Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (15)Реферативна база даних (339)Журнали та продовжувані видання (186)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)211$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 226
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ДС44806 Алексійчук В. М. Удосконалення господарського механізму сільскогосподарських підприємств в умовах реформування власності [Текст] : Дис...канд.екон.наук:08.00.05 / Алексійчук Володимир Миколайович ; УААН, Ін-т аграр. економіки. - К., 1994. - 159 л.
2.ДС81658 Лисовина Е. Н. Политэкономические аспекты маркетинга: особенности эффективного использования в Украине [Текст] : Дис... канд. экон. наук: 08.01.01 / Лисовина Елена Николаевна ; Донецкий национальный технический ун-т. - Донецк, 2003. - 179 л.
3.ДС65247 Дубищев В. П. Методологические основы формирования хозяйственного механизма региона [Текст] : Дис... д-ра экон. наук: 08.10.01 ; 08.01.01 / Дубищев Виктор Петрович ; НАН Украины, Ин-т экон.-прав. исслед. - Донецк, 1998. - 454 л.
4.ДС94537 Буняк Н. М. Формування маркетингової стратегії розвитку регіону та механізми її реалізації [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / Буняк Надія Михайлівна ; Луцький держ. технічний ун-т. - Луцьк, 2006. - 214 арк.: табл.
5.ДС90738 Лисенко В. П. Розвиток та організація маркетингових досліджень в Україні в умовах глобалізації бізнесу [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Лисенко Вадим Петрович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 240 арк.: рис., табл.
6.ДС93001 Мозгова Г. В. Регулювання інформаційного середовища маркетингу [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Мозгова Галина Валентинівна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 249 арк.: рис., табл.
7.ДС108243 Демидова Е. Н. Механизм управления организационным потенциалом субъектов реального сектора экономики [Текст] : дис... канд. экон. наук: 08.00.03 / Демидова Елена Николаевна ; Донецкий национальный ун-т. - Донецк, 2008. - 224 л.
8.ДС68049 Федорченко А. В. Застосування концепції соціально-етичного маркетингу в економіці України (на прикладі металургійної галузі) [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Федорченко Андрій Васильович ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2000. - 202 арк.
9.ДС67060 Орленко Н. С. Методи і моделі та комп'ютеризовані засоби підтримки прийняття рішень в маркетингу [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Орленко Наталія Станіславівна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2000. - 251 арк.
10.РА338018 Лисенко В. П. Розвиток та організація маркетингових досліджень в Україні в умовах глобалізації бізнесу [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Лисенко Вадим Петрович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 21 с.
11.РА344160 Буняк Н. М. Формування маркетингової стратегії розвитку регіону та механізми її реалізації [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / Буняк Надія Михайлівна ; Нац. акад. наук України, Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2006. - 20 с.
12.РА345144 Мозгова Г. В. Регулювання інформаційного середовища маркетингу [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Мозгова Галина Валентинівна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 20 с.: рис.
13.РА363826 Носова Є. А. Статистичне забезпечення маркетингових досліджень [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.10 / Носова Євгенія Анатоліївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2009. - 24 с.
14.РА302229 Дубіщев В. П. Методологічні основи формування господарського механізму регіону [Текст] : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.10.01 ; 08.01.01 / Дубіщев Віктор Петрович ; НАН України, Ін-т екон.-прав. дослідж. - Донецьк, 1998. - 38 с.
15.РА311792 Федорченко А. В. Застосування концепції соціально-етичного маркетингу в економіці України (на прикладі металургійної галузі) [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Федорченко Андрій Васильович ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2000. - 19 с.
16.РА310884 Орленко Н. С. Методи і моделі та комп'ютерізовані засоби підтримки прийняття рішень в маркетингу [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Орленко Наталія Станіславівна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2000. - 20 с.
17.РА328212 Лісовіна О. М. Політекономічні аспекти маркетингу: особливості ефективного використання в Україні [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / Лісовіна Олена Миколаївна ; Донецький національний ун-т. - Донецьк, 2003. - 19 с.
18.РА356695 Дейнека О. І. Маркетингове забезпечення економічного розвитку регіону [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / Дейнека Олена Іванівна ; Нац. акад. наук України, Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2008. - 20 с.
19.РА358151 Демідова О. М. Механізм управління організаційним потенціалом суб'єктів реального сектору економіки [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Демідова Олена Миколаївна ; Донецький національний ун-т. - Донецьк, 2008. - 20 с.
20.ДС109302 Дейнека О. І. Маркетингове забезпечення економічного розвитку регіону [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / Дейнека Олена Іванівна ; НАН України, Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2008. - 223, [4] арк. : рис., табл.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського