Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Гедзик А. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Гедзик А. М. 
Дидактичні засади шкільного курсу креслення : монографія / А. М. Гедзик. - Умань, 2008. - 167 c. - Бібліогр.: с. 156-163. - укp.

Розкрито значення графічної інформації в пізнавально-перетворювальній діяльності людини. Висвітлено вплив графічної підготовки на результативність розвитку просторового мислення школярів. Проаналізовано закономірності сприйняття й оперування знаково-символічною інформацією у різних сферах діяльності. Обгрунтовано теоретичні засади структурування та відбору змісту шкільного курсу креслення.

Раскрыто значение графической информации в познавательно-преобразовательной деятельности человека. Освещено влияние графической подготовки на результативность развития пространственного мышления школьников. Проанализированы закономерности восприятия и оперирования знаково-символической информацией в разных сферах деятельности. Изложены теоретические основы структурирования и отбора содержания школьного курса черчения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гедзик А. М. 
Дидактичні основи структури та змісту креслення в загальноосвітній школі : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А. М. Гедзик; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 19 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено структуру та зміст шкільного курсу креслення. Проаналізовано відношення сучасників до ролі та місця графічної інформації у пізнавально-перетворювальній діяльності людини. Розкрито закономірності сприйняття й оперування знаково-символічною інформацією у різних сферах її діяльності. Це дало підстави розглянути графічну підготовку учнів загальноосвітніх навчальних закладів не як традиційне засвоєння сукупності графічних знань і вмінь, а як цілісний процес формування графічної культури особистості. Визначено місце даних знань і вмінь у структурі загальноосвітної підготовки школярів. Обгрунтовано теоретичні засади відбору та структурування змісту шкільного курсу креслення. Здійснено структурно-логічний аналіз і систематизацію його компонентів. Визначено раціональну послідовність їх вивчення учнями. Вивчено рівні та показники засвоєння змісту дидактично обгрунтованого шкільного курсу креслення. Експериментально перевірено доступність розробленого змісту та підтверджено логічну структуру. Показано вплив графічної підготовки на результативність розвитку просторового мислення школярів. Підверджено загальноосвітнє значення шкільного курсу креслення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356959 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гедзик А. М. 
Графічна підготовка майбутнього вчителя технологій : монографія / А. М. Гедзик. - Умань, 2011. - 306 c. - Бібліогр.: 187 назв - укp.

Викладено теоретичні основи професійно-графічної підготовки вчителя технологій. Висвітлено особливості побудови системи цієї підготовки у педагогічному навчальному закладі. Розглянуто структурні елементи професійно-графічної підготовки вчителя технологій у педагогічному ВНЗ. Визначено міжпредметні зв'язки у структурі методичної системи цієї підготовки. Охарактеризовано засоби формування механізмів розумової діяльності в професійно-педагогічній підготовці студентів. Приділено увагу самостійній роботі з креслення як основі активізації навчальної діяльності студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА744914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гедзик А. М. 
Система підготовки майбутнього вчителя технологій до викладання курсу креслення в загальноосвітніх навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / А. М. Гедзик; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2011. - 44 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано систему професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя технологій на основі діяльнісного підходу. Розроблено модель науково-педагогічної системи підготовки вчителя креслення, в якій відбувається професійне становлення фахівця. Розроблено змістово-методичну основу професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя до викладання креслення. Обгрунтовано й експериментально перевірено основні теоретичні та методичні положення системи професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя до викладання креслення. Удосконалено підходи до організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення графічних дисциплін. Подальшого розвитку набули положення щодо нерозривного зв'язку спеціальної та психолого-педагогічної підготовки майбутнього вчителя, що обумовлює інтеграцію методологічних і психолого-педагогічних знань для формування відповідного рівня професійної готовності до викладання креслення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гедзик А. М. 
Елементи технічного конструювання в професійно-графічній підготовці майбутніх учителів технологій / А. М. Гедзик // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 287-291. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано можливості оптимізації процесу формування готовності майбутніх учителів технологій до проектно-технологічної діяльності засобами графічних завдань з елементами технічного конструювання.

Проанализированы возможности оптимизации процесса формирования готовности будущих учителей технологий к проектно-технологической деятельности средствами графических заданий с элементами технического конструирования.

In the article the analysis of possibility of optimization of forming the readiness process of future technology teachers is presented to project-technological activity by facilities of graphic tasks with the elements of the technical constructing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.42 + Ч489.518.5

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гедзик А. М. 
Використання творчих графічних задач у процесі підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності / А. М. Гедзик // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 617-624. - Бібліогр.: с. 624 (5 назв) - укp.

Проаналізовано можливості оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності засобами творчих графічних задач, які повинні базуватись на принципах, покладених в основу концепції системи активізації навчання і які охоплюють основні аспекти навчально-виховного процесу. На практичному досвіді доведено, що використання творчих графічних задач в професійно-графічній підготовці майбутніх учителів технологій можливе при вивченні переважної більшості тем навчальної програми курсу "Нарисна геометрія та креслення". Розглянуто актуальні напрямки щодо можливостей використання сучасних технічних засобів у процесі впровадження творчих графічних задач на різних етапах підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності.

Проанализированы возможности оптимизации профессиональной подготовки будущих учителей технологий к проектной деятельности средствами творческих графических задач, которые должны базироваться на принципах, положенных в основу концепции системы активизации обучения и охватывающих основные аспекты учебно-воспитательного процесса. На практическом опыте доказано, что использование творческих графических задач в профессионально-графической подготовке будущих учителей технологий возможно при изучении главным образом тем учебной программы курса "Начертательная геометрия и черчение". Рассмотрены актуальные направления относительно возможностей использования современных технических средств в процессе внедрения творческих графических задач на различных этапах подготовки будущих учителей технологий к проектной деятельности.

The paper analyzes options of optimizing future technologies teachers’ professional training for project-based activity via creative graphical tasks, which should be based on the foundations of the concept of learning increasing system; these foundations encompass the basic aspects of educational process. Practice proves, that using creative graphical tasks in future technologies teachers’ professional-graphical training is possible with studying the majority of topics from the curriculum for the course “Descriptive Geometry and Drafting”.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Наука. Освіта. Молодь : матеріали XIV Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 28 квіт. 2021р.) : [у 2 ч.]. Ч. 2 / ред.: О. І. Безлюдний, А. М. Гедзик, Т. Л. Годованюк, Н. І. Ревнюк, Л. В. Логіна, В. М. Руденко, І. М. Тягай, Н. Ю. Юрченко, Д. О. Гамандій, А. П. Кириленко, Я. А. Куніцький, М. В. Тинкован. - Умань, 2021. - 253 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Обговорено питання прогнозування у професійній діяльності вчителя фізичного виховання, вивчення термінології в сучасному мовознавстві, методики організації тестового контролю знань учнів з інформатики. Розкрито вплив медіаосвіти на формування інформаційної культури молодших школярів, роль соціальних мереж в освітньому процесі дітей середнього шкільного віку, обгрунтовано важливість застосування нетрадиційних методів та прийомів на уроках іноземної мови. Викладено проблеми використання природних ресурсів, особливості інклюзивної дошкільної освіти. Висвітлено особливості поведінки споживачів на фармацевтичному ринку, український вимір демократії та становлення громадянського суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 я431 + Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358502/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського