Пошуковий запит: (<.>A=Булахова Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
|
| | |
|
1. |
Булахова Г. Бібліотечна реклама як засіб комунікації / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2011. - Вип. 30. - С. 150-160. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Висвітлено функціонування різних форм бібліотечної реклами. Акцентовано увагу на ролі реклами як інструменту комунікативної взаємодії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73 ф2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
2. |
Булахова Г. Формування іміджу сучасних бібліотек у контексті розвитку інформаційних ресурсів / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2011. - Вип. 32. - С. 302-308. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто проблеми вивчення іміджу бібліотеки. Зазначено, що нагальним завданням сучасної бібліотеки повинна стати робота з моделювання образу сайту як важливої складової загальнобібліотечного іміджу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч730.032
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
3. |
Булахова Г. Реклама бібліотек як вид соціальної реклами / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 131-137. - Бібліогр.: с. 137 - укp.Досліджено рекламу бібліотек як інструмент маркетнгової комунікаційної політики та як соціальне явище. Проаналізовано державне нормативно-правове регулювання соціальної реклами в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч738.01 + Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
4. |
Булахова Г. Виставкова діяльність у рекламній стратегії бібліотек / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 556-566. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Висвітлено виставкову діяльність бібліотек. Охарактеризовано види виставок, наведено приклади онлайн-виставок. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч738.102
Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
5. |
Булахова Г. Інформаційно-аналітична діяльність бібліотек як форма творення наукового знання / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2009. - Вип. 25. - С. 328-330. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч730.02
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
6. |
Булахова Г. Реклама бібліотечних закладів / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2010. - Вип. 26. - С. 291-296. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Увагу приділено рекламної діяльності бібліотек. Розкрито поняття "реклама". Наведено основні завдання та функції реклами бібліотек. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73 ф2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
7. |
Булахова Г. Бібліотеки в соціальних мережах та блогосфері як засіб рекламування / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2013. - Вип. 36. - С. 192-199. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто проблеми представлення бібліотек у соціальних мережах. Висвітлено особливості активного використання соціальних мереж як засобу рекламування бібліотечної інформації. Розкрито питання залучення читачів до інтерактивного спілкування за допомогою тематичних блогів. Рассмотрены проблемы представления библиотек в социальных сетях. Освещены особенности активного использования социальных сетей как средства рекламирования библиотечной информации. Раскрыты вопросы привлечения читателей к интерактивному общению с помощью тематических блогов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч730.036 с51
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
8. |
Булахова Г. Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект) / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2014. - Вип. 39. - С. 256-266. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.Розглянуто сучасні підходи науковців у галузі рекламної діяльності бібліотек, особливості термінологічного забезпечення наукових досліджень. Висвітлено рекламно-маркетинговий та комунікаційний наукові підходи. Визначено специфіку бібліотечної реклами як однієї з видів рекламної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч732
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
9. |
Булахова Г. Реклама продуктів і послуг бібліотек на бібліотечному веб-сайті / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 41. - С. 396-405. - Бібліогр.: 9 назв - укp.Розглянуто особливості бібліотечної реклами через веб-сайт. Досліджено специфіку реклами в електронному середовищі. За результатами веб-сайтів семи національних бібліотек України охарактеризовано напрями прямої реклами, просування продуктів і послуг, маркетингові та іміджеві стратегії як складову бібліотечної комунікації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73 ф2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
10. |
Булахова Г. Рекламна стратегія просування продуктів і послуг бібліотек у соціальній мережі Facebook / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2016. - Вип. 43. - С. 331-345. - укp.Досліджено особливості бібліотечної реклами через соціальну мережу Fаcebook. Розглянуто найбільш поширені форми роботи, присутні в іміджевих стратегіях бібліотек. Проаналізовано використання соціальних мереж як засобу рекламування бібліотечної діяльності. З’ясовано суть поняття «рекламна стратегія бібліотеки». Наведено приклади рекламних стратегій просування продуктів і послуг у діяльності бібліотек в електронному середовищі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР) с51
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ
|