Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Делик І. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Делик І. С. 
Організація дистанційного навчання студентів з особливими потребами у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. С. Делик; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2011. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність і зміст поняття "дистанційне навчання студентів з особливими потребами", обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні умови його результативної організації, визначено критерії, показники та рівні ефективності організації дистанційного навчання студентів з особливими потребами. Розроблено курс для науково-педагогічного складу "Основи дистанційного навчання студентів з особливими потребами". За результатами проведеного дослідження розроблено методичні рекомендації для науково-педагогічного складу щодо організації дистанційного навчання студентів з особливими потребами у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94 + Ч484(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Делик І. С. 
Стимулювання інтересу студентів економічних спеціальностей до вивчення іноземної мови / І. С. Делик // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34. - С. 27-32. - Бібліогр.: с. 32 - укp.

Обгрунтовано доцільність звернення до мотиваційної сфери студентів через запровадження спеціальних методів задля стимулювання стійкого пізнавального інтересу до навчання іноземної мови. Наголошено на створенні диференційних та індивідуалізованих програм навчання. Виокремлено такі методи зовнішньої мотивації студентів: комунікативна атака; доведення до переконання; сугестія; метод долання перешкод; метод делегування; метод закріплення позитивного враження. Підкреслено, що увагу необхідно приділяти внутрішній мотивації у вивченні іноземної мови. Зауважено, що мотиваційний етап навчання іноземної мови має забезпечити не стільки зовнішню, скільки внутрішню процесуальну мотивацію кожному студенту через стимулювання пізнавального інтересу до навчання, упровадження методів, адекватних певним способам опрацювання навчального матеріалу.

Обоснована целесообразность обращения к мотивационной сфере студентов через внедрение специальных методов для стимулирования стойкого познавательного интереса к обучению иностранного языка. Высказана необходимость создания дифференцированных и индивидуализированных программ обучения. Выделены такие методы внешней мотивации студентов: коммуникативная атака; доведение до убеждения; суггестия; метод преодоления трудностей; метод делегирования; метод закрепления позитивного впечатления. Подчеркнуто, что внимание необходимо уделять внутренней мотивации в обучении иностранного языка. Отмечено, что мотивационный этап иностранного языка должен обеспечить не столько внешнюю, сколько внутреннюю процессуальную мотивацию каждому студенту через стимулирование познавательного интереса к обучению, внедрение методов, адекватных определенным способам изучения учебного материала.

Article proves the efficiency of appealing to students’ motivation through implementation of special methods for stimulating steady cognitive interest for studying a foreign language. The necessity of creating differentiated and personalized curriculums is expressed. The following ways of external student motivation are highlighted: communicative attack; bringing to conviction; suggestion; overcoming difficulties; delegating; anchoring positive experience. Serious attention should be paid to the internal motivation for studying a foreign language. It is concluded that the primary aim of linguo-didactic motivation is the creation of internal procedural motivation for each student through stimulating cognitive interest and implementing proper methods for certain ways of studying.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського