності між ланками освіти. На це ставиться акцент в педагогічній роботі і в оновлених начальних програмах, в яких виділені чотири наскрізні змістові лінії є однаковими для всіх предметів, за допомогою яких, навчання стає більш націлене на практику, ніж на теорію. Наскрізні лінії ключових компетентностей відображають основні соціально та особистісно значущі ідеї, які послідовно розкриваються в процесі навчання і виховання учнів. Вони відповідають виклику сучасності, врівноважують знаннєвий і компетентісний компоненти змісту освіти, є інструментом для використання інноваційних методик навчання, функціональним документом для учнів, вчителів і батьків у пошуку відповіді на питання "Для чого це потрібно вивчати?". Впровадження наскрізних змістових ліній на уроках математики передбачає актуалізацію набутих під час вивчення інших предметів знань, умінь і способів діяльності для розв'язування практичних завдань, розвиток умінь здійснювати інформаційний пошук, знаходити і перетворювати необхідну інформацію, використовувати додаткову літературу. Даний підхід допоможе виховати різностороннє розвинених дітей. Розглянуто всі чотири наскрізні змістові лінії з точки зору реалізації їх на уроках математики, а саме під час вивчення виразів та їх перетворень у профільній середній школі. Наведено варіанти прикладів і задач, які ілюструють реалізацію цих ліній, напрямлених на розвиток і соціалізацію старшокласників, формування їх наукового світогляду, культури, екологічного стилю мислення, економічно грамотної поведінки, зацікавленості до творчих досліджень, навичок життєзабезпечення і саморозвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: В15 р21-3 + В161 р21-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ
|