Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.164$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 137
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | Österr.bibl./№5206/Vol. 1
Maryska, Christian Kunst der Reklame [Text] : Der Bund Österreichischer Gebrauchsgraphiker von den Anfängen bis zur Wiedergründung 1926-1946 / C. Maryska. - Salzburg : Pustet, 2005 . - (Design in Österreich ; Bd. 1). Vol. 1 : der Bund Österreichischer Gebrauchgraphiker von den Anfängen bis zur Wiedergründung 1926-1946. - 2005. - ISBN 3-7025-0498-2
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
2. | Österr.Bibl./№7020
Medientheorien und Multimodalität [Text] : ein tv-Werbespot - Sieben methodische Beschreibungsansätze / Hrsg. Jan Georg Schneider, Hartmut Stöckl. - Köln : Herbert von Halem Verl., 2011. - 231 S. : Abb., Tab. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-3-86962-015-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Чит. зал Австрійськой бібліотеки
| |
|
| | |
|
3. | ІВ227691
Olszanecka-Marmola, Agata. Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? [Text] : studium empiryczne wyborów przezydenckich / Agata Olszanecka-Marmola ; Uniwersytet śląski w Katowicach (Katowice). - Toruń : Adam Marszałek, 2020. - 386 s. : tab. - Рез.: англ. - Бібліогр.: с. 309-341. - ISBN 978-83-8180-225-3
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
4. | ІВ226327
Public relations and advertising theories: concepts and practices [Text] / B. Oğuz Aydın, Emine Şahin a. Özlem Duğan (eds.). - Berlin : Peter Lang, 2018. - 423 p. : fig., tab. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-3-631-76675-0
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
5. | РА444564
Аль Худірі Ясір Хамза Салман Функціональний, тематичний та прикладні аспекти української соціальної реклами (на прикладі відеоматеріалів YouTube) [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Аль Худірі Ясір Хамза Салман ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2020. - 18 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
6. | ВА721082
Бєлікова, Юлія Валеріївна. Гендерні бізнес-ідентичності та реклама [Текст] : монографія / Ю. В. Бєлікова. - Х. : ХНЕУ, 2009. - 160 с.: рис., табл. - Бібліогр.: с. 145-158. - ISBN 978-966-676-313-9
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
7. | РА350796
Бєлікова, Юлія Валеріївна. Формування гендерних ідентичностей рекламою [Текст] : автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Бєлікова Юлія Валеріївна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2007. - 20 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
8. | ДС101020
Беликова, Юлия Валерьевна. Формирование гендерных идентичностей рекламой [Текст] : дис... канд. социол. наук: 22.00.04 / Беликова Юлия Валерьевна ; Харьковский национальный ун-т им. В.Н.Каразина. - Х., 2007. - 202 л. - Библиогр.: л. 179-194
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
9. | ВА846960
Березенко, Віта Віталіївна. Реклама в умовах діджиталізації: українські реалії [Текст] : монографія / В. В. Березенко, Н. Д. Санакоєва, К. С. Лаковський ; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя : Запоріз. нац. ун-т, 2021. - 175 с. : рис. - Бібліогр.: с. 159-174. - 300 прим. - ISBN 978-966-599-594-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ВА679843
Бузин, Валерий Николаевич. Медиапланирование для практиков [Текст] / В. Н. Бузин, Т. С. Бузина. - М. ; СПб. : Вершина, 2006. - 443 с.: рис., табл. - Библиогр.: с. 441-443. - ISBN 5-9626-0081-9
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
11. | ВА820333
Булах, Тетяна Дмитрівна. Рекламна комунікація в книжковій галузі [Текст] : монографія / Т. Д. Булах ; Харків. держ. акад. культури. - Харків : ХДАК, 2017. - 231 с. : рис. - Бібліогр.: с. 202-231. - 300 прим. - ISBN 978-966-8308-57-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | Р113419
Вавулін, Леонід Сергійович. Методичні вказівки з дисципліни "Рекламний менеджмент" [Текст] : для студ. 5 курсу спец. 7.050108 "Маркетинг" / Л. С. Вавулін ; Державний заклад "Луганський національний ун-т ім. Тараса Шевченка". Кафедра менеджменту. - Луганськ : ДЗ "ЛНУ ім. Т.Шевченка", 2008. - 23 с. - Бібліогр.: с. 22-23
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | ВА852653
Васильєва, Людмила Анатоліївна. Філософія реклами та PR: теорія та практика [Текст] : навч. посіб. / Л. А. Васильєва, О. П. Проценко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харків. авіац. ін-т". - Харків : ХАІ, 2021. - 119 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 116-119. - 50 прим. - ISBN 978-966-662-824-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
14. | ВА679367
Вежель, Ліна Михайлівна. Основи рекламної діяльності [Текст] : метод. рекомендації / Л. М. Вежель ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К. : [б.в.], 2006. - 79 с. - Бібліогр.: с. 76-78
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
15. | ВА860164
Владимиров, Володимир Михайлович. Специфіка китайської теорії і практики реклами [Текст] : навч. посіб. / В. М. Владимиров. - Київ : Наукова столиця, 2022. - 56 с. - Бібліогр.: с. 54-55. - 300 прим. - ISBN 978-617-7649-60-0
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
16. | РА452009
Войтович, Наталія Олегівна. Правові, етичні та соціально-психологічні аспекти політичної реклами як складової соціальних комунікацій [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Войтович Наталія Олегівна ; Дніпров. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпро, 2021. - 20 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
17. | ВА864529
Галудзіна-Горобець, Вікторія Ігорівна. Візаулізація реклами [Текст] : навч.-метод. посіб. / Галудзіна-Горобець В. І. ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Каф. зв'язків із громадськістю і журналістики. - Кам'янець-Подільський : Рута, 2021. - 211 с. : іл. - Бібліогр.: с. 205-211. - 100 прим. - ISBN 978-617-8021-30-6
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
18. | РА327611
Городенко, Леся Михайлівна. Засоби масової інформації у контексті громадської думки: формування, функціонування, жанрові прийоми [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Городенко Леся Михайлівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2003. - 19 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
19. | ВА814797
Досенко, Анжеліка Костянтинівна. Реклама: базові аспекти для початківця [Текст] : навч.-метод. посіб. / Досенко А. К. ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Каф. зв'язків з громадськістю та журналістики. - Київ : КНУКіМ, 2017. - 218 с. : іл. - Бібліогр.: с. 192-200. - 300 прим. - ISBN 978-966-602-199-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
20. | ВА783317
Дурняк, Богдан Васильович. Проектування реклами в мережі Інтернет на основі її семантичного аналізу [Текст] : [монографія] / Б. В. Дурняк, О. Ю.-Ю. Коростіль. - Львів : Укр. акад. друкарства, 2014. - 135 с. - (Інформаційні технології). - Рез. англ. - Бібліогр.: с. 127-135. - 300 прим. - ISBN 978-966-322-391-9
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| |