Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (11)Книжкові видання та компакт-диски (100)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=ГУЗІЙ$<.>+<.>A=РУСЛАН$<.>+<.>A=ОЛЕКСІЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 128
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Русланов Д. В. 
Астрологические и нумерологические аспекты выбора профессии / Д. В. Русланов // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2001. - № 5. - С. 49-53. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Зазначено, що астрологічний і нумерологічний символізм у цілому відповідає психологічному портрету типу художника і типу спортсмена.


Ключ. слова: астрология, художник, спортсмен, выбор профессии
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Э40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гузій О.  
До питання про вивчення психічного стану дітей, хворих дитячим церебральним паралічем / О. Гузій // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 14. - С. 58-62. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено методи соціологічних досліджень та їх застосування з метою соціальної інтеграції інвалідів з наслідками дитячого церебрального паралічу.


Ключ. слова: діти, опитування, соціальний захист, дослідження
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-435

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гузій Н. В. 
Досвід формування основ професіоналізму майбутніх фахівців у системі багатоступеневої педагогічної освіти / Н. В. Гузій // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 132-136. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність цілеспрямованої роботи щодо підвищення педагогічної культури професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів. Розкрито можливості розроблених концептуально-технологічних моделей професійно-педагогічної підготовки відповідно до вирішення проблеми оновлення змісту педагогічної освіти. Вивчено досвід впровадження навчальних курсів з основ педагогічної майстерності, педагогічної творчості, професіоналізму викладача в системі багатоступеневої підготовки педагогічних працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.511.203

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лебідь Р. Д. 
Математичні методи в моделюванні систем : Навч. посіб. для студ. вищ. техн. закл. освіти / Р. Д. Лебідь, І. А. Жуков, М. М. Гузій; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. - К., 2000. - 158 c. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто основні положення теорії моделювання процесів функціонування складних систем. Викладено методи формування на ЕОМ реалізації випадкових подій, величин, векторів, функцій і потоків. Висвітлено моделювання дискретних систем, що описуються ланцюгами Маркова, ймовірнісними автоматами та системами масового обслуговування. Основну увагу приділено імітаційному моделюванню: методам планування експериментів, обробки та оцінки точності результатів моделювання. Наведено алгоритми функціонування систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: З813.0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лебідь Р. Д. 
Основи побудови компіляторів : Навч. посіб. для студ. вищ. техн. закл. освіти / Р. Д. Лебідь, В. В. Шпурик, М. М. Гузій; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. - К., 2000. - 160 c. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Викладено методику розробки компіляторів для мов програмування. Розглянуто загальні питання (основні відомості про процес компіляції, формальні граматики і мови), алгоритми лексичного, семантичного аналізів і генерацію коду.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.021.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602020 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гузій А. І. 
Просторово-типологічна динаміка населення птахів стиглих дубових лісів Західного Лісостепу в гніздовий період / А. І. Гузій // Наук. вісн. Лісівн. дослідж. в Україні / Укр. держ. лісотехн. ун-т. - 1999. - Вип. 9.10. - С. 76-81. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Встановлено, що в дубових лісах Західного Лісостепу характерною рисою гніздового населення птахів є зростання їх чисельності в напрямку з південного сходу на північний захід. У цьому ж напрямку зменшується кількість птахів європейського походження і зростає - сибірського. Фауністичний склад населення - європейський.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е623.35 + Е60*805.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гузій А. І. 
Структура гніздового населення птахів лісостанів і чагарникових заростей Подільських Товтр / А. І. Гузій // Наук. вісн. Дослідж., охорона та збагачення біорізноманіття / Укр. держ. лісотехн. ун-т. - 1999. - Вип. 9.9. - С. 256-261. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглядається видовий склад і щільність гніздового населення птахів екосистем з перевагою чагарникового і деревного типів рослинності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е623.35 + Е60*81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Зб. наук. пр. Вип. 4 / ред.: Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 300 с. - рус.

Розглянуто теоретико-методологічні засади професійно-педагогічної творчості, зокрема, вплив суспільного середовища на моральне формування особистості, емоційні чинники професійних інтересів майбутніх учителів. Проаналізовано роль творчої особистості учителя в історії педагогічної думки, шляхи і засоби розвитку творчого потенціалу особистості вчителя в процесі професійної підготовки, а також проблеми творчої самореалізації учителя в сучасній навчально-виховній практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421я54(4УКР)31

Шифр НБУВ: Ж70207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гузій А. І. 
Фауна і населення хребетних західного регіону України. Т. 1. Розточчя / А. І. Гузій; Укр. держ. лісотехн. ун-т. - К., 1997. - 147 c. - Библиогр.: с. 140-146 - у.

Узагальнено підсумки багаторічних досліджень хребетних природного заповідника "Розточчя" та української частини однойменного географічного району загалом. Послідовно розглядаються видовий склад, чисельність і густота населення хребетних району і заповідника, особливості фауністичної і біотопічної структур, їх формування, сучасний стан охорони. Розкриваються основні поняття і терміни, описується методика досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е623.3*851.139(237УКР3-4ЛЬВ),021 + Е60*852.119(237УКР3-4ЛЬВ),021

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342449 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ковінько М.  
Розвиток професійно важливих фізичних і психофізичних якостей підлітків з дитячим церебральним паралічем, які навчаються у вищому професійному училищі [Електронний ресурс] / М. Ковінько, О. Мерзлікіна, О. Гузій // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 126-128. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Проаналізовано розвиток професійно важливих фізичних і психофізичних якостей підлітків з ДЦП, які освоюють професію "обліковець, оператор ЕОМ". Проведено порівняльний аналіз відповідних показників у юнаків і дівчат.

Проанализировано развитие профессионально важных физических и психофизических качеств подростков с ДЦП, которые осваивают профессию "учетчик, оператор ЭВМ". Проведен сравнительный анализ соответствующих показателей у юношей и девушек.

Development of professionally important physical and psychophysical qualities of teenagers with CP is being trained to be bookkeepers and computer operators. Comparative analysis of corresponding indices in boys and girls has been made.


Ключ. слова: розвиток, дитячий церебральний параліч
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.16 + Р733.627.709.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Творча проблема учителя: проблеми теорії і практики / ред.: О. Г. Мороз, Н. В. Гузій. - К., 2004. - 319 с. - (Наук. часопис Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова. Сер. 16; Вип. 1(11)). - укp.

Висвітлено проблеми формування творчої особистості учителя-професіонала, методологічні засади педагогічної творчості, майстерності, професіоналізму. Проаналізовано шляхи формування творчої особистості вчителя на етапі професійного становлення, практичний досвід професійно-творчої самореалізації вчителів. Розглянуто питання вдосконалення теорії правового виховання як основи підвищення професійної майстерності педагогів, педагогічні умови становлення особистості класного керівника як соціального педагога.

Освещены проблемы формирования творческой личности учителя-профессионала, методологические основы педагогического творчества, мастерства, профессионализма. Проанализированы пути формирования творческой личности учителя на этапе профессионального становления, практический опыт профессионально-творческой самореализации учителей. Рассмотрены вопросы усовершенствования теории правового воспитания как основы повышения профессионального мастерства педагогов, педагогические условия становления личности классного руководителя как социального педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72786/с16 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Русланов Д.  
Теория фэн шуй: определение блуждающих звезд для квартир в современных многоэтажных многоквартирных домах / Д. Русланов // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 9. - С. 73-78. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Проаналізовано проблему визначення блукаючих зірок для квартир в сучасних багатоповерхових багатоквартирних будинках. Запропоновано просту методику вирішення вказаної проблеми.

Проанализирована проблема определения блуждающих звезд для квартир в современных многоэтажных многоквартирных домах. Предложена простая методика решения указанной проблемы.

in the article the problem of decision of traveling stars for apartments in modern multistoried apartment building is analyzed. a simple method for the decision of the indicate problem is offered.


Ключ. слова: фэн шуй, блуждающие звезды, методика, многоквартирный дом
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю815.7 + Э319(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. Вип. 5 / ред.: Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 428 с. - укp.

Викладено теоретико-методологічні засади професійно-педагогічної творчості та майстерності. Розглянуто психолого-педагогічні засади формування ціннісно-смислової професійної сфери особистості майбутнього вчителя. Розроблено модель готовності вчителя трудового навчання до естетизації шкільних приміщень. Висвітлено проблему виховної діяльності сучасного вчителя в контексті особистісно-орієнтованого підходу. Досліджено можливості ефективного застосування педагогічного спілкування в музичній освіті. Визначено критерії відбору навчального текстового матеріалу для професійно-орієнтованого читання з використанням джерел мережі Інтернет. Розкрито теоретичні аспекти проблеми формування особистісних перспектив. Наведено концептуальні підходи до формування управлінської культури у процесі післядипломної освіти державного службовця. Охарактеризовано соціальний статус народних учителів України та проблеми їх професійної самореалізації у кінці ХІХ - на початку ХХ ст. Висвітлено шляхи та засоби становлення майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. Вип. 6 / ред.: Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 295 с. - укp.

Висвітлено проблеми формування творчої особистості вчителя-професіонала. Наведено результати сучасних досліджень методологічних засад педагогічної творчості, майстерності, професіоналізму. Проаналізовано шляхи формування творчої особистості вчителя на етапі професійного становлення. Описано особливості професійної підготовки майбутніх учителів до роботи з батьками. Розкрито практичний досвід професійно-творчої самореалізації вчителів. Визначено роль вчителя в організації особистісних взаємин з учнями в особистісно-орієнтованому навчально-виховному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 263 с. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади педагогічної творчості, майстерності, професіоналізму. Проведено аксіологічний аналіз у становленні художнього світовідношення музиканта-педагога. Викладено гуманістичний підхід до підготовки вчителя у педагогічній спадщині І.Я.Франка. Висвітлено шляхи становлення майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки. Охарактеризовано роль самостійної роботи у розвитку пізнавальної активності студентів. Розкрито зміст культурологічної освіти майбутнього вчителя. Описано особливості сприйняття творів мистецтва учнями початкових класів.

Раскрыты теоретико-методологические основы педагогического творчества, мастерства, профессионализма. Проведен аксиологический анализ в становлении художественного мироотношения музыканта-педагога. Изложен гуманистический подход к подготовке учителя в педагогическом наследии И.Я.Франка. Освещены пути становления будущего учителя в процессе профессиональной подготовки. Охарактеризована роль самостоятельной работы в развитии познавательной активности студентов. Раскрыто содержание культурологического образования будущего учителя. Описаны особенности восприятия произведения искусства учениками начальных классов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Зб. наук. пр. Вип. 8 / ред.: Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 192 с. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади педагогічної творчості, майстерності, професіоналізму. Проаналізовано професіоналізм учителя-вихователя як психолого-педагогічний феномен, структуру його діяльності за умов реформування вищої освіти. Описано проективну модель формування професійно орієнтованої особистості майбутнього вчителя у студентському колективі. Висвітлено становлення теорії інноваційних технологій навчання у педагогіці ХХ ст., шляхи і засоби становлення майбутнього учителя-вихователя у процесі професійної підготовки. Розглянуто питання щодо інноваційної діяльності учителя. Викладено соціально-педагогічні аспекти формування конфліктної і агресивної поведінки у дитячому та підлітковому віці, деякі аспекти психолого-педагогічної характеристики впливу педагогів на особистість школяра.

Раскрыты теоретико-методологические основы педагогического творчества, мастерства, профессионализма. Проанализирован профессионализм учителя-воспитателя как психолого-педагогический феномен, структура его деятельности в условиях реформирования высшего образования. Описана проективная модель формирования профессионально ориентированной личности будущего учителя в студенческом коллективе. Освещено становление теории инновационных технологий обучения в педагогике ХХ ст., пути и средства становления будущего учителя-воспитателя в процессе профессиональной подготовки. Рассмотрены вопросы инновационной деятельности учителя. Изложены социально-педагогические аспекты формирования конфликтного и агрессивного поведения в детском и подростковом возрасте, некоторые аспекты психолого-педагогической характеристики влияния педагогов на личность школьника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Зб. наук. пр. Вип. 9 / ред.: Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 294 с. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади педагогічної творчості, майстерності та професіоналізму, суб'єктно-об'єктну сутність інформаційної культури майбутнього педагога. Розглянуто гуманізм як основу національного виховання у педагогічному світогляді І.Франка. Наведено вимоги до особистості народного вчителя в педагогіці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Проаналізовано розвиток музично-фольклористичної освіти в Україні ХХ ст. Визначено шляхи становлення майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки. Висвітлено тенденції становлення та розвитку професійної підготовки вчителя у Німеччині.

Раскрыты теоретико-методологические основы педагогического творчества, мастерства и профессионализма, субъектно-объектная сущность информационной культуры будущего педагога. Рассмотрен гуманизм как основа национального воспитания в педагогическом мировоззрении И.Франко. Приведены требования к личности народного учителя в педагогике второй половины ХІХ - начала ХХ ст. Проанализировано развитие музыкально-фольклористического образования в Украине ХХ ст. Определены пути становления будущего учителя в процессе профессиональной подготовки. Освещены тенденции становления и развития профессиональной подготовки учителя в Германии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Русланов Д. В. 
Физическое воспитание в вузах: философские, эзотерические и нормативные аспекты / Д. В. Русланов // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 329-331. - рус.

Указано,что эффективная система физического воспитания в обществе должна базироваться на постулате: человеческий организм наиболее гармонично функционирует тогда и только тогда, когда его здоровье идеально.

The effective system of physical education in a society should be based on a postulate: the human organism is most harmonic functions in only case when, when its health is ideal.


Ключ. слова: вуз, физическое воспитание, аспекты
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мінаєв Ю. М. 
Інформаційні системи в менеджменті : Навч. посіб. / Ю. М. Мінаєв, В. П. Бочарников, О. Ю. Філімонова, М. М. Гузій; Європ. ун-т. - К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2004. - 190 c. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання застосуваня інформаційних систем для вирішення практичних задач менеджменту, зокрема застосування засобів MS Excel та Project Manager у складі аналітичних технологій підтримки прийняття рішень в інформаційних системах. Наведено приклади розв'язку імітаційних та оптимізаційних задач, що визначають технологію прийняття рішення. На основі використання стандартного Excel з комплексом програм FuzzyExcel запропоновано нову технологію для моделювання та аналізу задач ризиків, що враховує умови невизначеності, за яких приймається рішення.

Рассмотрены вопросы применения информационных систем для решения практических задач менеджмента, в частности - средств MS Excel и Project Manager в составе аналитических технологий поддержки принятия решений в информационных системах. Приведены примеры имитационных и оптимизационных задач, которые определяют технологию принятия решения. Для моделирования и анализа задач рисков разработана новая технология, основанная на использовании стандартного Excel с комплексом программ FuzzyExcel и учитывающая условия неопределенности, в которых принимается решение.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)210.302я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС39544 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гузій Н. В. 
Основи педагогічного професіоналізму : Навч. посіб. / Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 156 c. - Бібліогр.: с. 153-155. - укp.

Висвітлено проблему педагогічного професіоналізму як показника високоякісної досконалої педагогічної праці. Проаналізовано особливості професіоналізму педагогічних працівників ВНЗ, школи та інших навчально-виховних закладів. Розкрито історико-методологічні засади професіоналізму учителя - вихователя - викладача, а також його сутність, зміст, структуру. Наведено динамічні характеристики професіогенези педагога та шляхи запобігання деструктивним явищам і процесам.

Освещена проблема педагогического профессионализма как показателя высококачественного совершенного педагогического труда. Проанализированы особенности профессионализма педагогических работников ВУЗ, школы и других учебно-воспитательных заведений. Раскрыты историко-методологичесие основы профессионализма учителя - воспитателя - преподавателя, а также его сущность, содержание, структура. Приведены динамические характеристики профессиогенезиса педагога и пути предотвращения деструктивных явлений и процессов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч31я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656346 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського