Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Автореферати дисертацій (11)Реферативна база даних (186)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.164$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 137
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
РА334598

Разумовский, Борис Сергеевич.
Реклама как вид социальной информации [Текст] : автореф. дис... канд. филол. наук: 10.01.10 / Разумовский Борис Сергеевич ; Белорусский гос. ун-т им. В.И.Ленина. - Минск, 1992. - 17 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
В343166/Ч. 2

Музыкант, Валерий Леонидович
Теория и практика современной рекламы [Текст] : учебное пособие по базовому курсу "Паблик рилейшнз" и "Реклама" / В. Л. Музыкант. - М. : Компания "Евразийский регион".
Ч. 2. - [Б. м.] : [б.и.], 1998. - 328 c.: ил. - ISBN 5-86217-102-9

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
ПпВА797

Феофанов, Олег Александрович.
Реклама: новые технологии в России [Текст] : учеб. пособие для подгот. профессионалов в сфере рекламы / О. А. Феофанов. - СПб. : Питер, 2000. - 384 с.: ил. - (Маркетинг для профессионалов). - ISBN 5-272-00037-4
На тит.л. места изд.: Санкт-Петербург, Москва, Харьков, Минск

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
РА327611

Городенко, Леся Михайлівна.
Засоби масової інформації у контексті громадської думки: формування, функціонування, жанрові прийоми [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Городенко Леся Михайлівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2003. - 19 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
5.
РА327234

Смирнова, Тетяна Вікторівна.
Когнітивні механізми формування рекламного іміджу [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Смирнова Тетяна Вікторівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2003. - 24 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
РА327624

Кузнєцова, Зоя Вікторівна.
Управління у сфері рекламної діяльності: організаційно-правовий аспект [Текст] : автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Кузнєцова Зоя Вікторівна ; Національний ун-т внутрішніх справ. - Х., 2003. - 19 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
ДС81332

Смирнова, Тетяна Вікторівна.
Когнітивні механізми формування рекламного іміджу [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Смирнова Тетяна Вікторівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2003. - 198 арк. - арк. 177-198

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
ДС81012

Кузнєцова, Зоя Вікторівна.
Управління у сфері рекламної діяльності: організаційно-правовий аспект [Текст] : дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Кузнєцова Зоя Вікторівна ; Одеський національний ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2003. - 192 арк. - арк. 173-192

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
ВА793598

Миск, Милан Д.
Реклама на радио, TV и в Интернете [Текст] : учеб. пособие / Милан Д. Миск ; пер. с англ. Е. А. Лозовика. - 3-е изд. - М. : Мир, 2004. - 366 с. : ил. - (Мультимедиа для профи). - Дод. тит. арк. англ. - Бібліогр.: с. 357-359. - Пер. изд. : Copywriting for the electronic media : a practical guide / Milan D. Meeske. - 1500 прим. - ISBN 5-03-003489-7 (рус.). - ISBN 0-534-50754-9 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
ВА735375

Чекмишев, Олександр Вікторович.
Основи професіональної комунікації. Теорія і практика новинної журналістики [Текст] : підручник-практикум : підруч. для студ. вищ. навч. закл., які навчаються за спец. "Журналістика" / О. В. Чекмишев ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Київський університет, 2004. - 129 с. - Бібліогр.: с. 128 . - 300 прим. - ISBN 966-594-550-5

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
11.
ВА668735


Реклама: культурный контекст [Текст] / М. А. Бойцов [и др.] ; общ. ред. Т. Э. Гринберг, М. В. Петрушко. - М. : РИП-холдинг, 2004. - 186 с. - (Академия рекламы). - Библиогр.: с. 176-182. - ISBN 5-900045-63-3

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
ВА663113

Зирка, Вера Васильевна.
Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект [Текст] / В. В. Зирка ; Днепропетровский национальный ун-т. - Д. : ИМА-пресс, 2004. - 292 с. - Библиогр.: с. 261-283. - ISBN 966-688-08

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
13.
ВА655311


Реклама на рубеже тысячелетий [Текст] : ретроспективный библиографический указатель (1998-2003 гг.) / сост. В. В. Климова, О. М. Мещеркина ; ГПНТБ России. - М. : [б.и.], 2004. - 288 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Чит. зал довідково-бібліографічного обслуговування


      
14.
ВА654126

Левинсон, Джей Конрад.
Партизанское паблисити [Текст] : сотни беспроигрышных тактик / Д. К. Левинсон [и др.]. - М. : Фаир-Пресс, 2004. - 320 с. - ISBN 5-8183-0719-0 (рус.). - ISBN 1-58062-682-3 (англ.)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
15.
ВС44374

Кутлалиев, Асхат.
Эффективность рекламы [Текст] / А. Кутлалиев, А. Попов. - М. : Эксмо, 2005. - 411 с. - (Серия "Профессиональные издания для бизнеса"). - Библиогр.: с. 407-411. - ISBN 5-699-10796-7

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
ВС44541

Кафтанджиев, Христо.
Гармония в рекламной коммуникации [Текст] / Х. Кафтанджиев ; пер. с болг. С. Кирова. - М. : Эксмо, 2005. - 366 с.: ил. - (Серия "Профессиональные издания для бизнеса"). - Библиогр.: с. 352-356. - ISBN 5-699-09980-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
17.
РА337060

Зірка, Віра Василівна.
Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі [Текст] : автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.02.02 / Зірка Віра Василівна ; НАН України, Ін-т мовознав. ім. О. О. Потебні. - К., 2005. - 32 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
18.
ВА671655

Шморгун, Л. Г..
Посібник з рекламного менеджменту [Текст] : навч.-метод. посіб. для студ. вищих навч. закл. / Л. Г. Шморгун. - К. : Абрис, 2005. - 343 с.: табл. - Бібліогр.: с. 331-333. - ISBN 966-531-176-X

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
ДС94726

Зирка, Вера Васильевна.
Языковая парадигма манипулятивной игры в рекламе [Текст] : дис... д-ра филол. наук: 10.02.02 / Зирка Вера Васильевна ; Днепропетровский национальный ун-т. - Д., 2005. - 462 л.: табл. - Библиогр.: л. 415-449

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
20.
Österr.bibl./№5206/Vol. 1

Maryska, Christian
Kunst der Reklame [Text] : Der Bund Österreichischer Gebrauchsgraphiker von den Anfängen bis zur Wiedergründung 1926-1946 / C. Maryska. - Salzburg : Pustet, 2005 . - (Design in Österreich ; Bd. 1).
Vol. 1 : der Bund Österreichischer Gebrauchgraphiker von den Anfängen bis zur Wiedergründung 1926-1946. - 2005. - ISBN 3-7025-0498-2

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського