Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.164$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 137
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | ІВ227691
Olszanecka-Marmola, Agata. Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? [Text] : studium empiryczne wyborów przezydenckich / Agata Olszanecka-Marmola ; Uniwersytet śląski w Katowicach (Katowice). - Toruń : Adam Marszałek, 2020. - 386 s. : tab. - Рез.: англ. - Бібліогр.: с. 309-341. - ISBN 978-83-8180-225-3
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | Österr.bibl./№5206/Vol. 1
Maryska, Christian Kunst der Reklame [Text] : Der Bund Österreichischer Gebrauchsgraphiker von den Anfängen bis zur Wiedergründung 1926-1946 / C. Maryska. - Salzburg : Pustet, 2005 . - (Design in Österreich ; Bd. 1). Vol. 1 : der Bund Österreichischer Gebrauchgraphiker von den Anfängen bis zur Wiedergründung 1926-1946. - 2005. - ISBN 3-7025-0498-2
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
3. | Österr.Bibl./№7020
Medientheorien und Multimodalität [Text] : ein tv-Werbespot - Sieben methodische Beschreibungsansätze / Hrsg. Jan Georg Schneider, Hartmut Stöckl. - Köln : Herbert von Halem Verl., 2011. - 231 S. : Abb., Tab. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-3-86962-015-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Чит. зал Австрійськой бібліотеки
| |
|
| | |
|
4. | ІВ226327
Public relations and advertising theories: concepts and practices [Text] / B. Oğuz Aydın, Emine Şahin a. Özlem Duğan (eds.). - Berlin : Peter Lang, 2018. - 423 p. : fig., tab. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-3-631-76675-0
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
5. | ВА704235
Пендикова, Ирина Геннадьевна. Архетип и символ в рекламе [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 032401 "Реклама", 080111 "Маркетинг", 080301 "Коммерция (торговое дело)" / И. Г. Пендикова, Л. С. Ракитина ; ред. Л. М. Дмитриева. - М. : ЮНИТИ, 2008. - 302 с. - Библиогр.: с. 294-297. - ISBN 978-5-238-01423-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
6. | ВА864529
Галудзіна-Горобець, Вікторія Ігорівна. Візаулізація реклами [Текст] : навч.-метод. посіб. / Галудзіна-Горобець В. І. ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Каф. зв'язків із громадськістю і журналістики. - Кам'янець-Подільський : Рута, 2021. - 211 с. : іл. - Бібліогр.: с. 205-211. - 100 прим. - ISBN 978-617-8021-30-6
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
7. | АО266489
Дядечко, Людмила Петровна. Вокруг да около рекламы [Текст] : фразообразовательный словарь / Л. П. Дядечко. - К. : Аванпост-Прим, 2007. - 415 с. - ISBN 978-966-8571-32-9
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
8. | ВА709717
Тангейт, Марк. Всемирная история рекламы [Текст] : [учебник]: пер. с англ. / М. Тангейт. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2008. - 269с., [8 ]л. ил. - ISBN 978-5-9614-0853-9 (рус.). - ISBN 0-749-44837-7 (англ.) Перевод по изд.: Adland a Global History of Advertising/ Mark Tungate, 2007. - Парал. тит. л. на англ. яз.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
9. | ВС44541
Кафтанджиев, Христо. Гармония в рекламной коммуникации [Текст] / Х. Кафтанджиев ; пер. с болг. С. Кирова. - М. : Эксмо, 2005. - 366 с.: ил. - (Серия "Профессиональные издания для бизнеса"). - Библиогр.: с. 352-356. - ISBN 5-699-09980-8
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ВА721082
Бєлікова, Юлія Валеріївна. Гендерні бізнес-ідентичності та реклама [Текст] : монографія / Ю. В. Бєлікова. - Х. : ХНЕУ, 2009. - 160 с.: рис., табл. - Бібліогр.: с. 145-158. - ISBN 978-966-676-313-9
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
11. | ДС112109
Козлова, Олена Сергіївна. Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Козлова Олена Сергіївна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2009. - 285 арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 266-285.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | РА369204
Козлова, Олена Сергіївна. Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Козлова Олена Сергіївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2009. - 18 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | РА452012
Раренко, Лариса Анатоліївна. Диджитал-складова в сучасній візуальній комунікації: 3D-графіка як засіб візуальної комунікації брендів [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Раренко Лариса Анатоліївна ; Дніпров. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпро, 2021. - 20 с. : табл.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
14. | ВА787397
Прищенко, Світлана Валеріївна. Дизайн реклами [Текст] : робоча програма для студентів спец. 6.020207 "Дизайн" / [С. В. Прищенко, Є. А. Антонович] ; Нац. акад. кер. кадрів культури і мистецтв. - Київ : НАКККіМ, 2012. - 51 с. - Бібліогр.: с. 47-50. - 100 прим. Авт. зазнач. у вих. відом.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
15. | РА443128
Теодорська, Людмила Іванівна. Дитяча аудиторія як адресат і посередник у рекламній комунікації [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Теодорська Людмила Іванівна ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 2018. - 16 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
16. | ВА706099
"Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики", Всеукраїнскька науково-практична конференція (2 ; 2008 ; Київ). Друга Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики", 16 грудня 2008 року, м. Київ [Текст] : тези доповідей / відп. ред. А. А. Мазаракі ; Київський національний торговельно-економічний ун-т. - К. : Алерта, 2008. - 125 c. - Бібліогр.: в кінці доповідей. - ISBN 978-966-629-373-5
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
17. | ВА832452
Журналістика та реклама: вектори взаємодії [Текст] : тези доп. Міжнар. наук. - практ. конф. / [за заг. ред. А. А. Мазаракі] ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Вища шк. економіки та менеджменту сусп. упр. в Братиславі. - Київ : Київ. нац. екон.-торг. ун-т, 2019. - 235 с. : рис., табл. - Текст укр. та англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 80 прим. - ISBN 978-966-629-924-9
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
18. | РА327611
Городенко, Леся Михайлівна. Засоби масової інформації у контексті громадської думки: формування, функціонування, жанрові прийоми [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Городенко Леся Михайлівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2003. - 19 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
19. | ВА665760
Сапенько, Роман. Искусство рекламы в современной культуре [Текст] / Р. Сапенько. - К. : [б.и.], 2005. - 295 с. - Библиогр.: с. 273-284. - ISBN 966-95621-9-8
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
20. | РА428173
Шевчук, Юлія Сергіївна. Кінореклама як соціально-комунікаційна технологія [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Шевчук Юлія Сергіївна ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 2017. - 16 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| |