Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (49)Автореферати дисертацій (24)Реферативна база даних (530)Журнали та продовжувані видання (141)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 522
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ДС81079 Серажим К. С. Дискурс як соціолінгвальний феномен сучасного комунікативного простору (методологічний, прагматико-семантичний і жанрово-лінгвістичний аспекти: на матеріалі політичного різновиду українського масовоінформаційного дискурсу) [Текст] : Дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / Серажим Катерина Степанівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2003. - 408 арк.: рис.
2.ДС81332 Смирнова Т. В. Когнітивні механізми формування рекламного іміджу [Текст] : Дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Смирнова Тетяна Вікторівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2003. - 198 арк.
3.ДС81455 Владимиров В. М. Проблема розуміння інформації в журналістиці [Текст] : Дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / Владимиров Володимир Михайлович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2003. - 370 арк.
4.ДС81012 Кузнєцова З. В. Управління у сфері рекламної діяльності: організаційно-правовий аспект [Текст] : Дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Кузнєцова Зоя Вікторівна ; Одеський національний ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2003. - 192 арк.
5.ДС83309 Шарохіна С. В. Організація рекламної діяльності у системі засобів масової інформації України: оцінка та моделювання [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Шарохіна Світлана Володимирівна ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2004. - 202 арк.: рис.
6.ДС94726 Зирка В. В. Языковая парадигма манипулятивной игры в рекламе [Текст] : Дис... д-ра филол. наук: 10.02.02 / Зирка Вера Васильевна ; Днепропетровский национальный ун-т. - Д., 2005. - 462 л.: табл.
7.ДС75898 Криворучко С. В. Професійна етика журналіста на сучасному етапі розвитку демократії в Україні [Текст] : Дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Криворучко Світлана Володимирівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2003. - 181 арк.
8.ДС102840 Стрелковська А. Л. Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Стрелковська Анна Леонідівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 321 арк.: іл.
9.ДС108146 Сапенько Р. П. Реклама як транскультурний феномен [Текст] : дис... д-ра філос. наук: 26.00.01 / Сапенько Роман Павел ; Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського. - К., 2008. - 400 арк.
10.ДС61483 Кузнецова О. Д. Ціннісно- етичне регулювання журналістської діяльності в Україні [Текст] : Дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / Кузнецова Олена Дмитрівна ; Львівський держ. ун-т ім. І.Франка. - Л., 1999. - 479 л.
11.ДС64030 Березовець Л. В. Сучасний стан некомерційної реклами в Україні [Текст] : Дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Березовець Леся Валеріївна ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 1999. - 164 л.
12.ДС65830 Зернецька О. В. Глобальні трансформації систем масової комунікації [Текст] : Дис... д-ра політ. наук: 23.00.04 / Зернецька Ольга Василівна ; Нац. акад. наук України, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. - К., 2000. - 359 арк.
13.ДС70024 Ключковська Г. М. Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі) [Текст] : Дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Г.М.Ключковська ; Українська академія друкарства. - Л., 2000. - 208 арк.
14.ДС72342 Петрів Т. І. Проблеми європейських інтеграційних процесів у сучасному інформаційному контексті [Текст] : Дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Петрів Тарас Іванович ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 1997. - 152 арк.
15.ДС76465 Акайомова А. В. Розвиток рекламної справи в Україні у 90-их роках ХХ сторіччя [Текст] : Дис... канд. іст. наук: 00.07.01 / Акайомова Анжела Валеріївна ; Донецький національний ун-т. - Донецьк, 2002. - 201 арк.: іл.
16.ДС77066 Удріс Н. С. Реклама як засіб формування сучасного способу життя міського населення України [Текст] : Дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Удріс Наталя Сергіївна ; Криворізький держ. педагогічний ун-т. - Кривий Ріг, 2003. - 208 арк.
17.ДС78606 Буряк В. Д. Фольклорне, художнє та публіцистичне мислення у контексті інтелектуально-образної еволюції. (Форми і методи вираження інформації у творчій свідомості етносу) [Текст] : Дис... д-ра філол. наук: 10.01.07 ; 10.01.08 / Буряк Володимир Дмитрович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут філології. - К., 2003. - 502 арк.
18.ДС79125 Костирєв А. Г. Роль засобів масової інформації в процесі демократичного розвитку суспільства [Текст] : Дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Костирєв Андрій Геннадійович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2003. - 205 арк.
19.ДС101020 Беликова Ю. В. Формирование гендерных идентичностей рекламой [Текст] : дис... канд. социол. наук: 22.00.04 / Беликова Юлия Валерьевна ; Харьковский национальный ун-т им. В.Н.Каразина. - Х., 2007. - 202 л.
20.РА327270 Серажим К. С. Дискурс як соціолінгвальний феномен сучасного комунікативного простору (методологічний, прагматико-семантичний і жанрово-лінгвістичний аспекти: на матеріалі політичного різновиду українського масовоінформаційного дискурсу) [Текст] : Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / Серажим Катерина Степанівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2003. - 32 с.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського