Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=АБІЛЬТАРОВА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Абільтарова Е. Н. 
Методика навчання майбутніх інженерів-педагогів охорони праці з використанням комп'ютерних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Е. Н. Абільтарова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан розробки проблеми у психолого-педагогічній та науково-методичній літературі. Розроблено методику та модель навчання майбутніх інженерів-педагогів охорони праці з використанням комп'ютерних технологій. Запропоновано електронний підручник з дисципліни "Основи охорони праці". Обгрунтовано концептуальні підходи й організаційно-педагогічні умови ефективного впровадження комп'ютерних технологій у навчальний процес підготовки інженерів-педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Абільтарова Е. Н. 
Основи охорони праці : навч.-метод. посіб.: в 2 кн. Модуль 1. Правові та організаційні питання охорони праці, основи фізіології, гігієни праці та виробничої санітарії / Е. Н. Абільтарова, М. С. Корець, С. М. Яншанов. - К., 2010. - 408 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Висвітлено правові й організаційні питання охорони праці (ОП), визначено основні шкідливі та небезпечні фактори виробничого процесу, їх вплив на організм людини та засоби і заходи щодо їх нормалізації. Проаналізовано законодавчу та нормативну базу України про ОП, особливості державного управління, організації, нагляду та контролю за ОП. Розглянуто питання гігієни праці та виробничої санітарії, безпеки технологічного обладнання та технологічних процесів, електро- та пожежної безпеки, системи запобігання пожежам та пожежного захисту. Визначено вплив вібрації, шуму, випромінювань на людину та їх нормування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)248 я73-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353093/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Абільтарова Е. Н. 
Основи охорони праці : навч.-метод. посіб. : в 2 кн. Модуль 2, ч. 2. Основи безпеки праці, пожежної безпеки / Е. Н. Абільтарова, М. С. Корець, С. М. Яшанов. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012. - 386 c. - Бібліогр.: с. 378-382 . - укp.

Висвітлено основи безпеки технологічного обладнання та технологічних процесів. Акцентовано на питаннях безпеки за умов експлуатації балонів, котельних, компресорних установок, трубопроводів, а також вантажопідіймального обладнання, внутрішньозаводського та внутрішньоцехового транспорту. Значну увагу приділено питанням електробезпеки та пожежної безпеки, описано систему засобів і заходів безпечної експлуатації електроустановок, основні правила наданя першої допомоги у разі ураження електричним струмом. Розкрито небезпечні та шкідливі фактори, пов'язані з пожежами, 10345пожежонебезпечні властивості матеріалів і речовин. Розглянуто систему запобігання пожежам та пожежного захисту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)248 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353093/2, ч. 2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Абільтарова Е. Н. 
Професійна підготовка інженерів-педагогів у галузі охорони праці з використанням комп'ютерних технологій навчання / Е. Н. Абільтарова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 24/25. - С. 230-237. - укp.

Обгрунтовано необхідність проведення досліджень з проблеми підготовки інженерів-педагогів у галузі охорони праці з застосуванням комп'ютерних технологій навчання. Описано етапи наукового дослідження і визначено основні завдання і перспективи.

Обоснована необходимость проведения исследований по проблеме подготовки инженеров-педагогов в области охраны труда с использованием компьютерных технологий обучения. Описаны этапы данного научного исследования и определены основные задания и перспективы.

In the article the necessity of leadthrough of researches is grounded on issue of preparation of engineers-teachers in area of labour on the basis of the use of computer technologies of teaching protection, the stages of this scientific research are described and his basic tasks and prospects are certain.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)248 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Абільтарова Е. 
Складові фахової компетентності майбутнього інженера-педагога охорони праці / Е. Абільтарова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 5. - С. 65-72. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано поняття „компетентність” та „професійна компетентність”. Охарактеризовано комплекс знань, умінь та особистісних якостей майбутнього інженера-педагога з охорони праці. Вміщено таблицю знань та умінь як складових інженерної діяльності та в межах педагогічної діяльності.

Проанализированы понятия "компетентность" и "профессиональная компетентность". Охарактеризован комплекс знаний, умений и личностных качеств будущего инженера-педагога по охране труда. Помещена таблица знаний и умений как составляющих инженерной деятельности и в рамках педагогической деятельности.

Аnalyzed the concept of "competence" and "professional competence". Characterized by a set of knowledge, skills and personal qualities of a future engineer, teacher safety. Put the table of knowledge and skills as a component of engineering and in the educational activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)248 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Абільтарова Е. 
Організаційно-педагогічні умови ефективного впровадження комп’ютерних технологій у процес підготовки майбутніх інженерів-педагогів охорони праці / Е. Абільтарова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 6. - С. 87-94. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови забезпечення ефективного впровадження комп’ютерних технологій у навчальний процес підготовки майбутніх інженерів-педагогів у галузі охорони праці, серед яких експериментально перевірено такі: достатнє матеріально-технічне забезпечення навчального закладу, удосконалення змісту дисциплін професійного спрямування у галузі охорони праці, якісне навчально-методичне забезпечення комп’ютеризації навчального процесу, високий рівень комп’ютерної грамотності й інформаційної культури викладачів і студентів. Визначено критерії високого рівня комп’ютерної грамотності й інформаційної культури викладачів і студентів.За допомогою розробленого автором опитувального листа проаналізовано рівень комп’ютерної грамотності й інформаційної культури майбутніх інженерів-педагогів.

Обоснованы организационно-педагогические условия обеспечения эффективного внедрения компьютерных технологий в учебный процесс подготовки будущих инженеров-педагогов в области охраны труда. Экспериментально проверены следующие условия: материально-техническое обеспечение учебного заведения, совершенствование содержания дисциплин профессионального направления в области охраны труда, качественное учебно-методическое обеспечение компьютеризации учебного процесса, высокий уровень компьютерной грамотности и информационной культуры преподавателей и студентов. Определены критерии высокого уровня компьютерной грамотности и информационной культуры. С помощью разработанного автором опросного листа проанализирован уровень компьютерной грамотности и информационной культуры будущих инженеров-педагогов.

The article examines main of the formation of the pedagogical concept of access to education-scientific resources under the conditions of the usage of the educational and also considers the concept of “educational and scientific portal” as a component of “educational space”.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + У9(4УКР)248 р30-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Абільтарова Е. Н. 
Результати перевірки педагогічних умов запровадження комп'ютерних технологій під час підготовки інженерів-педагогів охорони праці / Е. Н. Абільтарова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41. - С. 110-115. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність підготовки інженерів-педагогів у галузі охорони праці засобами комп’ютерних технологій. Наведено результати констатувального експерименту, визначено організаційно-педагогічні умови, які сприятимуть ефективному впровадженню комп’ютерних технологій.

Обоснована необходимость подготовки инженеров-педагогов в отрасли охраны труда средствами компьютерных технологий. Приведены результаты констатирующего эксперимента, определены организационно-педагогические условия, которые будут способствовать эффективному внедрению компьютерных технологий.

The article shows the actuality of material, conditioned by the necessity of preparation of engineers-teachers for industry of labour of computer technologies facilities protection. Results over of experiment are brought in research, organizational-pedagogical terms which will be instrumental in effective introduction of computer technologies are certain.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 н

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Абільтарова Е. Н. 
Електронний підручник із дисципліни «Основи охорони праці» як один із засобів методичного забезпечення навчального процесу / Е. Н. Абільтарова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35. - С. 192-198. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю підготовки інженерів-педагогів у галузі охорони праці засобами комп’ютерних технологій. У дослідженні запропоновано методичний підхід щодо створення електронного підручника з дисципліни «Основи охорони праці» за допомогою програмного середовища SunRav BookOffice. Встановлено, що застосування електронного підручника сприяє розвитку творчого мислення студентів та мотивації їх навчально-пізнавальної діяльності.

Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена необходимостью подготовки инженеров-педагогов в отрасли охраны труда средствами компьютерных технологий. В исследовании предложен методический подход относительно создания электронного учебника по дисциплине «Основы охраны труда» с помощью программной среды SunRav BookOffice. Установлено, что применение электронного учебника способствует развитию творческого мышления студентов и мотивации их учебно-познавательной деятельности.

Actuality of material in the article is conditioned by the necessity of preparation of engineer-teachers for branch of labor protection by means of computer technologies. In the research the author offers methodical approach according to creation of electronic textbook on discipline “Fundamentals of Labor Protection” by the software environment of SunRav BookOffice. It is set that application of electronic textbook is instrumental in development of creative students thinking and motivation of their educational-cognitive activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)248 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Абільтарова Е. 
Поєднання традиційних та специфічних принципів формування культури безпеки професійної діяльності у майбутніх спеціалістів з охорони праці / Е. Абільтарова // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2018. - № 17. - С. 27-33. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано статистичні дані щодо виробничого травматизму на підприємствах і організаціях Криму. Увагу зосереджено на значущості та важливості профілактичних заходів щодо попередження причин нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань. Обгрунтовано необхідність формування культури безпеки професійної діяльності у майбутніх спеціалістів з охорони праці. Зроблено висновок про те, що зазначена проблема вимагає пошуку та розробки нових методологічних підходів, дидактичних принципів. Висвітлено результати теоретичних досліджень з проблеми застосування дидактичних принципів у навчально-виховному процесі. Наведено грунтовний аналіз наукових досліджень, поглядів учених щодо класифікації та змісту дидактичних принципів. Визначено та охарактеризовано загально дидактичні (науковості; систематичності та послідовності; політехнічний принцип; професійної спрямованості; гуманізації; культурологічності) та специфічні (врахування інтеграційних процесів освіти у вищій школі; створення ефективного продуктивного середовища навчання; тісного взаємозв'язку навчання і виховання культури безпеки; включення в інноваційну діяльність; проектування індивідуальної освітньої траєкторії формування культури безпеки професійної діяльності; системної організації процесу формування культури безпеки професійної діяльності; пропаганди здорового способу життя) принципи формування культури безпеки професійної діяльності в майбутніх спеціалістів з охорони праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)248р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Абільтарова Е. 
Суть і зміст професійної компетентності спеціалістів з охорони праці / Е. Абільтарова // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 1. - С. 82-88. - Бібліогр.: 87 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування професійної компетентності в освітній практиці. Підкреслено актуальність і необхідність підготовки фахівців у галузі охорони праці, які на сучасному ринку праці повинні якісно володіти професіоналізмом, відповідальністю, комунікабельністю, моральною стійкістю, самоорганізацією, неупередженістю. Мета роботи - обгрунтування суті поняття "професійна компетентність фахівця в галузі охорони праці", визначення основних її видів і змісту. Застосовано такі види наукового дослідження: аналіз науково-педагогічної, психологічної літератури з проблеми дослідження, класифікація та систематизація наукових робіт, практичний досвід, анкетування, статистичний метод ранжування, експертне оцінювання. Наведено теоретичний аналіз поглядів учених з проблеми компетентнісного підходу в освіті. Наведено результати досліджень щодо визначення дефініцій "компетентність", "компетенція", "професійна компетентність". Подальшого розвитку набуло поняття "професійна компетентність фахівця в галузі охорони праці". Емпіричним шляхом визначено й охарактеризовано види його професійної компетентності, а це: правова, організаційно-управлінська, інформаційно-аналітична, моніторингова, експертна, працеохоронна, комунікативна, педагогічна. Запропонований підхід буде цікавим викладачам вищих навчальних закладів у галузі охорони праці та безпеки життєдіяльності. Дослідження не вичерпує всіх аспектів проблеми формування професійної компетентності в майбутніх фахівців у галузі охорони праці. Перспектива подальшого дослідження потребує розробки моделі, котра передбачає принципи, підходи, форми і методи формування професійної компетентності в майбутніх фахівців у галузі охорони праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.20 + У9(4УКР)248

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського